Rapsakat hinnoittelut seiskapeliin. Liput alkaen 1441 dollaria ja keskimääräinen lipun hinta 3591 $.
https://www.iltalehti.fi/nhl/a/6749de96-3766-4fed-9485-1f15a3fb5854
Ymmärrän, että tietenkin tuosta pyydetään paljon, mutta eniten hämmentää tuo yleisön flegmaattisuus Bostonissa. Siis ostat omaisuuden maksavan lipun koko maailman jääkiekkokauden isoimpaan otteluun ja porukka selaa puhelinta siellä ja lähtee erän puolivälissä hampurilaiselle. Onhan tuo ihan normimeininki tavallisessa NHL-ottelussa jenkeissä, mutta en vain ihan käsitä yhtälöä, jossa ihminen kokee lipun ostamisen hintansa arvoiseksi ja silti puolet hallista on vain hengaamassa tai siltä ainakin tv-kuvissa näyttää.
Ne piirtää kenellä on liitua.
Se mitä itse olen käynyt P-Amerikassa otteluita katsomassa, niin on aivan tavallista että erätaukoja venytetään 12 dollarin oluttuopin sekä pizzapalan äärellä paskaa jauhaen jonkun semitutun kanssa. Tai sitten kulutetaan aikaa fanituotekaupassa ostamassa tuliasia. NHL-ottelut ovat tapahtuma isolla T:lla ja itse ottelu on vain osa sitä kokonaisuutta. En usko että Suomessa sitä monikaan tajuaa, ellei käy itse katsomassa. Ja kuten edellä jo mainittiin, niin niillä parhaimmilla ja kalleimmilla paikoilla istuvat eivät todellakaan ole niitä tosifaneja. Tähän aikaan vuodesta jos normi duunari tosifani saa lipun jostain hankittua, niin se on todella korkealta katon rajasta (sieltä missä ne Boston fanit pisti toisiaan turpaan edellispelissä).