Rasmus-ryhmä

  • 83 527
  • 283

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Taattua RASMUS-laatua jälleen:

RASMUS-valtakunnallinen rasismin ja muukalaispelon vastainen verkosto julkinen ryhmä | Facebook

Suomi Ensin-Sauli ei siis ole kunnon rasmuslaisen ehdokas. Haavisto jostain syystä tuntuu nyt kelpaavan tai joku nainen. Siellä on tainnut unohtua, että he itse asettivat Soinin erityisedustaja-nimityksen jälkeen Haaviston mustalle listalleen, kun lähti rasistien juoksupojaksi.

Minä kun luulin, että Ilja Janitskin on noin Suomi Ensin-torvien pressasuosikki. Mutta kai tuo älymystö sen sitten paremmin tietää...
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Eipä näytä otsikkoporukan tavoitteena olevan ainakaan kansan yhdistäminen vaan lähinnä eripuran lisääminen.
 

guevara

Jäsen
Eipä näytä otsikkoporukan tavoitteena olevan ainakaan kansan yhdistäminen vaan lähinnä eripuran lisääminen.

Onko juuri kyseiseltä facebook-ryhmältä mielestäsi kuinka todennäköistä odottaa jotain kovin positiivistakin feebäckiä koskien tuota ylevää tavoitetta missä kansa yhdistyy ja taivaat aukeaa?

Rasmus on käsittääkseni vasemmistohenkistä porukkaa tulvillaan, joten enpä ihmettele ettei kyseinen kohderyhmä ei ole kokoomuS-aulin bandwagonissa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Eipä näytä otsikkoporukan tavoitteena olevan ainakaan kansan yhdistäminen vaan lähinnä eripuran lisääminen.

No, onpas nyt kekkoslaisia tavoitteita - onko joku isänmaallinen velvollisuus kaikkien kansalaisten kannattaa Niinistöä? Jotenkin en itse osaa yllättyä siitä, että Haavisto on ryhmässä suositumpi (vaikka tuossakin lyhyehkössä ketjussa 3-4 kirjoittajaa Niinistöä kannattikin).
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
No, onpas nyt kekkoslaisia tavoitteita - onko joku isänmaallinen velvollisuus kaikkien kansalaisten kannattaa Niinistöä? Jotenkin en itse osaa yllättyä siitä, että Haavisto on ryhmässä suositumpi (vaikka tuossakin lyhyehkössä ketjussa 3-4 kirjoittajaa Niinistöä kannattikin).
Mielipteeni ryhmästä ei liity Niinistön ehdokaskuvioihin. Lähinnä heidän käsitykseensä muiden kuin oman näkökannan ymmärtämiseen.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Mikä tuossa oli "taattua RASMUS-laatua"? Odotitko, että Sale on kenties punavihreiden suursuosiossa?

En. Eikä tarvitse ollakaan. Mutta Saulin leimaaminen Suomi Ensin-ryhmän suosiksi ja muu retoriikka tuossa pisti silmään. Lue nyt vaikka tuo edellinen viesti, en jaksa montaa kertaa tavata. Myös Haavisto on saanut aikanaan tämän rajakki-nimityksen.
 

guevara

Jäsen
En. Eikä tarvitse ollakaan. Mutta Saulin leimaaminen Suomi Ensin-ryhmän suosiksi ja muu retoriikka tuossa pisti silmään. Lue nyt vaikka tuo edellinen viesti, en jaksa montaa kertaa tavata. Myös Haavisto on saanut aikanaan tämän rajakki-nimityksen.

Etkö sä nyt tajua, että tuo on ryhmä facebookissa? Ihan randomeja ihmisiä randomeine mielipiteineen.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Salen valinta ei onneksi tuosta porukasta ole millään tavalla riippuvainen. Pienen häiriintyneen runkkauspiirin aatoksissa kaikki ovat näinä päivinä rajakkeja ja natseja. Onneksi urheasti taistelevat päivästä toiseen ja hauskuttavat muita.

Ana"samaistuja"Gutierez viihdyttää usarinkin puolella joten ei tarvitse rasmustakaan nykyään avata.
 

guevara

Jäsen
Tämä toimii luultavasti myös rajat kiinni-ryhmässä sekä hommafoorumilla. Kunhan vain löpisevät randomeja mielipiteitä.

No mitenkäs muuten? Kuten myös tämä jatkoaika tässä. Lainaamani kirjoittajan viesteistä jäi kuva, että pitää tuota facebook-ryhmää jonkinlaisena instituutiona.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No mitenkäs muuten? Kuten myös tämä jatkoaika tässä. Lainaamani kirjoittajan viesteistä jäi kuva, että pitää tuota facebook-ryhmää jonkinlaisena instituutiona.
Hyvä pitää tämä mielessä, kun väki seuraavan kerran ryhtyy yleistämään jotain some-porukkaa, jonka ideologia ei sovi omaan agendaan.
 

guevara

Jäsen
Hyvä pitää tämä mielessä, kun väki seuraavan kerran ryhtyy yleistämään jotain some-porukkaa, jonka ideologia ei sovi omaan agendaan.

On juu varmasti mahdottoman tärkeää pitää mielessä mitä minä oon kirjoittanut tänne palstalle, sitten kun joku väki yleistää jotain some-porukkaa. Relevanttia jopa.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On juu varmasti mahdottoman tärkeää pitää mielessä mitä minä oon kirjoittanut tänne palstalle, sitten kun joku väki yleistää jotain some-porukkaa. Relevanttia jopa.
Mielestäni on, koska täälläkin jaetaan kirjoittajat aika ahtaisiin lokeroihin, joten hienoa kohdata kirjoittaja, joka pystyy näkemään asiat eikä vain ennakkolokerointia.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters

guevara

Jäsen
Joku aktiivi saattaisi ottaa kuvauksesi vähättelynä tai suoranaisena loukkauksena, sillä ihan rekisteröity valtion tukia nauttima yhdistys hallituksineen tuo kyseinen porukka onpi:

RASMUS (yhdistys) – Wikipedia
RASMUS-verkosto | Globaalikasvatus
11. RASMUS-verkosto – Rasmus ry - Rauha.org
Rasmus ry - Etusivu | Facebook
Tampereen Rasmus

Kyllä, mutta nuo viestit yms joita lainasit oli tuosta facebook-ryhmästä/keskustelusta kotoisin.

Ei mua sen kummemmin kiinnosta tutustua Rasmukseen tai sen ideaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä, mutta nuo viestit yms joita lainasit oli tuosta facebook-ryhmästä/keskustelusta kotoisin.

Ei mua sen kummemmin kiinnosta tutustua Rasmukseen tai sen ideaan.
Kyllä sen jonkun verran pitää kiinnostaa, koska kirjoitat ryhmään nimeltä "Rasmus-ryhmä"
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Ei mua sen kummemmin kiinnosta tutustua Rasmukseen tai sen ideaan.

Ensin tulit arvostelemaan muiden näkemyksiä kyseisestä ryhmästä, sitten sinulle kerrottiin mikä tämä ryhmä oikein on, ja lopuksi ilmoitat ettei oikeastaan kiinnostanutkaan koko ryhmä. Joku voisi sanoa, että heikosti meni.

Yritän olla kiduttamatta itseäni tuon ryhmän lukemisella, sillä melkein tulee fyysisesti paha olo tuota ryhmää selaillessa. Ironista on se, että tuossa ryhmässä on hirvittävästi silmitöntä vihaa ja kapeakatseisuutta, joita nämä ryhmän urvelot kuvittelevat sähinällään vastustaa.
 

guevara

Jäsen
Ensin tulit arvostelemaan muiden näkemyksiä kyseisestä ryhmästä, sitten sinulle kerrottiin mikä tämä ryhmä oikein on, ja lopuksi ilmoitat ettei oikeastaan kiinnostanutkaan koko ryhmä. Joku voisi sanoa, että heikosti meni.

Que?
En ole arvostellut kyllä yhtään kenenkään näkemyksiä tuon Rasmuksen suhteen, toin vain esille faktan joka oli kirjoittajalta jäänyt varmaan huomaamatta vahingossa, että kyseessä on tosiaan ihan random facebook-ryhmä feikkiprofiileineen kaikkineen.

Ja en oo kysynyt keneltäkään mitään Rasmukseen liittyvää joten miksi oletat että mua kiinnostaisi tutustua kys porukkaan sen paremmin? Voisi sanoa että heikosti meni vaan toi sun lukeminen+ymmärtäminen.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Rasmuksella lyö nyt isot laineet. Poliisin suljetussa FB-ryhmässä on ollut rasistista kommentointia. Asiasta meuhkaamisen lomassa kukaan ei ole uskaltanut kysyä, miksi poliisi ylipäätään on rasisti.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kaikilla palvelualoilla henkilökunta purkaa paineita puhumalla omalla porukalla asiakkaista. Yleensä kärjistäen ja huumorilla. Varmasti myös poliiseilla on välillä tarvetta tuulettaa. Ihminen ei vaan pysty kaikkea purematta nielemään, välillä on kollegoiden kanssa pystyttävä puhumaan vailla mitään pidäkkeitä, että taas jaksaa. Aina se ei ole painokelpoista juttua.
Suon tämän oikeiden ihan mielelläni kaikille asiakaspalvelijoille.
Ja eikö vähemmistöön kuuluvaa voi pilkata ilman, että se on automaattisesti rasismia? Kyllä vittuiluun on maailman sivu ollut muitakin motiiveja.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kaikilla palvelualoilla henkilökunta purkaa paineita puhumalla omalla porukalla asiakkaista. Yleensä kärjistäen ja huumorilla. Varmasti myös poliiseilla on välillä tarvetta tuulettaa. Ihminen ei vaan pysty kaikkea purematta nielemään, välillä on kollegoiden kanssa pystyttävä puhumaan vailla mitään pidäkkeitä, että taas jaksaa. Aina se ei ole painokelpoista juttua.
Suon tämän oikeiden ihan mielelläni kaikille asiakaspalvelijoille.

Juuri tuolla RASMUS-ryhmässä eräs porilainen baarinpitäjä pilkkaa tämän tästä asiakaskuntaansa ja leimaa heidät juopoiksi, rikollisiksi ja rasistisiksi sosiaalipummeiksi. No, tietää ainakin, mitä pubeja välttää, niin ei tule silloin leimatuksi moiseen sakkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös