Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 47 018
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olen joskus äänestänyt "kaksi".

Onhan niitä nykyään rutkasti enemmän. Ässäfaneja kymmeniä, Lukko-faneja 3, HIFK-faneja 2, JYP-faneja 2, HPK-faneja 1, Ilves-faneja 1 nyt ainakin ja edesmenneen Bluesin faneja 2. On muitakin.
 
Viimeksi muokattu:

ace

Jäsen
Olen joskus äänestänyt "yksi".

Ei mitään hajua kuka se on ollut, tietääkseni en tunne henkilökohtaisesti ketään.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Milloin tuntee henkilökohtaisesti? Tunnenko kaverin, jonka kanssa olen puuhaillut koululaisena valtavasti, mutta en käytännössä aikuisena ole tavannut?
Tunnenko henkilön, jonka kanssa olen vaihtanut paljonkin yksityisviestejä, mutta en koskaan tavannut?
Tunnenko henkilöt, joita olen taannoisen JYPiin liittyneen jatkoaika-projektin johdosta tavannut pelissä?
Tunnenko edes itseni, kun en osaa vastata noihin?

No, @penkinlämmittäjä on takuulla tuttu.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tunnen ainoastaan itseni. Tosin siitäkään en ole aina ihan varma. Muut ovat nimimerkkejä, joita en pysty yhdistämään kehenkään todelliseen henkilöön. Vaikka olen lähettänyt ja saanut yksityisviestejä, niin en tiedä keskustelukumppanieni todellista henkilöllisyyttä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tunnen kaikki moderaattorit. Tunnen heidän katseensa. Selässäni.

Meinasin mennä sinne, mutta en mennyt. Pidättäydyin. Taas. No, nämä kirjoitukset, jotka poistan ennen lähettämistä, eivät tietysti näy. Joudutte vain kuvittelemaan moderaattorien katseluetäisyyden ja muut tuntemukset selän alueella.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olisiko kolme? Joo, sen verran taitaapi olla. Toki jos kuluttaisi persettä enemmän esim. Kisapuiston penkeillä, niin tulisi varmaan paremmin tutustuttua SaiPa-perheeseen, mutta kun vannoutunut etä olen. :)

Edit: Neljäpäs
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kymmenkunta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kuka yllättyi? Vittu miten vajaata jengiä. Kaveri puhuu vuodesta toiseen kuinka vaikeaa on elää kun ei voi dokata ja täältä tietysti "palstaveljet" kutsuvat dokaamaan ja "elämään parempaa elämää". Vittu miten vastuutonta ja kusipäistä porukkaa. Antakaa kakkua sakkoa saatana, mutta pistää kyllä vihaksi. Yhden saitte jo pehmeään pyöreään huoneeseen, pitääkö sinne nyt saada sitten kaveri sille?

Anteeksi että vastaan tähän vasta nyt kun Malkkinenkin on jo kirjoituksestaan pelikieltoa saanut. Mutta mielestäni yksi tärkeä asia mikä tässä unohtui ottaa huomioon on yksilön oma vastuu.

Taas kerran tässä jätetään kaikki muiden holhottavaksi. Aivan kuin nuo kyseiset nimimerkit olisivat minut houkutelleet juomaan. Totuushan on se että olin ehtinyt jo valitettavasti oma-aloitteisesti ottamaan aika tukevat pohjat ennen tuota facelive-tapahtumaa. Join aika vähän muistaakseni lopulta oltuani yhteydessä näihin nimimerkkeihin. Se oli vain se niin sanottu timantti kruunuun mutta kyllä itse ehdin jo sen kruunun tekemään ja ihan oma-aloitteisesti.

Että en minä nyt niin joidenkin paljon puhuttujen Jatkoajan nimimerkkien vietävissä ole. Muistakaa toki myös tosiaan yksilön oma vastuu asioiden kulusta. Toki olisihan kyseiset nimimerkit voineet olla ottamatta minua mukaan illan istujaisiin mutta kun olin jo siinä vaiheessa sen verran ottanut että paha tuota oli varmaan estelläkään?

Ja mielestäni kuitenkin @Malkkinen sai liian herkästi ainakin koko kuukauden kakun. Tuollaista tuomitsemista ja huolehtimista olen saanut kuulla tämän tästä kuitenkin että on minulle ihan tuttua viestintää.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Czesckun kanssa käytiin kolme vuotta lukiota samalla luokalla (niin ja samaa yläastetta), muita reaalimaailman tuttuja ei käsittääkseni porukasta löydy.
Olen vastannut tähän kyselyyn näköjään aikoinaan "Yhden" ja tuohan kyllä piti paikkaansa aika pitkään vuoden 2002 jälkeen ja jo silloin tuntemani henkilökin löytyi heti ketjun etusivulta. Nykyään tunnen kenties jonkun muunkin.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Tiedän pari kolme, mutta yhtään en tunne henkilökohtaisesti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juuri ennen kesälomaa olisi ollut mahdollisuus tutustua lähemmin erääseen hyvin värikkääseen ja mielenkiintoiseen nimimerkkiin, mutta jäi tilaisuus käyttämättä. Nyt vähän harmittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös