scholl kirjoitti:
Olen miettinyt myös sellaista asiaa, että miksi on vaihtoehtoina vain kausikortti tai irtolippu. Miksei olisi mahdollista esim. ostaa neljän matsin paketti.
Tätä samaa olen pohtinut ja mielestäni siinä olisi ideaa. Tässä olisi valmiina yksi idea käytettäväksi. Laitetaan paikallispelit paketiksi ja myydään ne vaikkapa 5-10% alennuksella siihen verrattuna, että ostaisi ne yksittäin. Olen aika optimistinen tämän idean toimivuuteen, siinä voittaa sekä katsoja että seura. Katsojan plussat:
- alennus,
- liput hyviltä paikoilta peleihin, jotka saattavat olla loppuunmyytyjä tai joihin on vaikea saada hyvää paikkaa,
- sijoitus ei taloudellisesti suuri ja liput vielä sellaisia, joista on helppo halutessaan päästä eroon
Seuran plussat:
- rahaa ajoissa sisään,
- mahdolliset lisäkatsojat,
- ylivoimainen keino viihdyttävillä paikallispeleilla markkinoida näille lippupaketin ostaneille myös muita pelejä. Jos hallista lähtiessä on fiilis että hieno matsi niin saattaa muutkin pelit kiinnostaa.
Jotenkin on sellainen fiilis, että tuossa olisi ideaa ja mikä ehkä parasta ei siitä ainakaan suuria kuluja tai haittaa voi olla.
yyz kirjoitti:
Miten mulla on sellainen kutina, että siellä alakerran lipunmyynnissä ei ole aivan samoja palveluja kuin ylhäällä?
Jossakin vaiheessa taisi olla niin, että alhaalta sai lippuja vain tiettyihin katsomoihin. En tiedä onko enää näin, sitä kuitenkin aikoinaan ihmettelin eikö ala- ja yläkerrassa ole sama ohjelmisto/tietokonesysteemi josta lippuja myydään.