Yleistä keskustelua Liigasta

• 2 650 467
  • 12 189
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Koko ajan olen nauranut sitä, että Liigan johdossa on kahden heikoimmin suorittaneen ja heikoimmin johdetun joukkueen miehet.

Mutta nyt tämä muuttui tragediasta jo komediaksi. Eiköhän sieltä tule isoilta seuroilta painetta saada tämä pelle pihalle

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kun Jääkiekon SM-Liiga oy:n liikevaihto oli viime tilikaudella reilut 30 miljoonaa euroa, niin lienee aika varmaa, että kyllä Jussin osaamisella tuosta miljoonabisneksen muutamassa vuodessa taikoo.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Siellä se nigerialaisprinssi tuulettelee kaikkien vuosikymmenien ja grindaamisen jälkeen että jes, vihdoinkin!

Kieltämättä tuli sama mieleen :D

Vuosien ja tuhansien sähköpostien jälkeen on vihdoinkin lyöty rahoiksi ja nigerialaisprinssi lopultakin näytti vaimolleen, että kyllä se yrittäjyys kannattaa!

Ei vittu, meemimateriaalia tämä koko keissi :D

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Eikai oikeasti Markkanen voi jatkaa enää päivääkään Liigan palveluksessa? Eihän? Oletan, että tämä koko episodi ei ole tältä osin ollut Liigan tiedossa.
Turkkilaisethan on perinteisesti olleet kiinnostuneita liigasta ja sen joukkueiden tukemisesta. Jos nyt kerran menee pieleen, ni ainahan Jussi neuvotella tuolta liigalle jättisopparin..

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Erehdyin jo luulemaan että Liigan imago ammattilaissarjana on jo tarpeeksi tämän kauden aikana raahautunut mudassa, niin vielä mitä.

Minä luulen että Liigan tulee jatkossa maksaa 3,8 miljoonaa sille joukkueelle joka ilkeää tulla mukaan tähän puuhasteluremmiin.

Do'h!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Liigan tiedotetta odotellessa jossa kerrotaan heidän saaneen mittavan Lottovoiton Nigeriasta, jolla turvataan sarjan taloudellinen menestys vuosiksi eteenpäin.

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Aina olen miettinyt millainen ihminen on se jota koijataan onnistuneesti näillä "nigerialaiskirjeillä". Nyt sain viimein kasvot sille kysymykselle.
Kasvot ovat olleet jo 9 vuotta nähtävillä.
Ei kyllä enään yhtään ihmetytä että eläkeläiset menee näihin kun näyttää isommissakin ympyröissä hyväuskoisuus olevan tätä luokkaa.
Saatanan tunarit!

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kummelin ralli-videota lainaten:

"Lampinen kerros mulle mitä on sponsorointi?"

-"Sponsorointi on eräänlaista nykyaikaista markkinointia, jossa urheilija tai joku muu hankkii tarroja tai kangasmerkkejä"

"Just just näin. Älä nyt vaan väitä, että sä oot antanut laittaa ilmasiks nää tarrat tähän autoon?"

-"E, kyllä mä niistä maksoin".

WillieGunn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos Markkasen palkkaaminen ennen tätä tuntui käsittämättömältä niin millähän sitä nyt kuvaisi.

Ymmärryksellä. Jussi palkattiin, koska tällä oli kontaktit kunnossa. Liigan kehittämiseen oli mahkut saada rahaa ulkomailta Jussin avulla. Sportille ja Saipallakkin uusi areena "aika varmasti".

Hiltuset ja Markkaset pihalle ja isoimpien seurojen toimistoilta uudet ukot tilalle. tulisi oikeita muutoksia Liigaan. Leinosen Mikki ja HIFK/Kärpät akselilta joku.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensin nauratti. Tällaista olisi voinut odottaa joltain suomalaiselta futisseuralta. Sitten kun alkaa miettimään, miten niille seuroille on käynyt jotka tämänkaltaisiin virityksiin ovat langenneet, meni naama vakavaksi.

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Toivottavasti Liiga monottaa ton entisen molarin ns. v*ttuun tosta nykyisestä pestistään. Ellei mies itse tajua erota.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Markkasen valinta jo ennen tämän nykyisen sekoilun paljastuttua oli äärimmäisen kyseenalaista. Vuosien surkeaa puuhastelua SaiPan UTJ/TJ:nä ja jäljelle jäi vain kirjaimellisesti savuavat rauniot ja armoton roskitulipalo, jota muut joutuvat nyt Lappeenrannassa siivoamaan ja taistelemaan olemassaolostaan. Ja nyt sitten vielä tämä, jotkut turkkilaiset rikolliset onnistuneet koijmaan rahaa...sanattomaksi vetää. Uusi TJ-Valkeapää yms. muut kaverit tekevät siellä nyt armottomia säästötoimenpiteitä ja rajuja ratkaisuja, jotta koko seura voi ylipäätään olla olemassa. Ja samalla entinen TJ on lähettänyt mairea hymy kasvoilla ja ilman huolena häivää rekkalastillisen mammonaa nigerialaisprinsseillä, uskoen tehneensä hyvän teon. Tämä on jotain ihan käsittämätöntä toimintaa. Siis ihan absurdia. Kuten Törmäsen Antti sanoisi epäuskosena, niin miten tällasta voi tapahtua, miten tää on mahdollista!?

Hiltusen osaamattomuus ja puuhastelu vuosia Liigan puheenjohtajana on jo ollut selviö, mutta että nykyinen urheilujohtaja onkin vielä uunompi tapaus. Vieläköhän joku/jotkut viimeisetkin henkilöt pitävät tämän nykyisen paljastuksen jälkeen päänsä perseissä ja uskottelevat itselleen, että Liigan johdossa on täysin oikeat tahot. Huhhuh! Eihän lopputulema voi olla mitään muuta kuin kohta tiedotetta Liigan suunnalta. Ellei Markkasella nyt ole jotain oman arvontuntoa ja älyä jättää itse eropapereita, mutta, noh... Markkasen kaikki (loppukin...) uskottavuus, luotettavuus ja vakuuttavuus valahti kyllä vessanpöntöstä alas. Jos sitä nyt juurikaan enää kovinkaan paljoa jäljellä edes oli. Tämän jälkeen ei kyllä enää yhtään.

Kyllä nyt avautuu myös paremmin se Valkeapään taannoinen haastattelu MTV:llä kun totesi, että SaiPalle on vuosien mittaan jäänyt "löysiä kuluja" roikkumaan, joista pitää nyt päästä eroon, ja mihin noilla viitattiin. Onkohan nyt ihan varmaa, että tämä Markkasen avokätinen lahjoitus oli ihan vain kertaluontoinen maksu, ettei ole jatkuva tilaus turkkilaisia markkinointipalveluita...

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy