Ei paniikkia, koska Toke lähti kuitenkin HPK:sta Lahteen menestymään. Peukku.Tämä alkaa olla ihan Kummeli kamaa. Vittu jos siellä on Virta penkin päässä niin sitten mä olen nähnyt kaiken. HÄVETTÄÄ…
Ei paniikkia, koska Toke lähti kuitenkin HPK:sta Lahteen menestymään. Peukku.Tämä alkaa olla ihan Kummeli kamaa. Vittu jos siellä on Virta penkin päässä niin sitten mä olen nähnyt kaiken. HÄVETTÄÄ…
Tämä, eipä sitä noin vain savustetaan pihalle ilman hemmetillisiä sakkoja sopimusrikosta.Ylli on vahvoilla, kahden vuoden määräaikainen työsopimus. Molempien osapuolten pitää sopia työsuhteen purku. Pelsu kertoa Yllille ettei ole työvelvoitetta, mutta liksa juoksee sopimuksen loppuun.
Juuri tämä, iso syy miksi JYPin valmentajana on ruotsalainen on paitsi Seppäsen oma pakkomielle, myös se ettei kukaan suomalainen ammattivalmentaja enää suostunut tulemaan edes neuvotteluihin JYPin kanssa. Sekoiluja on lopulta vaikutuksensa. Ulkomaalaisiin sekoilut ei ihan niin selvästi vaikuta, ainakaan nopealla aikataululla.Voi hyvät ihmiset, kun ei opita edes varottavista esimerkeistä. JYP teki viime kaudella melkein kaikki mahdolliset viestinnälliset virheet, ja silti muut seurat hakkaavat yhtälailla päätä seinään. Kauhea tiedote, jonka kykenisin 2 minuutissa muokkaamaan merkittävästi paremmaksi.
Tästä saisi taas mainion myyntiartikkelin fanikauppaan.Työ. Se ei jatku. Mutta jatkuu.
Todellinen mestariteos tämä tiedote!
Tämä, tää on ollut neroutta, jos todella on sopimus, missä saat käyttää päävalmentaja titteliä, mutta perusvalmentajasopimus. Vähän sama kuin voi olla Johtaja, vaikka on ihan perus työehtosopimuspohjainen duunarisopimus normi irtisanomisaikoineen jne. Tää on oikeassa työelämässä hyvin yleistä.Yllillä ei siis ole voimassa olevaa päävalmentajasopimusta, vaan pelkkä valmentajasopimus?
Palkanmaksaja määrittää yleensä työtehtävät. Tässä varmasti ideana, että lähtee itse, kun varaa ei ole maksaa uloskaan.Eli siis Ylli saa "valmentaa" vielä tämän kauden loppuun ja ensi kauden kokonaan? Kuuluuko tuohon rooliin tällä hetkellä muuta kuin saunan lämmitystä ja pihan hiekoitusta, miestä tuskin nähdään penkin takana enää? Älytöntä touhua.
Hyvä korvaus toki noista hommista!
Unohdit listasta: Ylli kolaa teidän bussille parkkipaikan puhtaaksi, kun tulette luovuttamaan 3 pistettä 8.3 Suomen Chicagoon. Paluumatkaa varten tarvittaessa antaa pösöstä apuvirtaa.Eli siis Ylli saa "valmentaa" vielä tämän kauden loppuun ja ensi kauden kokonaan? Kuuluuko tuohon rooliin tällä hetkellä muuta kuin saunan lämmitystä ja pihan hiekoitusta, miestä tuskin nähdään penkin takana enää? Älytöntä touhua.
Hyvä korvaus toki noista hommista!
Petu kertoo Ilta-Sanomissa ettei tule Pelsuun
Petu kertoo Ilta-Sanomissa ettei tule Pelsuun
Saimaan Pallo 2023-2024 haluaa tietää sijaintisiEt oo vissiin tutustunut JYPin viimekauden kattavaan koosteen meidän osiossa? :D eihän tämä ole vielä mitään.
Juuri näin.Niin. Matikaisella juoksee palkka Bielistä kauden loppuun ja tuo käsittääkseni katkeaa jos ottaa jonkun vastaavan homman ennen sitä. Eli Pelicansin pitäisi maksaa enemmän kuin Biel loppuvuodesta jotta Matikainen tulisi.
Voi tästä vielä kehkeytyä vaikka mitä. Tarinahan on vasta alussa.Saimaan Pallo 2023-2024 haluaa tietää sijaintisi