En ole koskaan...

  • 121 509
  • 975

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
...tilannut ravintolassa salaattia. En sitten kuunaan ikinä.

...ajanut moottoripyörällä, vaikka se A kortissa komeileekin.

...katsonut yhtäkään Kummisetä-elokuvaa.

...lukenut yhtään Waltaria tai Väinö Linnaa vaikka pidän lukemisesta.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
...tilannut ravintolassa salaattia. En sitten kuunaan ikinä.

...ajanut moottoripyörällä, vaikka se A kortissa komeileekin.

...katsonut yhtäkään Kummisetä-elokuvaa.

...lukenut yhtään Waltaria tai Väinö Linnaa vaikka pidän lukemisesta.

Kummisetiä lukuunottamatta allekirjoitetaan.

- en ole koskaan keittänyt tai paistanut kananmunaa
- en ole koskaan käynyt "perinteisillä" treffeillä
- enkä liioin katsonut yhtään jaksoa Simpsoneista tai South Parkista

Runkannut olen ja voin sitä lämpimästi suositella kaikille kädellisille. Niin poikasille, tyttösille, kuin niille muillekin. Kyllä se varmasti salaatin syömisen voittaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ex
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole katsonut jaksoakaan:

mm.
- Salattuja elämiä
- X-Filesiä
- Idolsia
- Voice of Finlandia
- Emmerdalea

En ole katsonut minuuttiakaan:

mm.
- Marvel-elokuvia
- Batman-elokuvia
- Sormusten Herra -elokuvia

- En ole ikinä tehnyt itse kotiruokaa.
- En ole koskaan ajanut millään motorisoidulla kaksipyöräisellä
- En ole tankatessa koskaan maksanut kassalle, vaan aina ottanut automaatista
- En ole täysi-ikäisenä ollut lentokoneessa koskaan täysin selvinpäin
- En ole ikinään äänestänyt missään vaaleissa
- En ole koskaan maistanut hyvän makuista alkoholijuomaa
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
- En ole ikinä tehnyt itse kotiruokaa.
Mitä helvettiä? Omistatko orjan? Vai onko sulla varaa käydä joka päivä ravintoloissa? Vai elätkö Saarioisen pitsoilla? Äitin siivellä?

Mulle ruoanlaitto on yhtä luonnollinen osa olemista kun hampaanpesu tai perseen pyyhkiminen. Aikuisen pitää osata. Ei sitä jätä toisten tehtäväksi niin kauan kuin vähänkin oma käsi nousee. Helvetin hienoa on laittaa kunnon ateria koko perheelle. Tai vaikka ihan itselle vaan. Tai sitten naiselle; poikamiehenä ollessakin pysyi ihan hyvin pimpassa kun kutsui naisia syömään kotiruokaa. Yhtäkin nimeltä mainitsematonta Annea olin kuolannut kymmenen vuotta ja tuntui etten millään pääse hänen pöksyihinsä, vaan annapa kun vein yhden baari-illan jälkeen mukaani ja väänsin siinä yöllä tissutellessa lohisopan. Seurasi loppuyö intensiivistä rakastelua.

Veli hyvä, suosittelen lämpimästi että kokeilet joskus. Parasta suapi kun ite tekköö. Kokkaaminen on sitäpaitsi loputon suo ja hieno pakkomielle siinäkin mielessä, ettet koskaan opi siinä liian hyväksi. Aina voi seuraava pöperö palaa pohjaan, ja siinä pääsee taas oppimaan tarvittavaa nöyryyttä.

Mulle keittiöhomma on ihan luonnostaan mulkun jatke siinä missä jollekulle muulle solmio tai Bemari.

En ole koskaan ymmärtänyt kasvissyöntiä. Kyllä ihminen on sekasyöjä luonnostaan, ja lihaton sekä kalaton ruokavalio olisi aika vitun ankea. Vaikka se maapallo sillä pelastuisikin ehkä muutaman sekunnin luontaisen elinikänsä ohi. Yksittäisen ihmisen näkökulmastakaan vegeily ei oikein nappaa. Jos eläisin vaikka viisi vuotta pitempään rouskuttamalla salaattia ja käymällä lenkillä, niin miksi vitussa? Vielä viisi vuotta lisää salaattia ja lenkkeilyä? Ei helvetissä. Mieluummin kuolen aikaisemmin ja lihavana kuin onnettomana itsensäkieltäjänä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä helvettiä? Omistatko orjan? Vai onko sulla varaa käydä joka päivä ravintoloissa? Vai elätkö Saarioisen pitsoilla? Äitin siivellä?
Mulla on vaimo keittiössä. Ja sinkkuaikoina söin aina jossain raflassa. Viikonloppusin eli toisinsanoen huikkapäivinä snägäreillä tai karvakäsien lättylöissä. Mutta tosiaan, vaimo, niinkun edellinenkin, rakastaa kokkailua, niin mä en köökihommiin puutu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
En ole koskaan kuullut yhtään Cheekin, Nicki Minajin, tai Billie Eilishin kappaletta kokonaan. Katkelmien perusteella olen tyytyväinen, etten olekaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole koskaan kuullut yhtään Cheekin, Nicki Minajin, tai Billie Eilishin kappaletta kokonaan. Katkelmien perusteella olen tyytyväinen, etten olekaan.
Minä en ollut koskaan noista jälkimmäisistä edes kuullutkaan. Onko ne jotain räppäreitä kanssa? Tsiikin nimen olen kuullut, en tosin tiedä mistä se on kuuluisa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Minä en ollut koskaan noista jälkimmäisistä edes kuullutkaan. Onko ne jotain räppäreitä kanssa? Tsiikin nimen olen kuullut, en tosin tiedä mistä se on kuuluisa.

Kaverit vittuilivat, kun en tiennyt. Pidän itseäni kuulemma liian "coolina". En kyllä itse kenenkään makua ole arvostellut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaverit vittuilivat, kun en tiennyt. Pidän itseäni kuulemma liian "coolina". En kyllä itse kenenkään makua ole arvostellut.
Mie olen niin cool ja ajan hermolla, että mulle Madonna ja Bon Jovi on uusia artisteja. Ne kun aloitti vasta 80-luvulla.
 

SgtMarkov

Jäsen
En ole koskaan katsonut yhtäkään gym fails-videota, vaikka kaverit niitä kuinka jaksavat lähetellä. En halua nähdä väärinpäin taipuvia polvia ja kuopastaan muljahtelevia olkapäitä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
En ole koskaan ostanut kondomeita.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En ole koskaan kuullut yhtään Cheekin, Nicki Minajin, tai Billie Eilishin kappaletta kokonaan. Katkelmien perusteella olen tyytyväinen, etten olekaan.
Itse asiassa ne kappaleet sisältävätkin nykymusiikin tavoin eräänlaisen nipun katkelmia. Perinteistä melodiaa tai sävelmää niissä ei ole.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Jos näin on, että et edes tiedä kuka Ed Sheeran on, niin mistä tiedät että häntä kuunnellaan? Puhuit pepsi ittes pussiin. Raportoin trollauksena.

Oletan Ed Sheeranin olevan ihmiseläin ja osaavan täten puhua. Tällöin häntä voisi siis myös kuunnella. Tämä on toki vain oletus, koska en tiedä kuka hän on. Saattaahan hän olla vaikka vuohi. Toisaalta kyllähän vuohen ääntelyäkin voisi kuunnella.

Täten todistin väitteesi vääräksi pussiin puhumisesta. Raportoin turhana riidan haastona. Anteeksipyyntönä odotan ketjua "Haastoiko Hera80 riitaa väittäessään pepsin puhuneen itsensä pussiin?". Näin ollen saamme puolueettoman näkökulman asiaan, että kuka puhui itsensä pussiin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koskaan kuunnellut Ed Sheerania enkä edes tiedä kuka hän on.
Helppo uskoa ettet tiedä... mutta varmaankin olet kuullut. Esitti pienen laulelman Game of Thronesissa, ja senhän kaikki ovat katsoneet.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Nyt pitäisi vielä tietää, mikä on podcast - tuskin olen siis kuunnellut moista... enkä myöskään äänikirjoja.
Olen kuunnellut kaksi tai kolme kokonaan ja pätkiä muutamasta muusta. Mutta en ole koskaan "seurannut" ketään tai mitään sosiaalisessa mediassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös