Cobolin faktahan tassä on kun Senior kirjoitti niin ;-)St_Patrick #16 kirjoitti:Pistäkäähän pojat faktaa pöytään näistä ilmaislipuista, ettei mene kinasteluksi. Lähteet ja faktat voivat sitten kinastella keskenään. Eiköhän nekin ole tarkkaan jossain papereissa kuitenkin laskettu.
St_Patrick #16 kirjoitti:Pistäkäähän pojat faktaa pöytään näistä ilmaislipuista, ettei mene kinasteluksi. Lähteet ja faktat voivat sitten kinastella keskenään. Eiköhän nekin ole tarkkaan jossain papereissa kuitenkin laskettu.
Tulihan se totuuskin sieltä vaikka vähän piilossa:cobol kirjoitti:tällä hetkellä Jokerit saa yhä vähemmän itse maksavia katsoia halliin, vaikka halli on useissa otteluissa puolityhjä (virallisesti katsojamäärästä huolimatta).
cobol kirjoitti:Yhteen matsiin isoimmalla yhteistyökumppanilla voi olla 500 - 1 000 lippua ja sen päälle kumppani saa lisälippuja niin paljon kuin haluaa. Kyllähän hallissa on tilaa... Lisäksi pienemmät kumppanit saavat runsaasti lippuja hekin, joten yhdessä ottelussa voi olla virallisessa katsojamäärässä erilaisia katsojalle ilmaisia lippuja tuo 2 500 kpl. Senhän huomaa helposti jo yleisömääristä. 9 000 virallista katsojaa = noin 6 000 katsojaa paikalla. Osa menee muuten vaan poissaolevien piikkiin, loput ilmaislippuihin joita ei käytetä.
yki kirjoitti:Ja tähän voidaan lisätä, että lippuja jaetaan myös junioreille. Vai ovatko ne tuossa yhteistyökumppaneissa laskettu mukaan jo?
St_Patrick #16 kirjoitti:Eli kenelläkään ei siis ole mitään faktaa eksakteista luvuista kuinka paljon näitä lippuja jaetaan sponsoreille ottelua kohti?
cobol kirjoitti:Ei ole, mutta kyllä niitä junnuille mielestäni pitääkin jakaa. Ihan oikein, että näin tehdään.
Tälläistä kun väittää niin minusta pitäisi ehdottomasti olla faktaa koska nyt puhutaan kahden välisen sopimuksen asioista ja Cobol heittelee tälläisiä omaa asiaa ajavia "faktoja".cobol kirjoitti:Itäkeskus sai 1 000 virallista lippuaan muutamalla eurolla per lippu.
cobol kirjoitti:mm. Itäkeskus sai 1 000 virallista lippuaan muutamalla eurolla per lippu.
Pointti: tämä jos mikään johtaa Jokerit taloudellisiin ongelmiin sekä lyhyessä että pitkässä juoksussa ja totuttaa katsojat ilmaisiin/hyvin halpoihin lippuihin.
Oletko laskenut mukaan cobolin 500(+?) boikotoivaa kaveria?Joukkuepelaaja kirjoitti:Jokereiden yhteistyösopimuksien arvo lienee 1.8 milj. ja liikevaihto 6.0 milj jää 4.2 milj. 8560 x 28 = 239680 x keskihinta esim.22 euroa 5.2 milj. ja yhtiö tuottaa 1.4 milj. tappiota. Yhtälössä joku mättää.
Mies siis esittää toisen käden tietoa faktana jonka on vielä itse arvioinut ja jättää aisiasta kommentoimatta itäkeskuksen samassa paketissa saadun näkyyvyyden eli mainokset kokonaan ilmoittamatta. Kuinka sopivaa hänelle.cobol kirjoitti:Tuosta Itäkeskuksen hinnasta sen verran, että sitä kommentoi täällä aikanaan asian hyvin tietävä taho. Lukaiskaapa kirjoituksensa, löytyy helposti edelleen. Hän antaa ymmärtää, että hinta oli hyvin matala, mutta ei halua kertoa kuinka matala. Itse tiedän muuta kautta, että hinta oli matalampi kuin myynnissä olleet 7.5 euron hintaiset liput, joten tuosta johtopäätöksenä tuo muutama euro.
Niin edelleen olen äänessä, mutta ei kait tämä ole mikään cobolin keksintö, tämä ilmaislippu projekti.hull16 kirjoitti:Tälläistä kun väittää niin minusta pitäisi ehdottomasti olla faktaa koska nyt puhutaan kahden välisen sopimuksen asioista ja Cobol heittelee tälläisiä omaa asiaa ajavia "faktoja".
Tuskin Cobol on keksinyt muuta kuin tavan parjata Virmasta.Aeroman kirjoitti:Niin edelleen olen äänessä, mutta ei kait tämä ole mikään cobolin keksintö, tämä ilmaislippu projekti.
On eri asia jos sponssori jakaa lippuja ilmaiseksi kuin Cobolin käyttämä termi Jokerit jakaa lippuja ilmaiseksi.Raibe kirjoitti:Kyllähän Cobol nyt vaan on siinä oikeassa, että kyllä noita ns. ilmaislippuja jaetaan hurjat määrät, ei vaan voi mitään.
hull16 kirjoitti:Jokereiden huonoja talouslukuja menneiltä kausilta täällä ei ole kiistänyt kukaan, mutta mitä tekemistä niillä on sillä, että sinun väitteesi mukaan Jokerit jakaa jokaiseen otteluun keskimäärin 2500 lippua?.
hull16 kirjoitti:Olen myös todennut, että Jokerit on reagoinut huonoon talouteen jo kaksi vuotta aijemmin ennen kuin sinä aloitit ristiretken Virmasta kohtaan ja tällä kaudella talous on hallinnassa..
Viime kauden tappiot olivat kovat, mutta eivät sunnitelemattomia. Ne eivät syntyneet vahingossa ja niihin oli "varaa".cobol kirjoitti:Todellisuudessa kahden viime kauden aikana jääkiekossa on tehty ennätystappiot. Viime kautena yksin 6 miljoonan vaihdolla 1.4 miljoonan tappiot. Todellisuudessa myös koko konsernin tappiot viimeisen kahden vuoden aikana ylittävät aiempien tappioiden keskiarvon. Ihan faktoja. Tästä ketjusta löytyy luvut.
hull16 kirjoitti:Sinä olet täällä kirjoittanut, että Hartwall ei olisi kiinnostunut siitä. Miten selität tämän eroavaisuuden? Minulle tuli ainakin sellainen mielikuva, että taas halusit asioiden näyttävän huonommalta kuin ne ovat vain ajaaksesi omia asioita täällä.