Yllille kenkää!

• 190 923
  • 1 520

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tässäkö siis syy miksi Ylliä ei näkynyt aamujäillä? Oli laittamassa nimeä paperiin kun optio lunastettiin.
Oli kuvaamassa julkaisuvideota. "Moi Lahti, kiva jatkaa Lahessa ja Pelsussa aina kevääseen 2028 asti. Tehään yhdessä jotain hienoa!"

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mä mietin että voisiko olla niin että Matikainen tulisi vain "Yllin avuksi", mentoriksi?
Silloin ei jouduttaisi potkimaan Ylliä pois ja maksamaan siitä vaan tulisi kokenut äijä opettamaan Ylliä.

Enhän mä tätä kyllä haluaisi mutta kävi mielessä.

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oli kuvaamassa julkaisuvideota. "Moi Lahti, kiva jatkaa Lahessa ja Pelsussa aina kevääseen 2028 asti. Tehään yhdessä jotain hienoa!"
Mä olen jonkin verran huolissani palstaveljen fantasioista ja siitä kuinka ne vaikuttaa omaankin psyykkeeseen. Nyt on vuorokauden sisään ehditty ehdottamaan Tony Virtaa päävalmentajaksi, Yllin optioiden lunastusta ja vielä Silanderin paluuta.

Nyt voisi kerrankin seura tehdä sen vastuullisen teon ja tuupata tiedotteen eetteriin ASAP. Vaikka sitten miellyttämisen uhallakin.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä mietin että voisiko olla niin että Matikainen tulisi vain "Yllin avuksi", mentoriksi?
Silloin ei jouduttaisi potkimaan Ylliä pois ja maksamaan siitä vaan tulisi kokenut äijä opettamaan Ylliä.

Näinhän Kärpät viime kaudella pelasti Mäntymaan.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mä olen jonkin verran huolissani palstaveljen fantasioista ja siitä kuinka ne vaikuttaa omaankin psyykkeeseen. Nyt on vuorokauden sisään ehditty ehdottamaan Tony Virtaa päävalmentajaksi, Yllin optioiden lunastusta ja vielä Silanderin paluuta.

Nyt voisi kerrankin seura tehdä sen vastuullisen teon ja tuupata tiedotteen eetteriin ASAP. Vaikka sitten miellyttämisen uhallakin.
Kertoo varmaan tarpeeksi myös siitä, kuinka paljon tämä kausi ja etenkin Yllikiekko on käynyt oman mielenterveyden päälle. Tuomiopäivän kaikki mahdolliset skenaariot vain pyörii mielessä tässä kiirastulessa.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Matikaisen persoona verrattuna Mannerin persoonaan voisi vahvasti sanoa, että Matikainen ei istu apuvalmentajaksi. Varsinkaan noin mitään sanomattomalle päävalmentajalle kuin Ylli.
Ja jos mies repii huhtikuun loppuun asti liksaa Bielistä samalla kun vain mökkeilee Savonlinnassa, niin varmaan tuon hylkäämiseen tarvitaan jotain hieman houkuttelevampaa kuin epäonnistuneen keltanokkakoutsin perseen pelastaminen apuvalmentajan roolissa tammikuun lopussa.

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eiköhän se kivaa olisi tulla vapahtajana paikalle nostamaan raakasti alisuorittanut, mutta hyvän materiaalin omaava joukkue mukaan pudotuspeli taistoon.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen persoona verrattuna Mannerin persoonaan voisi vahvasti sanoa, että Matikainen ei istu apuvalmentajaksi. Varsinkaan noin mitään sanomattomalle päävalmentajalle kuin Ylli.
Tästä olen samaa mieltä, Manner kuitenkin tuli pelikirjakuiskaajaksi. Matikaista ei sellaisena voi luonnehtia ja ei minusta Yllistäkään tule mieleen pelitapanero, toki kosketuspinta ohkainen niin voin olla hyvin väärässäkin.

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Kyllä nyt viskellään kolikoilla mustelmille jokainen tietäjä jos Petu kävikin vain esittelemässä hallilla kahvittelun lomassa uutta Husqvarnaa minkä osti mökille puutalkoita varten.
Siellä tehdään someen videota missä Petu leikkaa tällä uudella Husqvarnalla kolmipäisen hirviön päät irti (Ylli, Virta, Taipale).

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Onko siellä ChatGPT jumissa vai mikä siellä kestää yksinkertaisen tiedotteen kanssa. Ei se nyt näin vaikeaa voi olla jos kerran kaudessa täytyy miellyttää maksavia asiakkaita.
Siellä odotellaan rauhassa Huuhkajien tiedotustilaisuus ohi, että koko Suomen kansa pääsee seuraamaan meidän tilaisuutta.

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ole varmaan koskaan näin tiheästi päivitysnappia painettu eri Pelicans alustoilla. Pelicans X, Facebook, ESS, Jatkoajan Pelsu palsta jne. Ite avannut tän palstan varmaan jo 20 kertaa tänään, onneksi vapaaherrana on aikaa. Vaikka kausi on mennyt päin persettä niin tylsää ei ole olla Lahesta!

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs

Mä kirjoittelin jo syksyllä tästä, että Yllille olisi pitänyt kasata ihan eri näköinen valmennustiimi ja siinä olisi pitänyt olla mukana kokenut mentori. Miksi näin ei tehty, siihen mulla ei ole vastausta.

Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs Tappara
  • 2.32
  • 3.95
  • 2.74
HPK vs Pelicans
  • 2.48
  • 3.80
  • 2.60
KalPa vs JYP
  • 1.64
  • 4.95
  • 4.80
KooKoo vs Jukurit
  • 1.40
  • 5.60
  • 6.30
Ilves vs K-Espoo
  • 1.74
  • 4.35
  • 4.10
Sport vs Kärpät
  • 2.44
  • 4.00
  • 2.54
Ässät vs SaiPa
  • 1.95
  • 4.10
  • 3.40
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy