Arvostamasi nimimerkit

  • 234 608
  • 883
Lukko-osiossa arvostan montaa nimimerkkiä.

@Roku

Palstalla pitkään ollut kirjoittaja, jonka historiatiedosta Lukkoa kohtaan olen vakuuttunut. Jokainen jääkiekkojoukkue tarvitsee kokemusta, mutta myös mielestäni jokainen joukkueosio täällä Jatkoajalla myös niin Lukon osiossa sitä kokemusta edustaa tämä nimimerkki.

@1936

Todella hienoa, että tämän nimimerkin kautta me Lukon kannattajat voimme antaa risuja, ruusuja, ehdotuksia ja muuta palautetta niin tämä nimimerkki vie sen palautteen eteenpäin. Todella mahtava juttu.

@Kynämestari

Olen huomannut, että olen aika usein tämän nimimerkin kanssa samaa mieltä koskien esimerkiksi ketjusommitelmia tai muita näkemyksiä. Meidän näkemykset ovat usein samankaltaisia niin uskoisin, että me molemmat tiedämme jääkiekosta paljon *hymiö*.

@SivustaFollaaja

Annetaan vielä tälle käyttäjälle erityismaininta. Tekee todella hienoja ja arvokasta työtä Lukko-osiossa varsinkin junioripuolella. Olen katsonut jokaisen A-nuortenpelin maalit tämän kyseisen käyttäjän Twitter-tililtä. Olen myös saanut todella paljon tietoa ja pysynyt ajantasalla myös nuorempien Lukkojunnujen peleistä. Kiitos hienosta ja suuresta panoksestasi!

Muiden joukkueiden kannattajista löytyy myös kirjoittajia, joita arvostan.

@Smitty#41

Tästä Pelicans-fanista on jäänyt mukava kuva. Otteluseurannassa tuli viime kaudella(?) ainakin jutusteltua muutaman kerran asiallisissa merkeissä. Kirjoittaa myös hyviä näkemyksiä Pelicans-osioon, joita on mukava lukea.

@Everton

Tämä käyttäjä on varsinainen Mestiksen tietopankki. Tuo palstalle todella hyvää tietämystä Mestiksestä ja kirjoituksia Mestis-pelaajista on kiva lukea.

@Knap

Knapin kanssa ei aina ole mennyt keskustelut asiallisesti (k)nappiin, mutta hyvästä kirjoittajasta on kyse. Hymyn nostattaa huulille legendaariset väittelyt 1999-ikäluokan maalivahtien peluutuksesta :D. Myös tämän käyttäjän hyvät kirjoitukset IPK-osiossa ovat pistäneet silmään. Ihan hyvä äijä oot, vaikka joskus riideltiinkin <3.

Älkää nyt kukaan alkako itkeä, jos ette päässeet minun listalleni. On minulla korvan takana monta nimeä, joita en tässä maininnut, mutta joita arvostan ja joiden kirjoituksista pidän.
 

Knap

Jäsen
@Knap

Knapin kanssa ei aina ole mennyt keskustelut asiallisesti (k)nappiin, mutta hyvästä kirjoittajasta on kyse. Hymyn nostattaa huulille legendaariset väittelyt 1999-ikäluokan maalivahtien peluutuksesta :D. Myös tämän käyttäjän hyvät kirjoitukset IPK-osiossa ovat pistäneet silmään. Ihan hyvä äijä oot, vaikka joskus riideltiinkin <3.
Kieltämättä, tuli yllätyksenä tämä kunnianosoitus em. väittelyiden takia. Mutta arvostan kunnianosoitusta, kiitos.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jääkiekkopalstalla on rikkaus nimimerkit, joilla on iso tietämys itse lajista ja pystyvät sen muotoilemaan myös tekstin muodossa rehellisillä kirjoituksilla eteenpäin. Mukavaa ja jopa rehellisesti sanoen miellyttävää lukea kirjoituksia, jotka ovat perusteltu erinomaisesti sekä ennenkaikkea asiantuntevasti. Tuskin ikinä tätä itse henkilölle on tullut kerrottua, mutta kiitos tästä @Nelfor ! Olet ehdottomasti yksi korkeimmalle arvostamistani nimimerkeistä täällä.

Naapurin puolelta on annettava krediitit kavereille @1stApril sekä @ValkMan , jotka ovat saaneet myös allekirjoittaneen arvostuksen tässä yhteisössä. Olisi mukavaa joskus juoda olunen jos toinenkin ihan IRL.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkiekkopalstalla on rikkaus nimimerkit, joilla on iso tietämys itse lajista ja pystyvät sen muotoilemaan myös tekstin muodossa rehellisillä kirjoituksilla eteenpäin. Mukavaa ja jopa rehellisesti sanoen miellyttävää lukea kirjoituksia, jotka ovat perusteltu erinomaisesti sekä ennenkaikkea asiantuntevasti. Tuskin ikinä tätä itse henkilölle on tullut kerrottua, mutta kiitos tästä @Nelfor ! Olet ehdottomasti yksi korkeimmalle arvostamistani nimimerkeistä täällä.
Oho, tuli kyllä ihan puskista tämä, mutta kiitos!

Toki olen itsekin noteerannut, että samoissa keskusteluissa on pyöritty, ja arvostus menee näemmä molempiin suuntiin, kun luulin sen olevan lähinnä yksisuuntaista. Viime aikoina en ole jokaisen ketjun jokaista viestiä lukenut tarkasti, mutta jos sinulta on viesti lukemaani ketjuun tullut, niin olen sen varmuudella myös lukenut. Aina ei olla täysin samoilla linjoilla, eikä tarvitsekaan olla, mutta kun pystyy perustelemaan näkemyksensä hyvin ja hyväksymään myös eriävät näkemykset, niin siitä syntyy hedelmällistä keskustelua.

Eli samat kiitokset myös sinne suuntaan! Kuulut ehdottomasti jatkoajan terävimpään kärkeen.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jääkiekkopalstalla on rikkaus nimimerkit, joilla on iso tietämys itse lajista ja pystyvät sen muotoilemaan myös tekstin muodossa rehellisillä kirjoituksilla eteenpäin. Mukavaa ja jopa rehellisesti sanoen miellyttävää lukea kirjoituksia, jotka ovat perusteltu erinomaisesti sekä ennenkaikkea asiantuntevasti. Tuskin ikinä tätä itse henkilölle on tullut kerrottua, mutta kiitos tästä @Nelfor ! Olet ehdottomasti yksi korkeimmalle arvostamistani nimimerkeistä täällä.

Naapurin puolelta on annettava krediitit kavereille @1stApril sekä @ValkMan , jotka ovat saaneet myös allekirjoittaneen arvostuksen tässä yhteisössä. Olisi mukavaa joskus juoda olunen jos toinenkin ihan IRL.

Kuten myös eli olet mielestäni osoittanut täällä Jatkoajassa poikkeuksellisen hyvää asiantuntemusta liittyen jääkiekkoon. Erityisen hämmentävää on ollut se, kuinka hyvin olet noin niinku raumalaisena perillä aiheesta Porin Ässät. Viime kauden mahalaskun jälkeen on meidän palstalla ollut aika eriäviä mielipiteitä esimerkiksi siitä, miten joukkuetta pitäisi rakentaa, jotta päästäisiin joskus taas torille. Olen huomannut Ässiin liittyvistä kirjoituksistasi, että olet hahmottanut monia ässäfaneja paremmin sen strategian, jolla meidän GM Kerttula joukkuettamme rakentaa.

Oluen juominen hyvässä seurassa on aina kannatettava ajatus. Pitää laittaa yksityisviestiä silloin, kun joskus tulevaisuudessa liikuskelen siellä Raumalla. Voidaan vaikka jatkaa sitä ikuista ja hedelmällistä keskustelua siitä, että onko Eero Elon paluu Ässä-paitaan taas ajankohtainen. Itseasiassa taitaa muuten sen Eeron sopimus sinne Sveitsiin päättyä jo tähän kevääseen...
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jääkiekkopalstalla on rikkaus nimimerkit, joilla on iso tietämys itse lajista ja pystyvät sen muotoilemaan myös tekstin muodossa rehellisillä kirjoituksilla eteenpäin. Mukavaa ja jopa rehellisesti sanoen miellyttävää lukea kirjoituksia, jotka ovat perusteltu erinomaisesti sekä ennenkaikkea asiantuntevasti. Tuskin ikinä tätä itse henkilölle on tullut kerrottua, mutta kiitos tästä @Nelfor ! Olet ehdottomasti yksi korkeimmalle arvostamistani nimimerkeistä täällä.

Naapurin puolelta on annettava krediitit kavereille @1stApril sekä @ValkMan , jotka ovat saaneet myös allekirjoittaneen arvostuksen tässä yhteisössä. Olisi mukavaa joskus juoda olunen jos toinenkin ihan IRL.

Kiitos maininnasta. Arvostus on molemminpuoleista.
Ja ehdottomasti hyvät nimimerkit nostit esille.

Edut. Tuoppi hyvässä seurassa kiinostaa. Täytyy pitää mielessä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jonnet ei muista schollia, mutta aina joskus nostan satasen litrahinnalta maksavasta baijerilaisesta lagerista maljan hänelle. Sitten pukeudun ihonmyötäisiin trikoisiini, polkaisen sata kilometriä hengästymättä, laitan puvun ylleni ja marssin kongressiin.

Golden AWe oli hyvä heebo kanssa, silloin kun se vielä jaksoi vaahdota täällä Van Halenista.

Sitten vielä nimimerkki vlad. Samankaltaista omistautumista, asiantuntemusta ja objektiivisuutta peräänkuulutan kaikilta kirjoittajilta. Etenkin itseltäni. Useimmiten epäonnistun, vlad onnistui aina.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jonnet ei muista schollia, mutta aina joskus nostan satasen litrahinnalta maksavasta baijerilaisesta lagerista maljan hänelle. Sitten pukeudun ihonmyötäisiin trikoisiini, polkaisen sata kilometriä hengästymättä, laitan puvun ylleni ja marssin kongressiin.
Varo keravajengiä matkalla. Ne voi tartuttaa kaatopaikan hajua sun pinkkiin kauluspaitaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on teoria, jonka mukaan Alexander Stubb yritti muokata julkisen imagonsa schollin esimerkin mukaan, mutta totesi ettei kykene olemaan riittävän tyly, oikeistolainen ja joustamaton. Ja se hymyilikin koko ajan. Minun mielikuvieni scholl ei hymyile ikinä. Paitsi ehkä suupieli vähän nytkähtää, kun silvottujen kommunistien ruumiit läsähtävät liukuhihnalta krematorion suuaukon tuntumaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla on teoria, jonka mukaan Alexander Stubb yritti muokata julkisen imagonsa schollin esimerkin mukaan, mutta totesi ettei kykene olemaan riittävän tyly, oikeistolainen ja joustamaton.
Ei ole kun yksi scholl. Tähän voi soveltaa Kummelin hervannassa asuvan joulupukin toteamusta: "Kyllähän Elvikselläkin kaikkia kopioita on, mutta ne on sentään näkösiä. Sit nää partiolaisten ja Lionsien joulupukit; eihän ne pääse lähellekkään totuutta!!!"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pakko rikkoa mielikuvasi. Tai sitten oltiin vain niin hyvää seuraa, että poikkeus vahvisti säännön.
Oletko varma, että hymy oli ystävällinen? Ehkä hän vain kuvitteli sinut pyörimässä vartaassa lauman verenhimoisia zuluja tanssiessa nuotion ympärillä. Ja rummut. Ne eivät koskaan vaikene.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En olisi ostanut siltä käytettyä autoa.
Kun kuvittelen schollin hymyilemässä - ja en siis ole koskaan häntä tavannut enkä tiedä miltä hän näyttää - näen kaverin, joka punnitsee sinua ja laskeskelee, paljonko tuon jätkän munuaisista saisi. Minä osaan olla laskelmoiva paskiainen, mutta ei meistä voi puhua samana päivänäkään sen schollin kanssa, joka mielikuvissani edelleen elää.

Eikä pidä ajatella tätä kritiikkinä, ennemminkin neutraaliuteen kurottavana luonnehdintana. Kyllä yksi tuollainen tänne mahtui. Mahtuisi vieläkin, jos minulta kysytään. Ylilyöntejä sattui, mutta viihdearvo oli korvaamaton.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen käynyt kaksin schollin kanssa kaljalla. Ja porukallakin. Scholl tarjosi sen kaljan kun kaksin oltiin. En tosin pyytänyt. Oli vaan mulla kiire bussiin, niin oli tilannut valmiiksi.

Enää emme kaljoittele. Ainakaan keskenämme. Sen kaljan olisin joskus halunnut tarjota takaisin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voi vittu mie olen niin kateellinen teille. Olisin niin halunnut tavata schollin.. tai hetkinen. Minä elän. Ehkä schollkin elää. Toivo elää vielä!

Näen niin mielessäni, kun tapaamme baaritiskillä. Kättelemme. Esittelemme itsemme. Sitten sanon, että olen se Jatkoajan Evil. Scholl mulkaisee silmälasiensa yli (kai hänellä on silmälasit? Pakko olla!) ja kysyy, että ai kuka. Minkä? Pitäiskö sut tuntea?

Ja minä kusen hunajaa. Jumala ei tuntenut minua!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen käynyt kaksin schollin kanssa kaljalla. Ja porukallakin. Scholl tarjosi sen kaljan kun kaksin oltiin. En tosin pyytänyt. Oli vaan mulla kiire bussiin, niin oli tilannut valmiiksi.

Enää emme kaljoittele. Ainakaan keskenämme. Sen kaljan olisin joskus halunnut tarjota takaisin.

Tosielämässä scholl on vielä schollimpi kuin täällä, näin olen kuullut kerrottavan. En tiedä, Jaan vain kertomusta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tosielämässä scholl on vielä schollimpi kuin täällä, näin olen kuullut kerrottavan. En tiedä, Jaan vain kertomusta.
Ihan kuin Mustanaamio. Hän kulkee keskuudessamme ja on kuin kuka tahansa meistä.

Haluaisin kyllä schollin hyvän merkin. Olen hänen puolellaan.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Sitten vielä nimimerkki vlad. Samankaltaista omistautumista, asiantuntemusta ja objektiivisuutta peräänkuulutan kaikilta kirjoittajilta. Etenkin itseltäni. Useimmiten epäonnistun, vlad onnistui aina.
vlad tuli takaisin ja on yhä täällä, toisella nimimerkillä nykyisin tosin. Kirjoittelee harvemmin nykyisin kuin joskus muinoin, mutta varsin usein asiaa edelleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös