En ole koskaan...

  • 121 527
  • 975

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Kävin toki tarkistamassa kirjoituksesi Game of Thrones ketjuun ennen kuin vastasin sinulle.

Ok, olen muutaman jakson katsonut. Mutta semmoista jaksoa en ole nähnyt/kuullut missä Ed Sheeran laulaa. Selvisikö siinä onko hän a) ihminen b) vuohi c) jokin muu, mikä?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Helppo uskoa ettet tiedä... mutta varmaankin olet kuullut. Esitti pienen laulelman Game of Thronesissa, ja senhän kaikki ovat katsoneet.
No ei ole. Aiheeseen siis liittyen, en ole katsonut Game of Thronesia. En yhtään jaksoa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Katsonut yhtään Bondia tai Schwarzeneggerin leffaa.
Valitettavasti en voi koskaan sanoa noin. Onhan toki aikaa viimeisimmästä kyseisten näkemisestä jo lähemmäks 30v.
En ole kaskaan omasta halusta katsonut vastaavia elokuvia, vaan olen joutunut aikanaan sosiaalisen paineen alaisena niitä katsomaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Syönyt kissan, koiran tai lepakon lihaa.

En minäkään. Tosin olisin valmis maistaa sekä kissan että koiran lihaa, jos jossain olisi mahdollista maistaa niitä.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
En ole koskaan ostanut olutta kuin yksittäisinä pulloina tai tölkkeinä. Sixpackit, mäyräkoirat ja korit ovat jääneet hyllyyn. Pääsyy asiaan lienee se, etten pidä oluesta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Katsonut yhtään Bondia tai Schwarzeneggerin leffaa.
En ole koskaan katsonut Salattuja elämiä, Kotikatua tai mitään muutakaan saippuahömppää minuuttiakaan.

En ole koskaan liiskannut hiirtä, päästäistä tai kyykärmestä hengiltä vaikka ovatkin olleet mun reviirillä mökillä, vaan suorittanut aina pakkokuljetuksen rajan ulkopuolelle hyvässä hengessä.

En ole puhelimella kirjottanut ikinään yhtään yli 10 merkin viestiä ilman virhelyöntiä ja tarvetta backspacelle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olisinpa varjomoderaattori.
Vaikka varjomodet olivatkin kaikkivoipaisia, niin ihan tuohon sentään emme pystyneet. En siis ole antanut koskaan kakkua. Suositellut kyllä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ole koskaan käynyt hierojalla. Tekisi kyllä mieli kokeilla niin normaalia kuin jalkahierontaakin. Etenkin jalkahoito voisi auttaa tähän jalkapohjakipuun.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En ole koskaan katsonut yhtään jaksoa Selviytyjistä tai Temptation Islannista ja tuskin katsonkaan.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
En ole koskaan käynyt Tokmannilla. En oikein edes tiedä, mitä kaikkea siellä myydään. Sen tiedän, että joskus siellä jaettiin ilmaiseksi ämpäreitä, mikä johti lähes massapsykoosiin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole koskaan käynyt Tokmannilla. En oikein edes tiedä, mitä kaikkea siellä myydään. Sen tiedän, että joskus siellä jaettiin ilmaiseksi ämpäreitä, mikä johti lähes massapsykoosiin.
Mene ihmeessä käymään jos mahdollisuus tulee. Paljon parempi kuin Tiimari.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
En ole koskaan käynyt raveissa, syönyt juustomakaronia enkä ollut helikopterissa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole koskaan käynyt katsomassa jalkapalloa millään sarjatasolla.

En ole koskaan paskonut kännissä housuuni.

En ole koskaan ryypännyt ringissä.

En ole koskaan ollut suljetulla osastolla.

En ole koskaan ollut humalassa häissä.
 

Glove

Jäsen
En ole koskaan käynyt katsomassa jalkapalloa millään sarjatasolla.

En ole koskaan paskonut kännissä housuuni.

En ole koskaan ryypännyt ringissä.

En ole koskaan ollut suljetulla osastolla.

En ole koskaan ollut humalassa häissä.
Kolmeen voisin vastata kyllä, kahteen en.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En ole koskaan aikuisiällä syönyt (ainakaan tarkoituksellisesti) mitään ruokaa, missä on ketsuppia tai muutenkaan mitään kypsennettyä tai kuumennettua tomaattia. Pyrin myös välttämään kaikkia tomaattipohjaisia marinaadeja. Tomaatteja sellaisinaan syön kyllä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ole koskaan käynyt katsomassa jalkapalloa millään sarjatasolla.

En ole koskaan paskonut kännissä housuuni.

En ole koskaan ryypännyt ringissä.

En ole koskaan ollut suljetulla osastolla.

En ole koskaan ollut humalassa häissä.

Näihin vastaan näin:

1. En ole minäkään käynyt jalkapalloa katselemassa millään sarjatasolla. Kiinnostusta olisi ihan uteliaisuuttanikin mutta enpä ole saanut vieläkään aikaiseksi.

2. En minäkään ole kännissä paskonut housuuni, mutta selvinpäin kyllä ja monet kerrat. Vituttaa ja hävettää tuollainen ulosteen karkailu vaiva ja nytkin siihen taas lääkäri koittaa selvittää onko siihen oikein syytäkin/ratkaisua.

3. En minäkään oikein edes tiedä mikä on ringI? Pitäisi Pettteriltä kysyä...

4. No tätäkin on hävettävää myöntää mutta minä olen ollut ainakin neljä viikkoa pakkohoidossa, kai sitten suljetulla osastollakin. Ei ollut tietenkään kiva kokemus mutta sainpa edes apua.

5. Minä olin ensimmäistä kertaa humalassa siskoni häissä. Muistan siksi aina hyvin koska olin ensimmäistä kertaa humalassa. Hauskat olivat häät. Ja nyt tuosta on aikaa jo 19 vuotta.
 
En ole koskaan käynyt hierojalla. Tekisi kyllä mieli kokeilla niin normaalia kuin jalkahierontaakin. Etenkin jalkahoito voisi auttaa tähän jalkapohjakipuun.

Itse olen käynyt/kokeillut kerran. Oli sellainen testi parikymppisenä Vierumäellä. Siellä oli samaan aikaan joku urheiluhierojien tapahtuma ja meidän joukkueelle oli hieronnat varattuna treenien jälkeen.
Ilmeisesti minulle osui joku harjoittelijahieroja, koska paikat oli niin jumissa seuraavana päivänä, etten pystynyt pelaamaan. Varsinkin pohkeet olivat ihan kiveä.

Sen jälkeen en ole hierottavana käynyt. Toki lienee yksilöllistä, mutta kyllä lihakset ja mielen saa halutessaan lepotilaan/-pituuteen ihan kotikonsteinkin. Tai ainakin itse olen saanut.
Eräs hyvä ystäväni juoksenteli pikamatkoja aikuisten TOP-kolmosessa eikä esim. venytellyt koskaan. Eikä tietenkään käynyt hierojallakaan.

Mutta käsittääkseni jalkapohjan kroonisia vaivoja kannattaa lähteä purkamaan lonkasta alaspäin, vaikka nuorehko ihminen olisikin.
Esim. virheasennot, jalkojen eripituisuus, polvien virheasennot, nilkan kulumat, vääränlaiset jalkineet, vääränlaiset pohjalliset, jne.
Kroonisessa kipuilussa, tapauksessasi, hieronta vaikuttaisi ilman kokonaisvaltaista diagnoosia hieman hetkelliseltä laastarilta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mutta käsittääkseni jalkapohjan kroonisia vaivoja kannattaa lähteä purkamaan lonkasta alaspäin, vaikka nuorehko ihminen olisikin.
Esim. virheasennot, jalkojen eripituisuus, polvien virheasennot, nilkan kulumat, vääränlaiset jalkineet, vääränlaiset pohjalliset, jne.
Kroonisessa kipuilussa, tapauksessasi, hieronta vaikuttaisi ilman kokonaisvaltaista diagnoosia hieman hetkelliseltä laastarilta.

Vastaan tähän viestiisi vasta nyt sillä luin viestisi kyllä jo muutama päivä sitten kahvitauolla mutta vastaaminen unohtui töiden ja kiireiden vuoksi.

Jotainhan tässä pitäisi tehdä sillä alan kyllästymään jo tähän etenkin oikeanpuoleisen jalkapohjan kipuun. Se kipu kun on vielä niin v-mäisessä paikassakin, sattuu aina kun lähtee paikallaolon jälkeen kävelemään, sattuu kun astuu, sattuu töissä ja se kipu kun on aina läsnä. Toisin kuin joku käsikipu, ei se välttämättä satu niin usein ja lähes jatkuvasti.

Minulla on vain hyvin nolo tilanne. Olen suoraan sanottuna käynyt jo fyssarinkin luona, saanut diagnoosinkin jalkapohjien kipuihin ja saanut myös jumppaohjeet. Mutta kun sain myös neuvon ostaa geelipohjalliset ja kun ne auttoi jonkin aikaa jo kipuihin niin voimistelu unohtui. Nyt sitten kipu on taas voimistunut ja olen unohtanut myös ne jumppaohjeet. Nyt en tiedä mitä tehdä. Tarvitsisin muistini virkistystä niihin jumppiin mutta mistä sitä saisin?

Minulle on suositeltu jotain Otrivinin valmistamia 200 euron kengän pohjallisia mutta ne tuntuvat niin tyyriiltä että jos ne eivät autakaan niin kengän pohjalliset olisi saanut paljon edullisemminkin. Jos noita varten ei sitten ole mahdollista saada lääkärin suositusta ja rahallista tukea jostain Kelasta.

Mutta jotain tässä pitäisi tehdä sillä alan oikeasti jo henkisesti väsymätön tuohon jalkapohjakipuun. Sen väsymyksen vain aistii ja huomaa itsessään.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
En ole koskaan katsonut yhtään Fast & Furious leffaa vaikka niissä muutamassa on Gal Gadot mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös