ultraturkoosi
Jäsen
Samaa huutoa täällä kotipöydässäkin. Valmennus ei ole ainoa osa-alue, missä organisaatio kaipaisi uutta näkemystä.Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu. Mutta mikä helvetti tuo tiedote oikein on? :D
Samaa huutoa täällä kotipöydässäkin. Valmennus ei ole ainoa osa-alue, missä organisaatio kaipaisi uutta näkemystä.Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu. Mutta mikä helvetti tuo tiedote oikein on? :D
Oma tulkintani tästä siansaksasta on se, että ne yrittää nyt ihan oikeasti savustaa Yli-Junnilan eroamaan itse. Taloustilanne on varmaan siinä jamassa, että ilman sitä ei saada palkattua ketään. Ainoa vaan, että eihän tänne kukaan täyspäinen ja osaava valmentaja tule jos ei edes potkuja hoideta kunnialla. Vittu mitä puuhastelua, mä häpeän.
Todella vaikea arvata, kenellä on mennyt tunteisiin...Ei ole niellyt tällaista suunnitelmaa ruotoineen päivineen ja jollakin seurassa on mennyt ns. tunteisiin. Intohimon vallassa on sitten ammuttu eetteriin tuollainen hyvin sekava tiedote jossa vielä ilmoitetaan ettei Yli-Junnila ole ollut riemusta pakahtumaisillaan.
On, avataan huomenna kymmenen maissa aamulla. Vastataan jos viitsitään, ja jos viitsitään, niin vastaukset ovat luokkaa ”en kommentoi tässä vaiheessa”.Onkohan viestintäpäällikkö Lahtisella ja herroilla Nurminen, Laukkanen ja Pöyhönen puhelin nyt pois päältä, jos vaikka joku toimittaja sattuisi soittamaan ja kysyy lisätietoja?;
Mietin ihan samaa :D Haiskahtaa käräjille. Onhan toi käsittämätöntä puuhastelua.Noin tietosuojanäkökulmastakin tuo tiedote on aika ongelmallinen. Käydään sopimusasioita (ja niistä kieltäytymisiä) julkisesti lävitse.
Lahden Pelicans Oy:n hallitusKuinka monta asiaa voi organisaatio yhden kauden aikana sössiä? Ketäs meillä siellä hallituksessa onkaan siunaamassa tällaista sekoilua?
Salorantahan on asianajaja/lakimies, onkohan Risto itse käynyt kaikki sopimustekniset- ja lakipykälät sekä tiedotteen sisällön läpi ennen kuin se on puskettu pihalle.Lahden Pelicans Oy:n hallitus
Tommi Kurkaa (puheenjohtaja)
Pasi Nurminen
Risto Saloranta
Valtteri Bottas
Sipe Santapukki
En ihmettelisi mikäli Bottas haluaisi ottaa kohta etäisyyttä Pelicansiin, jos meno jatkuu tällaisena.Lahden Pelicans Oy:n hallitus
Tommi Kurkaa (puheenjohtaja)
Pasi Nurminen
Risto Saloranta
Valtteri Bottas
Sipe Santapukki
Et oo vissiin tutustunut JYPin viimekauden kattavaan koosteen meidän osiossa? :D eihän tämä ole vielä mitään.Kuinka monta asiaa voi organisaatio yhden kauden aikana sössiä? Ketäs meillä siellä hallituksessa onkaan siunaamassa tällaista sekoilua?
Ja miksi Ylli haluaisi erota ja menettää varman palkan, siis jos ei ole uutta paikkaa tiedossa kuten todennäköisesti ei ole.Oma tulkintani tästä siansaksasta on se, että ne yrittää nyt ihan oikeasti savustaa Yli-Junnilan eroamaan itse. Taloustilanne on varmaan siinä jamassa, että ilman sitä ei saada palkattua ketään. Ainoa vaan, että eihän tänne kukaan täyspäinen ja osaava valmentaja tule jos ei edes potkuja hoideta kunnialla. Vittu mitä puuhastelua, mä häpeän.
Ei ole annettu potkuja. Jos tuosta sekavasta tiedotteesta yrittää jotain arvailla, niin sopimus on valmentajan roolista, joka mahdollistaa muutkin tehtävät kuin päävalmentajana toimimisen.On se nyt ihme kun ei edes potkuja osata antaa niin selkeästi että kaikki ymmärtävät
Vähän kuin Hämäläisen Tommi Jyväskylässä.Siirretään pois päävalmentajan paikalta ja kehitellään kaikkea pientä kivaa puuhastelevaa mitä nyt sitten seuran tiimoilta keksitäänkin kehitellä - ellei älyä itse luopua sopimuksesta ja lähteä menee.
Näinhän tuo lienee, siis sekavan tiedotuksen perusteella.Ei ole annettu potkuja. Jos tuosta sekavasta tiedotteesta yrittää jotain arvailla, niin sopimus on valmentajan roolista, joka mahdollistaa muutkin tehtävät kuin päävalmentajana toimimisen.