Mä ainakin on sitä mieltä että kannattaa lyödä kovat tavoitteet. Jo tavoite on 12,7 alkuinen niin siihen on tyytyväinen, jos tavoittelee 12,5 alkuista niin vaikkei sitä koskaan saavuta niin parempi mahdollisuus on se seuraava askel sieltä 12,7 alkuisesta ottaa. Vaikkei se välttämättä koskaan tapahdu. Mutta joo, nöyristelemään vaan, niin se menestys tulee.
Koitan vieläkin vähän pelkistää pointtiani. Ehdin jo Patrik Laineenkin mainita, mutta täällä vaan jauhetaan paskaa miten kovia tavoitteita ei saisi muka olla. Saa olla. Totea kuitenkin edes joka toinen kerta vetäneesi päin helvettiä kun ensin julistat miten pettynyt olet jos SE ei tule.
Antaa oikeasti itsevarman ja julkisista tavoitteista voimaa saavan kuvan jos kovien tavoitteiden vihkoon mennessä pidät pääpainon peilikuvassa.
Voihan tavoitteeksi lyödä alle 12 sekunnin ajan jos julkisesti kovat tavoitteet ovat itseisarvo ilman mitään tarkastelua esimerkiksi kauden keskiarvon tai piikkijuoksun suhteen. Kunhan uskaltaa sanoa.
Itse olen kertonut mielipiteeni myös siitä miten Korte voisi todellisia huippuaikoja lähennellä eikä ottaisi vaikkapa Visseriltä turpaan tämän avatessa kauttaan.
Edit. Ja Visser itseasiassa antaa vähän perspektiiviä Korteen tavoitteisiin. Niihin 12.5x tai 12.6x aikoihin ei ihan niin vain mennä. Varmaan hyvä vielä toistaa kovien kv-juoksujen merkitys, tasaisuus sekä äärimmilleen venymiskyky.
Viimeksi muokattu: