Oikea vastaus tuohon on se B, eli otti kourallisen niitä mömmöjä :)
Itse olin korottamassa viime syksyn E:tä, mutta kuuntelu kaatui alustavien pisteiden mukaan avoimiin(monivalinnoista 2 väärin), joten motivaatio kirjallista kohtaan oli aika heikko. Kai siinä olisi vielä jonkinlaiset tsäänssit L:n, mutta aika täydellisesti olisi tänään pitänyt vetää. Ei siinä mitään, kyllähän se ihan mukavasti menikin, mutta kun ei oikein jaksanut kunnolla keskittyä ja lähdinkin heti 12:05 himaan, kun olin kokeen jotenkin tosi nopeasti saanut tehtyä.
Äidinkieli oli täälläkin maanantaina ja tekstitaidon alustavien 30p jälkeen oli suht positiiviset fiilikset E:n metsästykseen. Esseessä vedin armeija-aiheesta ihan tulessa n.6 sivua, eikä edes tuntunut menevän paljon ohi aiheen. Oli selvä mielipide ja kattavan argumentit, joten odotan siitä sellaista 45p. Tuolloin 30+45=75 voisi olla mahdollisuuden E:hen.
Perjantaina on edessä yhteiskuntaoppi, johon ei ole hirveästi tullut luettua. Se menee kuitenkin jollain tavalla yleistiedolla, joten no panic. Maanantaina keskipitkä ruotsi ja viikon päästä keskiviikkona kirjoitukset päättävä pitkä matematiikka, johon lukemin on vielä hieman vaiheessa... :/