En ole koskaan...

  • 122 216
  • 975

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En ole koskaan maksanut pillusta.
Faija sanoi joskus että vitun hinta on täsmälleen kaikki. Liekö totta, ei sillä koskaan liikaa rahaa ole ollut. Tosin en mä ole puutteessakaan elänyt...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minäkään en ole viettänyt sairaalassa yötä sitten viime kerran jälkeen.
No sehän on hyvä...

Itse olin vähän maanantai-kappale synnyttyäni vaikka olen syntynyt tiistaina... no ehkä minut tehtiin maanantaina. Köllöttelin reilun pari viikkoa synnytyslaitoksella keräämässä voimia ja kiloja. Sen jälkeen kun sieltä pääsin pois en ole sairaalassa öitäni viettänyt... vielä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Käynyt koskaan venäjällä. Sinäällään tuo ei kummallista, mutta lähes koko ikäni Lappeenrannassa asuneena tuo on jo jonkin verran outoa. Nyt jos päättäisin lähteä käymään vaikkapa tankkaamassa olettaen, että viisumit yms. Paperit on kunnossa ja rajalla ei ole jonoja olisin varmaan parin tunnin päästä takaisin kotona.

Koskaan en ole ajanut automaattivaihteista autoa, vaikka olen omistanut ajokortin sekä auton jo parisenkymmentä vuotta. Kynnys tuolle nousee kokoajan. Voipihan tuo ilmasto asioiden takia olla, että viimeinen autoni on jo käytössä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Käynyt koskaan venäjällä. Sinäällään tuo ei kummallista, mutta lähes koko ikäni Lappeenrannassa asuneena tuo on jo jonkin verran outoa. Nyt jos päättäisin lähteä käymään vaikkapa tankkaamassa olettaen, että viisumit yms. Paperit on kunnossa ja rajalla ei ole jonoja olisin varmaan parin tunnin päästä takaisin kotona.
Mä pidän sitä ihan luonnollisena että mitä lähempänä Venäjää asuu, niin sitä vähemmän sitä rajaa haluaa ylittää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole minäkään. Neuvostoliitossa olen käynyt kerran.
Samma här. Leningradissa neljä päivää syksyllä -84. Juuri silloin päätin, että ei ikinä enää itärajan taa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No, tavallisia ihmisiä sielläkin. Viipuri oli ihan kiva paikka taannoin, ok sporttibaari ja halpaa paikallista olutta. Sekä tietysti se menneisyys. Aiemmat kokemukseni vievät 90-luvulle Ääniselle kalareissuille, se oli silloin aika alkeellista. Mutta eksoottista.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
En ole koskaan ollut Linnan juhlissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
En ole koskaan omistanut mikroaaltouunia, enkä aio kyllä omistaakaan.

Vaimo meinasi, että vauvan puurot olisi helpompi lämmittää sellaisella. Muutamalla uhkauksella ja yhdellä puuronkeittolupauksella sain kuitenkin onneksi tahtoni läpi.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Laittanut leikkelettä juuston alle.

Mä oon ihan tarkoituksella kokeillut, koska halusin tietää, että miksi joku tekee noin. En kyllä ymmärtänyt.

Ei vaan, kysehän on siitä, että jotkut (naiset) rakastaa juuston makua ja haluavat sen päällimmäiseksi mauksi. Toinen syy liittyy heidän kummalliseen tapaan sulattaa sitä siihen. Silloin se kai haisee vielä enemmän. Tai sit ne ei osaa syödä siististi ja yrittävät sitoa sen paketin kasaan sillä juustolla. Tai jotain.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jo Pahkasika-lehti, jota kannattaa usein uskoa, tiesi jo 80-luvulla kertoa, että juusto aina päällimmäiseksi. Ne, jotka eivät tätä tajua, ovat varmastikin sitä porukkaa joilla vessapaperi tulee sieltä seinän puolelta alas. Ihme tyyppejä.
 

Glove

Jäsen
Jo Pahkasika-lehti, jota kannattaa usein uskoa, tiesi jo 80-luvulla kertoa, että juusto aina päällimmäiseksi. Ne, jotka eivät tätä tajua, ovat varmastikin sitä porukkaa joilla vessapaperi tulee sieltä seinän puolelta alas. Ihme tyyppejä.
Pahkasikaa en ole lukenut, mutta jutut kyllä kuullu yhdeltä koulukaverilta, joka luki varmaan kaikki Pahkasiat, jotka käsiinsä sai. Mutta joka tapauksessa juusto tulee päällimmäiseksi, sen tiesin ilman Pahkistakin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Käynyt koskaan venäjällä. Sinäällään tuo ei kummallista, mutta lähes koko ikäni Lappeenrannassa asuneena tuo on jo jonkin verran outoa. Nyt jos päättäisin lähteä käymään vaikkapa tankkaamassa olettaen, että viisumit yms. Paperit on kunnossa ja rajalla ei ole jonoja olisin varmaan parin tunnin päästä takaisin kotona.
Minä olen asunut siellä viisi vuotta, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään haluja mennä uudestaan käymään.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- juonut kahvia
- seurustellut suomalaisen naisen kanssa
- käyttänyt instagramia tai snäpchattia
- työntänyt kultakalaa takapuoleeni keittiössä
 

Glove

Jäsen
- juonut kahvia
- seurustellut suomalaisen naisen kanssa
- käyttänyt instagramia tai snäpchattia
- työntänyt kultakalaa takapuoleeni keittiössä
Ensimmäistä ja viimeistä en ole minäkään tehnyt. Eikä tuosta Instagramistakaan mitään hyötyä ole, enkä sitäkään käytä juuri ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös