Ehkä tytöttely tässä yhteydessä on ihan tarkoituksellista vastaprovoa. Tytöttelijöillä näyttää kuitenkin olevan enemmän perusteluja ja näkemyksiä kirjoituksilleen kuin tällä naispuolisella ”toimittajalla”.
Joo, mutta kuten sanoin se vedetään lokaan sillä nololla tytöttelyllä.
Pahoittelen jos meni noin tunteisiin. Saat olla suuttunut, sehän on jokaisen palstalaisen perusoikeus.
Mutta näemmä asia ei sinulle auennut.
Tämä kyseinen toimittajahan on todennäköisesti kyllä aikuinen nainen. Mutta kirjoittaa kuin 14 v. ’Greta T` hyökätessään ison firman tai itseasiassa kahden firman, tj:n kimppuun kuin kaikki olisi pelkästään hänen syytään.
Kuulostaa kirjoituksessaan ihan samalta kuin tuo ruotsalaisteini joka itkee menetettyä lapsuuttaan: ”How dare You?”
Hänellä ei ilmiselvästi ole kaikkia faktoja käytettävissään ( vai onko kuitenkin ) kun tuollaisen uskalsi suoltaa pihalle.
Kyse ei ole mistään seksistisestä asiasta. Jos toimittaja olisi ollut miespuolinen olisin käyttänyt termiä ’poikanen’.
Jotkut vain ovat ns. ulkona bisnes-maailmasta ja vielä kun on kyse jääkiekko-bisneksestä, niin se vasta onkin huonoa liiketoimintaa.
Mites kävi Bluesilla?
Ja vielä: minä itse käyn mahdollisimman monessa naisten lätkäpelissä ja kannustan heitä. Oma tyttärenikin pelaa lätkää.
Hyviä pyhien odotuksia kaikille tasapuolisesti.
Joo, selityksiä löytyy varmaan vielä yks kymmenen lisää, muttei se silti poista sitä, että mitä sillä on väliä? Mitä sillä on väliä onko sanoja 14v tyttö, aikuinen nainen, mies, homo, musta, intiaani, kiinalainen tms? Miksi se "minkälainen" sanoo pitää sotkea siihen, kun se "mitä" sanoo on pölhöä ja jota kritisoidaan?
Itse alennut sinne samalle "14v tyttösen" tasolle jopa alemmas tuollaisella, se vie ns. kaiken "uskottavuuden" ja painon siltä sinänsä asialliselta kritiikiltä kun se esitetään urpolla ja nololla tavalla.
Jos ei ollut tytöttelyä, ei ollut seksististä, saati noloa.. Sanoillasi oli paljon enemmän (noin 99,9%) voimaa ilman. Ja juu varmasti jos oli sitä niin sitten ainakin mutta jos kun ehkä näin. Jos tädillä oli lehmä niin sillä oli munatkin vai miten se meni.
Ja veikkaan, että jollain muulla tässä ei auennut.. olen nimittäin ihan samaa mieltä siitä mitä kirjoitti, muttei se mielestäni johdu mitenkään siitä, että kirjoittana on nainen. Tai vaikka olisi "tyttönenkin" niin ei siltikään. Toisinsanoen, miksi arvostella kirjoittajaa itseään, eikä sitä kirjoitusta? Sehän siinä kuitenkin sen kritiikin kirvoitti esiin alunperin, eikö?