En ole koskaan...

  • 122 214
  • 975
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En tiedä miksi tuo viimeinen oli maininnan arvoinen mutta oikeesti, meillä on täällä siis USEAMPI kuin yksi kierrätyskeskuksen vakkarinaama joka ei ole eläessään koskenut kahviin. Olette jääneet paljosta paitsi miehet.
 
K

Kiekkokatsoja

En tiedä miksi tuo viimeinen oli maininnan arvoinen mutta oikeesti, meillä on täällä siis USEAMPI kuin yksi kierrätyskeskuksen vakkarinaama joka ei ole eläessään koskenut kahviin. Olette jääneet paljosta paitsi miehet.
Kahvi.. No se on sellainen peruspiriste, ja varsinkin kun sen tarpeeseen tottuu, niin jokapäiväinen mukava piriste.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
- juonut kahvia
- seurustellut suomalaisen naisen kanssa
- käyttänyt instagramia tai snäpchattia
- työntänyt kultakalaa takapuoleeni keittiössä

Mulla on kans noi kaikki. En ole tosin työntänyt kultakalaa mihinkään ruumiinaukkoon missään miljöössä. Useiden kalojen takapuoleen olen tosin työntänyt puukon.

Haa valehtelin! Muistan itse asiassa kerran kännissä maistaneeni suullisen kahvia. Joten en ole ollut täysin kahvia juomatta. Ja itse asiassa mulla oli snapchat silloin kun se oli just tullut, mutta tämän tietää ehkä 3 lukioaikaista kaveria, joiden kanssa en sittemmin ole pitänyt suuremmin yhteyttä, joten käytännössä mitään ei ole tapahtunut.

Kultakalatapauksestakaan ei jäänyt todistajia.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En ole koskaan:
- syönyt munuaisia
- pyörtynyt
- joutunut putkaan
- katsonut kokonaista Salkkarit-jaksoa
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
En ole koskaan ollut paljussa tai pomppinut trampoliinilla. Ylättävän suosittuja noi kapsitukset taitaa nykyään olla.
 
Tuo on tällä palstalla aika kova saavutus. Olettaen, että olet siinä iässä että tuo on sallittua.
Jotain kymmenen vuotta sitten join viimeksi pari olutta, kun täytin 20 vuotta. Sen jälkeen en ole juonut alkoholia ollenkaan. Suvussa on sen verran paljon alkoholin kanssa läträäjiä, että ei ole koskaan tehnyt yhtään mieli ryhtyä edes rentoutumaan alkoholin avustuksella.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jotain kymmenen vuotta sitten join viimeksi pari olutta, kun täytin 20 vuotta. Sen jälkeen en ole juonut alkoholia ollenkaan. Suvussa on sen verran paljon alkoholin kanssa läträäjiä, että ei ole koskaan tehnyt yhtään mieli ryhtyä edes rentoutumaan alkoholin avustuksella.
Kyllä tuo alkoholi on täälläkin päässyt kuivatelakalle. Pakon sanelemana alkuun, mutta en nykyisin ole ollenkaan pahoillani.
No, saatan mä joskus yhden tai kaksi ottaa, mutta en enempää. Sen jälkeen tekee jo liikaa mieli, riskiä en halua ottaa.
 
Kyllä tuo alkoholi on täälläkin päässyt kuivatelakalle. Pakon sanelemana alkuun, mutta en nykyisin ole ollenkaan pahoillani.
No, saatan mä joskus yhden tai kaksi ottaa, mutta en enempää. Sen jälkeen tekee jo liikaa mieli, riskiä en halua ottaa.
Joo, mulla kahden velipuolen ja veljen alkoholisekoilut veivät kyllä kaiken mielenkiinnon tuota ainetta kohtaan. Ei ole kymmeneen vuoteen koskaan käynyt edes mielessä, että voisipa ostaa kaljaa tms.
 

Glove

Jäsen
Johtuu minulla korkean paikan kammosta. Päteekö sama sinuunkin?
Kyllä. En ole koskaan edes kiivennyt sinne kolmeen metriin. Sama koskee vuoristoratoja ja vastaavia, ei oo mun juttu. Liian korkeita. Lentokoneessa taas ei tunnu miltään, ehkä se menee jo sen rajan yli missä kammo pätee.
 

Glove

Jäsen
Pätee siis meihin molempiin, korkeat paikat ovat iso ei.
Kai tämäkin pelko olisi jotenkin voitettavissa. Olen kyllä kiivennyt 50-60 m lähes pystysuoraa vuoren seinää, en tiedä miten se sitten onnistui? Ehkä siksi, että oli sen verran hämärää, ettei alaspäin nähnyt kovin hyvin ja tavoite oli ylhäällä. Ja toki siinä oltiin köysissä kiinni koko ajan.
 

Glove

Jäsen
Toki. Minulla on korkean paikan kammon kylkiäisiksi myös hämähäkkikammo, jota olen saanut lievennettyä pikkuisen. Vain pikkuisen, mutta edes jotenkin.
Ja minulla olisi käärmeen hankkimisen vaihtoehtona hankkiä hämähäkki. Mutta kun ei ole sillekään hoitajaa reissujen varalta niin kuin ei käärmeellekään, niin en toistaiseksi ole hankkimassa.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Pätee siis meihin molempiin, korkeat paikat ovat iso ei.

Tämä on muuten kumma juttu, miten erilaisia korkeat paikat ainakin sivuunkirjoittajalle tuntuvat: kolmesta metristä olen hypännyt, viidessä tuli stoppi. Olen kuikuillut Eiffel-tornin toiseksi korkeimmalta (ylemmäksi menevällä hissillä oli n. tunnin jono, en mennyt) tasolta suoraan alas, roikkunut köyden varassa Myllypuron vesitornista - ei ongelmia. Kun taas Lontoossa, St Paulin katetdraalin Kuiskausten galleriaa kiertäessä toisen käden oli oltava koko ajan seinässä kiinni. Vuoristoradoissa vaivaavat nykyään vain äkilliset suunnanvaihdot, ei niinkään korkeus.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toki. Minulla on korkean paikan kammon kylkiäisiksi myös hämähäkkikammo, jota olen saanut lievennettyä pikkuisen. Vain pikkuisen, mutta edes jotenkin.

Susta tulis muuten aika huono Hämähäkkimies.

Itsellä oli myös korkean paikan kammoa nuorempana. Se lähti aika tehokkaasti kun olin pari kesää töissä pesemässä ikkunoita. Heiluin esimerkiksi Helsingin oopperatalon lasikaton päällä turvaköyden kanssa ja kuuntelin kun Linnanmäellä porukka kiljuu vuoristoradassa. Ei siinä kerinnyt paljon miettimään tullaanko tästä nyt alas köyden kanssa vai ilman, ja vähitellen se rupesi tuntumaan vaan helpommalta keikkua milloin missäkin ikkunassa.

Onneksi en sentään ole koskaan ollut Venäjällä ikkunoita pesemässä kun tuppaa noita ihmisiä putoilemaan sielläpäin ikkunoista vähän väliä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olisin muutenkin mieluummin Aaveratsastaja, mikäli pitäisi valita jokin Marvelin hahmoista.
Minä haluaisin olla Zorro. Onko se muuten etu- vai sukunimi? Miten Zorro vastaa puhelimeen? Zorrolla, Veijo puhelimessa? Sen vaimo voisi olla vaikka Pirkko Zorro. Lapset olisivat vaikka Pekka Zorro ja Jaana Zorro. ”Zorrolla, Pekka täällä. Sori, faija ei ole kotona nyt. Se otti sen fantomnaamion, hatun, viitan ja miekan ja lähti. Kai se tulee sitten kun kaikki on taas hyvin.”
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Silti ehkä mieluiten olisin Mustanaamio. Tiedättehän, joskus Mustanaamio jalkautuu kuolevaisten joukkoon ja on kuin kuka tahansa meistä. Siis teistä. Ehkä olen siellä jo.

Anonyymius viehättää minua suuresti. Toteutan sitä omassa elämässänikin. Jos kävelet minua vastaan kadulla, et katso toista kertaa vilkaistuasi. Olen ihan tavallinen keski-ikäinen mies ulospäin. Vähän keskikokoista lyhyempi mutta muuten ei mitään erityistuntomerkkejä. Yleensä farkut ja t-paita. Ei lävistyksiä, ei tatuointeja, ei mitään silmiinpistävää. Eikä mitään raskauttavaa valvontakameran kuvissa. Pelästynyt myyjätyttö toteaa vaan, että se näytti ihan tavalliselta. Ei mitään mistä tunnistaa. Paita sillä oli päällä. Kai.

Idiooteimpia idiootteja on ne pösilöt, jotka tatuoi jopa naamansakin ja käy sitten ryöstämässä kioskeja. En se minä ollut, herra tuomari. No onkos teitä muitakin kuin sinä ja tämä kameran hahmo, joilla on Aku Ankka tatuoituna otsaan?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
- työntänyt kultakalaa takapuoleeni keittiössä
Hyvä näin! Mutta vastaisen varalta on hyvä muistaa, että jos niitä kultakaloja säilöö persauksessa yli kolme vuorikautta, niin se vaikuttaa jo niistä tehtävän kalakeiton makuun.

En ole koskaan:
- Urinoinut veneen laidan yli.
- Saanut juotua toista kansallisjuomaamme, lonkerotölkkiä, loppuun saakka.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
- seurustellut suomalaisen naisen kanssa
- käyttänyt instagramia tai snäpchattia
- työntänyt kultakalaa takapuoleeni keittiössä
Tämä on kyllä niin että en minä vaan tehnyt noin.

Urinoinut veneen laidan yli.
En kyllä ole tehnyt tuotakaan.

En ole koskaan sammunut rappukäytävään.
Enkä ole koskaan liftannut.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koskaan Jatkoajan kirjoituksissani käyttänyt hymiöitä. Ja jos olen, se en ollut minä ja fake news.

Käytän kyllä hymiöitä chattaillessa, mutta tänne kirjoittaessa olen yrittänyt niitä välttää.

Ei anna kovin ammattimaista kuvaa kun esimerkiksi projektipäälliköltä tulee sähköpostia jonka jokainen rivi päättyy hymiöön. Yhdistettynä erittäin paskaan englannin kielen käyttöön, ihmettelen edelleen miten tämä henkilö on siinä asemassa missä on. Kyseinen projektipäällikkö on myös esimerkki siitä miten todella pieni "valta" voi mennä joillain ihmisillä päähän.

Joo olen vaihtamassa duunia. Tähän voisi nyt sen hymiön laittaa, mutta en laita!
 

MegaForce

Jäsen
- Nähnyt kokonaista Twilight-elokuvaa
- Käynyt Hyvinkäällä
- Ollut putkassa
- Osannut jonglöörata
- Ratkaissut rubiikin kuutiota
- Ratsastanut hevosella
 

Glove

Jäsen
- Nähnyt kokonaista Twilight-elokuvaa
- Käynyt Hyvinkäällä
- Ollut putkassa
- Osannut jonglöörata
- Ratkaissut rubiikin kuutiota
- Ratsastanut hevosella
En minäkään. Jos näistä joku pitäisi valita niin haluaisin osata ratkaista Rubikin kuution. Silleen puolessa minuutissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
- Nähnyt kokonaista Twilight-elokuvaa
- Käynyt Hyvinkäällä
- Ollut putkassa
- Osannut jonglöörata
- Ratkaissut rubiikin kuutiota
- Ratsastanut hevosella

Voi vittu, minä olen käynyt tällä viikolla Hyvinkäällä kolmesti ja kohta alkaa neljäs käyminen.

En ole koskaan käynyt Venäjällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös