Arvostamasi nimimerkit

  • 234 476
  • 883

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Se oli kyllä maailman paras paskin visa ikinä. Hopeaa tuli. Vieläkin näen painajaisia siitä ratkaisevasta finaalista. (No en nyt sentään)

Mutta @redpecka vaikuttaa kyllä hienolta mieheltä joka tapauksessa.
Minäkin näen painajaisia siitä ratkaisevasta finaalista. Häviän niissä aina. Mutta sitten herään, ja leveä hymy valtaa naaman, minä olen voittaja…
No en sitä tullut sanomaan, vaan että yhdyn käsitykseen @redpecka sta.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Minäkin näen painajaisia siitä ratkaisevasta finaalista. Häviän niissä aina. Mutta sitten herään, ja leveä hymy valtaa naaman, minä olen voittaja…
No en sitä tullut sanomaan, vaan että yhdyn käsitykseen @redpecka sta.
Hyvä yritys. Kyllähän sen nyt kaikki tietää, että tulit vain vääntämään puukkoa meikäläisen haavassa. Verhoilit sen sopivasti visailukapteenin kehumiseksi. Vanha konna!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Suoranainen velvollisuus jakaa kunniaa niille, jotka ovat sen ansainneet.

@Rinksu . Palstan säätieteilijä. Asiallista ja rautalangasta väännettyä säätietoutta, jota on aina mielenkiintoista lukea.

@Iisoppi . Hurtista huumorista puutarhavinkkeihin, maisemakuvista ruokavinkkeihin. Arvostan suuresti tällaista monipuolista osaamista. Myös kirjoitustyyli uppoaa meikäläiseen.

@Pedretti . Olen jo aiemmin antanut hänelle kiitosta hänen väsymättömästä työstään NHL-osion Free Agent Frenzy -ketjussa, mutta koska kertaus on opintojen äiti: well done, mate.

@Euro71 . Nato-ketjuissa todella aktiivista otetta viime aikoina. Selkeää ja toisinaan myös moniulotteista pohdintaa sekä itse järjestöstä, sen jäsenvaltioista että varsinkin ratifioinneista.

@pettter . Saatan olla itse lähes absolutisti, mutta jokin kumma tämän ukkelin tyylissä miellyttää minua. Anarkistiksi en voi häntä sanoa, vaan leppoisaksi kylän mieheksi (jos Malmia voi kylänä pitää).

@vilperi . Pohjalta takaisin ihmisten ilmoille. Draaman kaari on läpikäyty ja on hienoa nähdä, miten äijä on itse ottanut itseään niskasta kiinni ja lähtenyt ulos ihmisiä tapaamaan, vaikka moni samassa jamassa oleva olisi jäänyt kotiin nyhjäämään. Life is life.

Lisäksi kaikki leffaketjuihin kirjoittavat aktiivit täytyy mainita tässä yhteydessä. Meitä vanhojen leffojen ystäviä ei ole koskaan liikaa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Nimimerkki @lunde tekee hienoa työtä naiskiekon eri ketjuissa, mieletön tietopankki.

Bond-ketjun jokaiselle aktiiville myös tunnustusta, kun Game 7 tänään koittaa. Mahtava kausi jälleen, edellistäkin parempi. Saas nähdä, jaksaako katsoa viimeisen kotiottelun.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pakko taas jakaa tunnustusta eräälle nimimerkille hänen ansiokkaasta tuotannostaan palstalle eli pitemmittä puheitta: @Teresa , onneksi olkoon.

Hän kuuluu niihin jatkislaisiin, jotka kirjoittavat palstalle harvoin, mutta ihailtavan terävästi sekä ennen kaikkea perusteellisesti, kuten ollaan nähty varsinkin Vapaassa keskustelussa lukuisissa eri ketjuissa. Tuollaista sanansäilän hallintaa on arvostettava, joten kumarran ja kiitän mahdollisuudesta sekä kunniasta päästä lukemaan hänen viestejään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pakko antaa krediittiä parille änäripuolen kirjoittajalle.

@Pedretti : Dallas Starsin kausiketjujen sielu ja sydän. Tiedottaa meille muille aina kaiken oleellisen ja jakaa tärkeimmät linkit, pitää meidät aina ajan tasalla seuran asioista. Dallasin ketjut ei olisi mitään ilman sinua!

@Salming : Siis en käsitä miten paljon aikaa ja vaivaa tämä herra jaksaa aina nähdä Vegasin superpitkiin ja kattaviin otteluraportteihin ja muuhunkin joukkueeseen liittyvään sisältöön. Hommaansa omistautuneimpia faneja koko palstalla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös