Yllille kenkää!

• 170 417
  • 1 445

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis, eikö tämä menisi pienimmällä haitalla&kululla kun Ylli vapautettaisiin työtehtävistä ja annettaisiin lupa etsiä uutta työtä ja kun se löytyy niin soppari puretaan pienellä kipurahalla ja palkanmaksuvelvoite päättyy. Ihan nuori ja nouseva valkku niin töitä varmaan löytyy.

Tyly Kaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans + kaikki Reippaat
Ylli on vahvoilla, kahden vuoden määräaikainen työsopimus. Molempien osapuolten pitää sopia työsuhteen purku. Pelsu kertoa Yllille ettei ole työvelvoitetta, mutta liksa juoksee sopimuksen loppuun.

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
" Mikäli tilanne sitä edellyttää, yhtiö on valmis tekemään tarvittavat ratkaisut varmistaakseen, että yhteisön tavoitteet ja arvot säilyvät keskiössä "

Eikö tämä ole semmoinen tilanne missä ei auta puuhastella

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Oma tulkintani tästä siansaksasta on se, että ne yrittää nyt ihan oikeasti savustaa Yli-Junnilan eroamaan itse. Taloustilanne on varmaan siinä jamassa, että ilman sitä ei saada palkattua ketään. Ainoa vaan, että eihän tänne kukaan täyspäinen ja osaava valmentaja tule jos ei edes potkuja hoideta kunnialla. Vittu mitä puuhastelua, mä häpeän.

Tää oli myös oma intuitiivinen ensi ajatus.

Siirretään pois päävalmentajan paikalta ja kehitellään kaikkea pientä kivaa puuhastelevaa mitä nyt sitten seuran tiimoilta keksitäänkin kehitellä - ellei älyä itse luopua sopimuksesta ja lähteä menee.

Ei ole niellyt tällaista suunnitelmaa ruotoineen päivineen ja jollakin seurassa on mennyt ns. tunteisiin. Intohimon vallassa on sitten ammuttu eetteriin tuollainen hyvin sekava tiedote jossa vielä ilmoitetaan ettei Yli-Junnila ole ollut riemusta pakahtumaisillaan.

No, vähän mutkia suoraksi, mutta yksi mahdollinen skenaario.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ei ole niellyt tällaista suunnitelmaa ruotoineen päivineen ja jollakin seurassa on mennyt ns. tunteisiin. Intohimon vallassa on sitten ammuttu eetteriin tuollainen hyvin sekava tiedote jossa vielä ilmoitetaan ettei Yli-Junnila ole ollut riemusta pakahtumaisillaan.
Todella vaikea arvata, kenellä on mennyt tunteisiin...

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onkohan viestintäpäällikkö Lahtisella ja herroilla Nurminen, Laukkanen ja Pöyhönen puhelin nyt pois päältä, jos vaikka joku toimittaja sattuisi soittamaan ja kysyy lisätietoja?;

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Onkohan viestintäpäällikkö Lahtisella ja herroilla Nurminen, Laukkanen ja Pöyhönen puhelin nyt pois päältä, jos vaikka joku toimittaja sattuisi soittamaan ja kysyy lisätietoja?;
On, avataan huomenna kymmenen maissa aamulla. Vastataan jos viitsitään, ja jos viitsitään, niin vastaukset ovat luokkaa ”en kommentoi tässä vaiheessa”.

PHG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tesla bensakoneella
Kuinka monta asiaa voi organisaatio yhden kauden aikana sössiä? Ketäs meillä siellä hallituksessa onkaan siunaamassa tällaista sekoilua?

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Lahden Pelicans Oy:n hallitus
Tommi Kurkaa (puheenjohtaja)
Pasi Nurminen
Risto Saloranta
Valtteri Bottas
Sipe Santapukki
Salorantahan on asianajaja/lakimies, onkohan Risto itse käynyt kaikki sopimustekniset- ja lakipykälät sekä tiedotteen sisällön läpi ennen kuin se on puskettu pihalle.

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt alkaa amatöörien puuhastelu olla sitä luokkaa etten osaa sanoa yhtään mitään! Mainitsiko joku toimittaja jossain vaiheessa, että seurassa on "kotikutoinen" meininki, niin perkele onkin ja sillä tiellä jatkakaamme!

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei vittu.. Ei saatana :D Ehkä olisi odottanut että uusi käskijä on jo tiedossa ennenkuin pistetään pihalle. Tai sitten mystisesti Petu jo onkin mutta tätä ei voida syystä tai toisesta tiedottaa johtuen legalisaatio näkökulmasta Yllin suhteen tai jotakin muuta kikkailua.

En tiedä miten voisi mikään mennä paremmin jos yllin kengät pukee jatkossa vaikkapa Taipale tai Virta, jokaisella on kuitenkin omanlainen pelifilosofia niin entistä pahemminhan toi vaan menee tukkoon kun noviisit jatkaa vanhan noviisin paikalla.

Kyllähän kun Yllille sanottiin moikat niin ainoa realistinen loppukauden nousun mahdollistaja on joku vanha ja meritoitunut käskijä joka laittaa homman kuntoon. Kai sitä rahaa jostain löytyy kun alkaa olemaan tosipaikat kyseessä ja tälläkaudella pelissä on aika paljon liigassa jengeillä.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Oma tulkintani tästä siansaksasta on se, että ne yrittää nyt ihan oikeasti savustaa Yli-Junnilan eroamaan itse. Taloustilanne on varmaan siinä jamassa, että ilman sitä ei saada palkattua ketään. Ainoa vaan, että eihän tänne kukaan täyspäinen ja osaava valmentaja tule jos ei edes potkuja hoideta kunnialla. Vittu mitä puuhastelua, mä häpeän.
Ja miksi Ylli haluaisi erota ja menettää varman palkan, siis jos ei ole uutta paikkaa tiedossa kuten todennäköisesti ei ole.

Itse tiedotus on niin sekava, että pakko olla tehty jollain AI- työkalulla jolla suomenkieli ei oikein taivu. Käsittämätöntä puuhastelua

Naruranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kai niillä on pakko sopimuksessa joku pikkupräntti olla, mikäli tällaista uudelleensijoitusta edes ehdottavat. Vai voivatko tosiaan toimistolla olla niin kuistilla...

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siirretään pois päävalmentajan paikalta ja kehitellään kaikkea pientä kivaa puuhastelevaa mitä nyt sitten seuran tiimoilta keksitäänkin kehitellä - ellei älyä itse luopua sopimuksesta ja lähteä menee.
Vähän kuin Hämäläisen Tommi Jyväskylässä.

Junnujen kanssa vituiksi, niin liittyi liigajoukkueeseen... Lopulta oli kai joku taitovalmentaja, jolle tuli ikuinen flunssa ja lopulta vaihtoi maisemaa. Toki nyt kyseessä on päävalmentaja pitkällä sopparilla.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Ei ole annettu potkuja. Jos tuosta sekavasta tiedotteesta yrittää jotain arvailla, niin sopimus on valmentajan roolista, joka mahdollistaa muutkin tehtävät kuin päävalmentajana toimimisen.
Näinhän tuo lienee, siis sekavan tiedotuksen perusteella.

Joko the Pena trophyä voi Lahteen alkaa tuomaan?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy