Särki kirjoitti:
Silloin kun viimeksi pelattiin, silloin lehti maksoi 11,10 € ja muistaakseni ostin R-kioskilta. Kalliinpuoleisiahan nuo ameriikan lehdet ovat mutta mikä tänä päivänä ei olisi.
Vastaan itse itselleni, olut on halpaa.
R-kioskiltahan Sporting Newsin vuosikirjoja(lehtiä) on saanut jo monta vuotta. Mielestäni näissä on parhaat ja laajimmat joukkue-esittelyt asiantuntevien kirjoittajien kirjoittamina ja siksi nämä on aina pakko hankkia Hockey Newssin vuosikirjan, NHL:n Official Yearbookin ja NHL:n Official Guide&Record Bookin ohella. Hockey Newssin vuosikirjojahan on ollut tarjolla jo vaikka kuinka monen kauden ajan, mutta Sporting News taisi aloittaa omiensa tekemisen myöhemmin. Itse löysin ensimmäisen vasta kaudella 1993-94. En tiedä sitten, enkö osannut hakea aiemmin.
Hockey Newssin uusin painos pitäisi muuten tulla pian suomeenkin. Sen verran olen lehteen päässyt tutustumaan, että olen päässyt jo ihmettelemään lehden laatimia listoja. Sidney Crosby löytyy NHL:n parhaiden pelaajien listalta sijalta 26, vaikka nuorukainen ei ole pelannut peliäkään NHL:ssä. Koska olen Canucks fani, minua kiinnostaa omien sijoitukset. Markus Näslundin lehti on rankannut sijalle 14, joten pudotusta edelliseen rankingiin on 11 sijaa. Ihmetystä herättää perustelu pudonneeseen numeroon. Hockey News kirjoittaa Näslundista seuraavasti: "Only his failure to produce in the playoffs prevents the Canucks' captain and best player from challenging for No. 1 on this list." Niin, jos playoffit lasketaan pettymykseksi miehen tehtyä seitsemässä pelissä yhdeksän pistettä ilman Todd Bertuzzia ja toinen käsi paketissa, olkoon sitten niin.
Pitää tästä alkaa kirjoittamaan valitusvirttä muuten suuresti arvostamalleni Hockey Newssille.