En ole koskaan...

  • 121 515
  • 975

Glove

Jäsen
Syönyt ainuttakaan nilviäistä saatika mitään niveljalkaista. Koskee muun muassa etanoita, simpukoita ja ostereita.
Simpukoita kyllä, mutta en ostereita enkä etanoita. Maistaisin kyllä jos kohdalle sattuisi. Mutta surströmmingiä en ole syönyt, enkä syö. Hajun tiedän kyllä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
En ole koskaan syönyt nyhtökauraa
En ole koskaan täyttänyt veroilmoitusta
En ole koskaan kerännyt koiranpaskoja
En ole koskaan asentanut windowsia
En ole koskaan käynyt irlannissa
En ole koskaan katsonut saippuaoppeeroita ml. salatut elämät, vain elämää, metsolat ja muut kotimaiset draamat
En ole koskaan ollut väärässä (vitsi vitsi)
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Lyönyt ketään.
Mä oon lyönyt tasan kerran luokkakaveria peruskoulun toisella luokalla, nyrkillä suoraan palleaan vieläpä. Itkuhan siitä seurasi.

Se provosoi mua kyllä niin pitkään ja hartaasti repimällä, riuhtomalla ja yleisesti ärsyttämällä että sai siinä ikään ku maistaa lopulta omaa lääkettään.

Ei tullut mitenkään hyvä olo tuosta, enkä ole sittemmin kyllä ketään lyönytkään. Vapautan nykyisin toisinaan jopa ampiaiset luontoon.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
En ole koskaan ajanut moottoripyörällä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tässä näiden kaikkien yleisöäänestystä tarjoavien ohjelmien suorastaan pursutessa töllöstä, täytyy todeta, etten ole koskaan äänestänyt yhtään enkä mitään esiintyjää, esinettä tai asiaa, jollaisia on ollut tarjolla kautta ohjelmien kautta vuosien - eikä ole ollut edes liipasimella...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole koskaan Jatkoajan kirjoituksissani käyttänyt hymiöitä. Ja jos olen, se en ollut minä ja fake news.
Minä en ole koskaan käyttänyt missään kirjoituksissani ikinä hymiöitä. Jos ei asia välity oikeilla sanoilla, ei se välity mitenkään.

Käynyt Lapissa. Metsästänyt. Oksentanut baarissa. Lyönyt ketään.
Minä olen tehnyt nuo kaikki. No, metsällä olen ollut vain mukana, en ampumassa.

En ole koskaan ajanut moottoripyörällä.
En minäkään. Enkä mönkijällä enkä moottorikelkalla. Mopolla olen ajanut kerran. Törmäsin Lieksan vesitornin seinään. Sisäseinään, en ulko-.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En ole koskaan pyytänyt naispuolista henkilöä treffeille. Olen sellaisilla kyllä käynyt, mutta pyydettynä tai yhdessä sopien.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
En ole koskaan maksanut auton pysäköinnistä. Pari kertaa tosin parkkisakko napsunnu, mutta sillonkin vain yliajalla kiekkopaikalla. Pari vuosikymmentä autoilua takana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole koskaan maksanut auton pysäköinnistä. Pari kertaa tosin parkkisakko napsunnu, mutta sillonkin vain yliajalla kiekkopaikalla. Pari vuosikymmentä autoilua takana.
Minun ei edes tarvitse miettiä että maksaisiko vai ei. Mulla on invaparkkilupa. Aina pääsen ovelle ja koskaan ei tarvitse maksaa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Minun ei edes tarvitse miettiä että maksaisiko vai ei. Mulla on invaparkkilupa. Aina pääsen ovelle ja koskaan ei tarvitse maksaa.
Onhan ne invaparkitkin lähimpänä niitä ovia, muttei niin lähellä nottei sentään suoraan oven eessä?
Kuulostaa ihan tietyn ihmisryhmän toiminnalta noin niiku muuten tuo toimintasi. Siitä en toki arvuuttele kuka sä oot.

Ja ovellekkinhan pääsevät toki kaikki kynnelle kykenevät, niin halutessaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onhan ne invaparkitkin lähimpänä niitä ovia, muttei niin lähellä nottei sentään suoraan oven eessä?
Kuulostaa ihan tietyn ihmisryhmän toiminnalta noin niiku muuten tuo toimintasi. Siitä en toki arvuuttele kuka sä oot.

Ja ovellekkinhan pääsevät toki kaikki kynnelle kykenevät, niin halutessaan.
Poikani on sokea. Hänen kauttansa mulla tuo on.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hokasin muuten äsken etten ole koskaan vastannut yhteenkään galluppiin, kirjalliseen kyselyyn tai mielipidetutkimukseen. Ennen tätä päivää siis. Juuri äsken vastailin Jatkoajan palautekyselyyn. Enkä edes läpällä. Pelottaa vähän, oonkohan kasvamassa aikuiseksi...?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nyt tulee paha

En oo varmaan koskaan katsonut kokonaista jaksoa Seinfeldiä, enkä tiedä siitä sarjasta oikein mitään.

En osaa sanoa miksi olen sitä jotenkin kai vältellyt, mutta nyt bongasin sen tuossa Viaplaylla ja ajattelin, että why not.

Nyt on ainakin yksi (1) kokonainen jakso katsottu. Kohta katson toisen.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
En ole ikinä syönyt hernekeittoa..
Pienenä vihasin sitä hajua ja ulkonäköä.. sitten ala-asteella opettaja pakotti maistamaan yhden lusikallisen ja siihen jäi
 

Glove

Jäsen
Nyt tulee paha

En oo varmaan koskaan katsonut kokonaista jaksoa Seinfeldiä, enkä tiedä siitä sarjasta oikein mitään.

En osaa sanoa miksi olen sitä jotenkin kai vältellyt, mutta nyt bongasin sen tuossa Viaplaylla ja ajattelin, että why not.

Nyt on ainakin yksi (1) kokonainen jakso katsottu. Kohta katson toisen.
En ole minäkään katsonut. Ja tuohon Seinfeldin tilalle saa laittaa melkein kaikki muutkin sarjat.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En oo varmaan koskaan katsonut kokonaista jaksoa Seinfeldiä, enkä tiedä siitä sarjasta oikein mitään.
Sama täällä... Eikä ole varmaan vaan varmasti. Mitään hajua ei sarjasta ole (mitä nyt olen täältä lukenut mutta se ei kyllä kerro paljoa).
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole katsonut Titanic -elokuvaa (maininnut jossain aiemminkin) enkä Matrix -elokuvaa, mikä tuli mieleeni katsottuani YleAreenasta "Sisäilmaa".

On paljon mitä en ole koskaan tehnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös