Arvostamasi nimimerkit

  • 234 596
  • 883

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Olen jo pitkän aikaa ollut aktiivisempi täällä vapaan puolella verrattuna lätkäaiheisiin (vaikka edelleen kaikki Hurricanes-ottelut katson). Syynä yksinkertaisesti se, että tiede, politiikka ja kulttuuri ovat lähellä sydäntäni ja JA:n palsta tarjoaa kaikkia somealustoja paremman väylän järkevälle keskustelulle, jossa on mukana omista mielipiteistäni poikkeavia (mutta perusteltuja) näkemyksiä. Puskista huutelu, perättömät mutuilut ja huhuilut ja vastaavat saavat täällä usein ansaitsemansa kohtelun ja keskustelut ovat parhaimmillaan asiantuntijatasoisia.

Kiitos kaikille, joiden kanssa olen vängännyt - useimmiten ihan hyvässä hengessäkin vielä!
@Cobol @dana77 @Denverin Munasyndi @mjr @BigRedCat @Garantie @msg @Jymäkkä @Snakster @Telaketju @Walrus21 @hammer lynx @Ollakseni @Snakster
Melkoisen tuttua listaa tuossa. On ollut tosi miellyttävää tavata täällä kaltaisesi nickin, jolle pitkät näköalat, longue durée, on tuttua ja joka on vapaa lyhytnäköisestä liberalistisesta talousajattelusta. Noin ylipäänsä täällä on edelleen hyvää poliittista keskustelua, vaikka varmasti vaimeampaa kuin toissa vuosikymmenellä. Hyvin moderoitu palsta, jossa ei laaja-alainen öyhöttäminen ole mahdollista.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Melkoisen tuttua listaa tuossa. On ollut tosi miellyttävää tavata täällä kaltaisesi nickin, jolle pitkät näköalat, longue durée, on tuttua ja joka on vapaa lyhytnäköisestä liberalistisesta talousajattelusta. Noin ylipäänsä täällä on edelleen hyvää poliittista keskustelua, vaikka varmasti vaimeampaa kuin toissa vuosikymmenellä. Hyvin moderoitu palsta, jossa ei laaja-alainen öyhöttäminen ole mahdollista.

Palautan kohteliaisuuden! Kyllä meistä politiikkaketjujen aktiiveista saisi mukavan porukan johonkin pubi-iltaan, varmasti olisi hyviä vääntöjä pitkälle aamuyöhön!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
HCH:n tajunnanvirta on kyllä niin poikkeuksellista tällä palstalla ettei oikein tiedä miten suhtautua. Pakko olla hyvä mies, ainakin poikkeaa massasta. Ei niitä tietty montaa sivua kerrallaan pysty lukemaan, mutta pätkä päivässä pitää mielen virkeänä.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
HCH:n tajunnanvirta on kyllä niin poikkeuksellista tällä palstalla ettei oikein tiedä miten suhtautua. Pakko olla hyvä mies, ainakin poikkeaa massasta. Ei niitä tietty montaa sivua kerrallaan pysty lukemaan, mutta pätkä päivässä pitää mielen virkeänä.
Jatkoajan elävä mystinen maagismies. Toivottavasti ei saa ikinä monoa täältä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
@Proffa_20 :lle rutkasti kehuja ja kiitokset futiksen EM-kisaketjujen sivistystason nostamisesta. Huomaan olevani hänen kanssaan usein samaa mieltäkin, joten siksi kyseessä on varmasti hieno mies(oletettu)!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
En ala ketään alleviivaamaan etteivät ylpisty, he joilla sanan säilä heiluu taidokkaasti. Suorastaan ihailen hyvää ja monipuolista kielen käyttöä, eritoten kun oma ulosanti kun on lyhyttä ja töksähtelevää, niin kirjoitettuna kuin erityisesti suullisesti. Olen pökkelö. Kun lukee jonkun hyvää kirjoitusta ja voi lukea useampaankin otteeseen saman pätkä kuten hyvästä kirjasta sujuvan lauseen, voi makustella lukemaansa ja katsoa onko siellä rivien välissä minkälaista pränttiä. Eikä sillä väliä vaikka olisin eri mieltäkin asiasta, hyvä teksti on hyvää tekstiä. Joku kirjoittaa vakavasta aiheesta hienosti, jopa koskettavasti, välillä on ääneen hymyilyttänyt kun toinen on laittanut sanoja sopivaan järjestykseen. Tämmöisistä kirjoituksista kyyninen mieleni läikähtää.
 
K

Kiekkokatsoja

En nimeä ketään nimimerkkiä.
Hyviä ovat kirjoitukset jossa tuodaan omia mielipiteitä esille. Vaikka mielipide olisi omanlaisensa. Vastakohtana niille, on se että mielipide on selkeästi muodostettu vasta toisten kirjoittajien, medialööppien, politiikan, aatteen tai muun vastaavan jälkeen.
Hyviä ovat toisten kirjoituksien lainaukset + niistä kommentoinnit, joissa kommentoidaan isoimpia asiasisältöjä, kommentoimatta mitenkään "toista kirjoittajaa tai hänen väärää idioottimaista mielipidettään."
Hyviä ovat ne, jotka eivät ainakaan aloita toisille kirjoittajille vittuilua. Josko joku aloittaa, niin on ok heittää takaisin, tai vaijeta.
Eipä tarvitse kieliasu olla täydellinen, kunhan kirjoitettu on kohtuudella ymmärrettävissä. Toki joskus kirjoituksessa voi olla piiloviesti. Sellaisia joskus itsekin harrastin.
 
Nimimerkkiä Baloun on kyllä pakko arvostaa. Kaveri ei tee mitään muuta kuin trollaa ja flamettaa joka viestissä mutta silti kirjoittelee ilman pelikieltoja.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minä arvostan kaikkia. Ns. raskaat persoonat on poistettu, jokaisen kanssa pystyy keskustelemaan.

Pidetään palstan taso korkealla!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luin muutamana viime viikkona rästiin jääneitä keskusteluja vähän enemmänkin tänään, ja täytyy sanoa, että nimimerkki @BOL on todella fiksu ja hieno ihminen. Arvostan paljon.

Kiitos hienoista sanoistasi. Olen melko hyvä kirjoittamaan, oikeastihan olen ihan totaalimulkku :D. Lisätietoja vaikka mun perheeltäni, ahahahahaha.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kiitos hienoista sanoistasi. Olen melko hyvä kirjoittamaan, oikeastihan olen ihan totaalimulkku :D. Lisätietoja vaikka mun perheeltäni, ahahahahaha.
Näh. Ota kehu vastaan kun on aihetta. Ja sinun kohdallasi on todellakin aihetta kehuihin. Jos wanha Narri tulee Nordikselle katsomaan Micoa, niin olisi erittäin mukava vaihtaa pari sanaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näh. Ota kehu vastaan kun on aihetta. Ja sinun kohdallasi on todellakin aihetta kehuihin. Jos wanha Narri tulee Nordikselle katsomaan Micoa, niin olisi erittäin mukava vaihtaa pari sanaa.

Kiitos sinullekin kehuista :). Varjelen anonymiteettiäni, koska se on ainoa, mitä minulla enää on varjeltavana, mutta tilanteet saattavat toki muuttua. Nordikselle toivotan sinut joka tapauksessa lämpimästi tervetulleeksi. Pelaajia tulee ja menee, mutta tuoksut säilyy. Nautitaan niistä vielä niin kauan kuin voidaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kiitos sinullekin kehuista :). Varjelen anonymiteettiäni, koska se on ainoa, mitä minulla enää on varjeltavana, mutta tilanteet saattavat toki muuttua. Nordikselle toivotan sinut joka tapauksessa lämpimästi tervetulleeksi. Pelaajia tulee ja menee, mutta tuoksut säilyy. Nautitaan niistä vielä niin kauan kuin voidaan.
Nuo Nordiksen tuoksut pitäisi tulla aistimaan. Vaikka eihän ne ole tietenkään samat kuin silloin aikoinaan kun se oli hima.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuo Nordiksen tuoksut pitäisi tulla aistimaan. Vaikka eihän ne ole tietenkään samat kuin silloin aikoinaan kun se oli hima.

On ne, usko pois. Ihmisen hajumuistihan on todella pitkä ja niillä hajuilla pääset varmasti palaamaan menneeseen ja hyviin vuosiin. Jotka olivat itselleni aivan kamalia. Päivittäistä vittuilun sietämistä ja TemeMakeOttoKekeWade-oksennuksen suuhun tuloa.

Arvostan monia nimimerkkejä ja @vetti on yksi heistä. En yleensä veljele vihulaisen kanssa, mutta onhan teilläkin muutama (ehkä kokonaista viisi) fiksukin yksilö mukana. Harmi, että ovat valinneet seuransa väärin, kirjaimellisesti ;).
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Arvostan heitä, joilla pää pysyy kylmänä paineistuksesta huolimatta ja pysyvät keskustelussa asiallisesti asialinjalla. Itsestäni ei tähän aina ole, mutta itse olen ainakin alkanut jopa tykästymään käyttäjän @Sistis tuotantoon koronaketjussa, vaikka mielipiteet eivät useimmiten olekaan kohdanneet.

En toki ole yksin tämän mielipiteen kanssa ja sen tietää varmasti myös herra itse.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olen jo pidempään ajatellut, että Jatkoajan virallinen rokoteasiantuntija @Flonaldo ansaitsisi maininnan täällä, jollei jo ole sellaista saanut. Hienoa argumentointia puhtaaseen asiantuntemukseen perustuen. Arvostan suuresti.

Viimeinen niitti tälle postaukselleni oli tämä viesti, jota toki muutama nimimerkki jo tuoreeltaan kiittelikin: Koronavirus – keskustelua rokottamisesta
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

redpecka

Jäsen
Jäin nyt pahaan limboon noissa jatkislaisäänestyksissä. Vaivaa. En ajatellut huolella. Laitetaan tähän nyt @Barney jonka olisin muistaessani voinut hyvin laittaa tämän vuoden topkolmoseen kesän EM-skabojen kattavan ennakon vuoksi. Respect.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jäin nyt pahaan limboon noissa jatkislaisäänestyksissä. Vaivaa. En ajatellut huolella. Laitetaan tähän nyt @Barney jonka olisin muistaessani voinut hyvin laittaa tämän vuoden topkolmoseen kesän EM-skabojen kattavan ennakon vuoksi. Respect.

Muista aina @redpecka että sinä olet hyvä nimimerkki.


Mutta visa oli paska. Voi vittu.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Muista aina @redpecka että sinä olet hyvä nimimerkki.


Mutta visa oli paska. Voi vittu.
Se oli kyllä maailman paras paskin visa ikinä. Hopeaa tuli. Vieläkin näen painajaisia siitä ratkaisevasta finaalista. (No en nyt sentään)

Mutta @redpecka vaikuttaa kyllä hienolta mieheltä joka tapauksessa.
 

redpecka

Jäsen
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös