Yllille kenkää!

• 162 770
  • 1 414
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
No en kyllä saatana tiedä :D

Ehkä sekavin tiedote mitä oon koskaan nähnyt. Tiedottaja voitaisiin uudelleensijoittaa samaa luiskaa käyttäen Yli-Junnilan kanssa.

Pelicans tiedottaa: Tiedotukseen muutoksia​

Lahden Pelicans on palauttamassa " Tiedottajan " työnkuvan takaisin " Tiedottajan " sopimuksen mukaisesti tiedottajaksi.​

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oma tulkintani tästä siansaksasta on se, että ne yrittää nyt ihan oikeasti savustaa Yli-Junnilan eroamaan itse. Taloustilanne on varmaan siinä jamassa, että ilman sitä ei saada palkattua ketään. Ainoa vaan, että eihän tänne kukaan täyspäinen ja osaava valmentaja tule jos ei edes potkuja hoideta kunnialla. Vittu mitä puuhastelua, mä häpeän.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Potkut maksavat.

Toki Yli-Junnila varmaan huolii seuran kaavailemia, nykyistä vähäpätöisempiä, hommia kunhan maksettava korvaus pysyy entisellään.

Savustaminen on ihan vitun typerä valinta, siinä joudut oikeudenkäyntien kautta vielä pahemmin maksumieheksi.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tykkäisin kyllä jos joku media tekisi tästä otsikon:
Tiedote: Yli-Junnila jatkaa Pelicansin valmentajana

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mestikseen putoaminen maksaa vielä enemmän. Eiköhän siellä mediat ole hereillä huomenna ja soittelevat kilpaa Laukkaselle ja Pöyhöselle tästä farssista.
Varmasti maksaisi.

Yli-Junnilalle fyrkat lapaan ja potkut. Ei se sen vaikeampaa ole.

Oikeudessa tuota vielä todennäköisesti puidaan. Nuo sanamuodot oli sellaiset että seura on sitä mieltä että heillä on todisteet joilla potkia Y-J pihalle ilman purkukorvausta jos alennus ja alennettu palkka ei kelpaa. Tai sitten yrittävät bluffia.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Oma tulkintani tästä siansaksasta on se, että ne yrittää nyt ihan oikeasti savustaa Yli-Junnilan eroamaan itse. Taloustilanne on varmaan siinä jamassa, että ilman sitä ei saada palkattua ketään. Ainoa vaan, että eihän tänne kukaan täyspäinen ja osaava valmentaja tule jos ei edes potkuja hoideta kunnialla. Vittu mitä puuhastelua, mä häpeän.
Tämä tuli kyllä ensimmäisenä mieleen. Yrittävät saada Yllin purkamaan sopimuksen. Kun ei pystytä maksamaan purkua tai samalla uuden palkkaa.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Eiköhän se nyt sitten olisi Pasi vain viisainta myöntää että vituiksi meni, sammuttaa valot, lukita ovet ja laittaa lappu luukulle. Ihan helvetin naurettavaa puuhastelua tällainen perseily.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän se vahvasti haisee, että Yli-Junnilaa yritetään saada irtisanoutumaan, kuten moni täällä jo kirjoittikin. Tuskin muuten erikseen olisi tuotu julki tuota "kieltäytymistä".

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Pakko sanoa, että mitä hevon helvettiä mä just luin? :D Niin sekava "kirjoitus" kuin olla ja voi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy