Jostain syystä Ghost on ollut itselleni sellainen "ihan ok" bändi. Bändin kaksi ensimmäistä levyä olivat jotain vähän erilaista, mutta täytyy myöntää etten ole ollut mikään fani silloinkaan vaikka levyt saivat kehuja joka suunnalta ja pikkuveljeni ylisti niitä. Ei ne olleet mitään ihmeellistä meikän mielestä. Livet olivat silloin kuullemma hienoja. Tämä biisi on mukavan melodinen heavy-metal kappale, jossa tarttuva kertosäe. Silti parasta biisissä ovat melodiat alkaen 2:50. Biisille 7 1/2.
Nils Holgersson tuolla aikaisemmin tässä ketjussa ei ollut kuullut bändistä nimeltään Arch Enemy, joten pistetään nyt biisi Angelan aikakaudelta. Olen linkittänyt tähän ketjuun aikaisemmin bändiltä biisejä, tässä yksi lisää.
Ps: Live-dvd "Tyrants Of The Rising Sun" jolta tämäkin video. Kitaroissa sama Amottin veljeksistä kuin Carcassissa. Pienet ovat piirit kuitenkin....
Periaatteessa ihan hyvä biisi. Tällainen yksitoikkoinen örinä saa kuitenkin aikaan vastareaktioita. Kitaramelodiat lopulta myös aika tylsät. Siis toki ihan kivat, mutta yllätyksettömät. Välillä tuli mieleen, että onko väliin ripoteltu Megadethin Rust In Peace albumilta jotain. Minulle on aika usein ehdoteltu Arch Enemyn kuuntelua, kun olen suosikkejani maininnut. Jotenkin tämä bändi ei oikein lähde. Joitain hyviä biisejä on. Oliko yksi hyvä itseasiassa joskus tässä ketjussa. Tämä biisi menee kategoriaan "ihan kiva", mutten tule palaamaan tähän. 7/10.