Ilmeisesti jotain siis todella tapahtuu, hieno juttu mutta iso yllätys.Uskoisin että hetkenä minä hyvänsä jotain konkreettista kerrotaan ulos..
No tämähän se olisi.Vai tiedotetaanko Yllin optioiden käytöstä?
Ilmeisesti jotain siis todella tapahtuu, hieno juttu mutta iso yllätys.Uskoisin että hetkenä minä hyvänsä jotain konkreettista kerrotaan ulos..
No tämähän se olisi.Vai tiedotetaanko Yllin optioiden käytöstä?
Tässäkö siis syy miksi Ylliä ei näkynyt aamujäillä? Oli laittamassa nimeä paperiin kun optio lunastettiin.Vai tiedotetaanko Yllin optioiden käytöstä?
Oli kuvaamassa julkaisuvideota. "Moi Lahti, kiva jatkaa Lahessa ja Pelsussa aina kevääseen 2028 asti. Tehään yhdessä jotain hienoa!"Tässäkö siis syy miksi Ylliä ei näkynyt aamujäillä? Oli laittamassa nimeä paperiin kun optio lunastettiin.
Mä olen jonkin verran huolissani palstaveljen fantasioista ja siitä kuinka ne vaikuttaa omaankin psyykkeeseen. Nyt on vuorokauden sisään ehditty ehdottamaan Tony Virtaa päävalmentajaksi, Yllin optioiden lunastusta ja vielä Silanderin paluuta.Oli kuvaamassa julkaisuvideota. "Moi Lahti, kiva jatkaa Lahessa ja Pelsussa aina kevääseen 2028 asti. Tehään yhdessä jotain hienoa!"
Näinhän Kärpät viime kaudella pelasti Mäntymaan.Mä mietin että voisiko olla niin että Matikainen tulisi vain "Yllin avuksi", mentoriksi?
Silloin ei jouduttaisi potkimaan Ylliä pois ja maksamaan siitä vaan tulisi kokenut äijä opettamaan Ylliä.
Enhän mä tätä kyllä haluaisi mutta kävi mielessä.
Kertoo varmaan tarpeeksi myös siitä, kuinka paljon tämä kausi ja etenkin Yllikiekko on käynyt oman mielenterveyden päälle. Tuomiopäivän kaikki mahdolliset skenaariot vain pyörii mielessä tässä kiirastulessa.Mä olen jonkin verran huolissani palstaveljen fantasioista ja siitä kuinka ne vaikuttaa omaankin psyykkeeseen. Nyt on vuorokauden sisään ehditty ehdottamaan Tony Virtaa päävalmentajaksi, Yllin optioiden lunastusta ja vielä Silanderin paluuta.
Nyt voisi kerrankin seura tehdä sen vastuullisen teon ja tuupata tiedotteen eetteriin ASAP. Vaikka sitten miellyttämisen uhallakin.
Näinhän Kärpät viime kaudella pelasti Mäntymaan.
Ja jos mies repii huhtikuun loppuun asti liksaa Bielistä samalla kun vain mökkeilee Savonlinnassa, niin varmaan tuon hylkäämiseen tarvitaan jotain hieman houkuttelevampaa kuin epäonnistuneen keltanokkakoutsin perseen pelastaminen apuvalmentajan roolissa tammikuun lopussa.Matikaisen persoona verrattuna Mannerin persoonaan voisi vahvasti sanoa, että Matikainen ei istu apuvalmentajaksi. Varsinkaan noin mitään sanomattomalle päävalmentajalle kuin Ylli.
Tästä olen samaa mieltä, Manner kuitenkin tuli pelikirjakuiskaajaksi. Matikaista ei sellaisena voi luonnehtia ja ei minusta Yllistäkään tule mieleen pelitapanero, toki kosketuspinta ohkainen niin voin olla hyvin väärässäkin.Matikaisen persoona verrattuna Mannerin persoonaan voisi vahvasti sanoa, että Matikainen ei istu apuvalmentajaksi. Varsinkaan noin mitään sanomattomalle päävalmentajalle kuin Ylli.
Siellä tehdään someen videota missä Petu leikkaa tällä uudella Husqvarnalla kolmipäisen hirviön päät irti (Ylli, Virta, Taipale).Kyllä nyt viskellään kolikoilla mustelmille jokainen tietäjä jos Petu kävikin vain esittelemässä hallilla kahvittelun lomassa uutta Husqvarnaa minkä osti mökille puutalkoita varten.
Kyllä näytöt on annettu, samalla ovenavauksella vaan molemmat.Ei voi mitenkään Virta saada jatkaa valmennustiimissä. Samalla ovenavauksella pihalle.
Siellä odotellaan rauhassa Huuhkajien tiedotustilaisuus ohi, että koko Suomen kansa pääsee seuraamaan meidän tilaisuutta.Onko siellä ChatGPT jumissa vai mikä siellä kestää yksinkertaisen tiedotteen kanssa. Ei se nyt näin vaikeaa voi olla jos kerran kaudessa täytyy miellyttää maksavia asiakkaita.
Mä mietin että voisiko olla niin että Matikainen tulisi vain "Yllin avuksi", mentoriksi?
Silloin ei jouduttaisi potkimaan Ylliä pois ja maksamaan siitä vaan tulisi kokenut äijä opettamaan Ylliä.
Enhän mä tätä kyllä haluaisi mutta kävi mielessä.
Tämä ja ensi kausi. 2+2 mallinen sopimus tehtiin.Olikos tällä nykyisellä koutsilla vielä pitkä soppari alla rasitteena?