Leipomo kirjoitti:Onko mitään muuta sivua kuin nhl.com mistä näkisi edellisen yön maalit?
Yahoon sivuilta näkee myös, tosin hieman huonommalla kuvanlaadulla.
Leipomo kirjoitti:Onko mitään muuta sivua kuin nhl.com mistä näkisi edellisen yön maalit?
Kuuntelin tuossa aamun tulosruutua toisella korvalla ja satuin kuulemaan tuon Colorado - Canucks ottelun kertomuksessa että Marek Svatos oli napsauttanut tuuman pois mailansa pituudesta ja häkki heilu 2 kertaa, tosin toisella kertaa jalalla maali syntyi.... Sattumaa?Shawshank kirjoitti:Olen tässä mietiskellyt ja pohdiskellut NHL-pelaajien mailojen pituuksia ja lapojen käyryyksiä.
will kirjoitti:Itse oon käynyt tuolla New Jerseyn palstalla keskustelua cap tilanteesta. Sinänsä New Jerseyn tilanne ei kiinnosta pätkääkään, mutta sattuneista syistä numerot kiinnostavat. Eli haluan hieman selvittää miten se cap homma menee. Se ei ole niin, että lasketaan TSN:n sivulta figuurit yhteen!!
..................................................Tälläkaudella esimerkkinä on New Jersey joka on ollut rostereissaan yli 235,294, tosin niin, että ovat ensin säästäneet.
3 maaleista syntyi ylivoimalla, eikä niistä saa +/- merkintöjä.eld i räven kirjoitti:En ole tilastonikkari enkä aivan varma mistä kaikki ihmeelliset NHL-tilastot saavat alkunsa. Kuitenkin silmään osui Wings@Ducks 18.10 plus/miinus tilasto. Vaikka ottelu pättyy 4-1 on suurin osa pelaajista E pari on +1 ja pari on -1, koskee molempia joukkueita.
Anyone?
Mun laskujen mukaan menee ihan oikein. Molemmat jengit tekivät yhden maalin tasakentällisin (joista siis lasketaan plussat ja miinukset). Esim. NHL.comin "Official Scoresheetistä" näkee, ketkä olivat maalien aikana kentällä. Duckseilla oli molempien (siis tasakentällisin tehtyjen) maalien aikana sama pakkipari (#33 ja #37) eli heille tilastoon E. Edelleen Duckseilla oli eri hyökkäysketjut, joista toiset saivat plussat ja toiset miinukset eli kolmelle kaverille +1 ja kolmelle -1. Vastaavasti Red Wingseillä oli kokonaan eri kentät näiden maalien aikana, jolloin viidelle kaverille +1 ja viidelle -1.eld i räven kirjoitti:En ole tilastonikkari enkä aivan varma mistä kaikki ihmeelliset NHL-tilastot saavat alkunsa. Kuitenkin silmään osui Wings@Ducks 18.10 plus/miinus tilasto. Vaikka ottelu pättyy 4-1 on suurin osa pelaajista E pari on +1 ja pari on -1, koskee molempia joukkueita.
Anyone?
No, en mä nyt ihan varmaksi tiedä mutta voisi olettaa, että kun se capi kuiteskin muodostuu pelipäivien rostereiden saldosta niin se olisi kausikohtainen.Gainer kirjoitti:Kuinka pitkältä ajalta voi säästää? Eli voiko joku tiimi pelata pari kautta jollain diipadaapa tiimillä ja säästää 100k per päivä ja sitten yhtenä kauten läjäyttää kaikki säästämänsä cappi rahat peliin? Tuskin.
Eli onko tämä säästö systeemi vain yhden kauden sisällä?
will kirjoitti:Martin Brodeur on paljastanut, että hän oli maalivahti joka teki valituksen peilaavistavisiireistä jota Ovechkin käytti viimekaudella. Aiheuttaen näin näiden kiellon liigan sääntökomitean päätöksellä. Brodeurin mielestä peilaavatviisiirit antoivat Ovechkinille etua koska maalivahti ei näe hänen silmiä.
juttu aiheesta:
http://www.nj.com/devils/ledger/index.ssf?/base/sports-0/1161324987283000.xml&coll=1
Joo en minäkään mikään maalivahti ole tai tiedä sen kummemmin maalivahtipelaamisesta mutta vois kuvitella, että katse on kuitenkin maalivahdilla kiekossa.Spanky#24 kirjoitti:Jopas nyt jotakin. Itse kun en maalivahti ole niin en tiedä, että onko maalivahdilla paljon aikaa tuijotella pelaajien silmiä. Ja voiko niistä loppujen lopuksi edes paljoa päätellä? Kiekko se kuitenkin yleensä lähtee eikä silmät päästä (tietty jossain hienoissa suorituksissa). Vai kuinka on?
Kyllä niitä silmiäkin ehtii katsella kun on riittävän kokenut maalivahti.will kirjoitti:Joo en minäkään mikään maalivahti ole tai tiedä sen kummemmin maalivahtipelaamisesta mutta vois kuvitella, että katse on kuitenkin maalivahdilla kiekossa.
will kirjoitti:Martin Brodeur on paljastanut, että hän oli maalivahti joka teki valituksen peilaavistavisiireistä jota Ovechkin käytti viimekaudella. Aiheuttaen näin näiden kiellon liigan sääntökomitean päätöksellä. Brodeurin mielestä peilaavatviisiirit antoivat Ovechkinille etua koska maalivahti ei näe hänen silmiä.
juttu aiheesta:
http://www.nj.com/devils/ledger/index.ssf?/base/sports-0/1161324987283000.xml&coll=1
Henkka kirjoitti:Minun mielestäni kaikki mahdolliset juuri tämäntapaiset keinot, jotka tekevät maalivahtipelistä vaikeampaa, tulisi sallia. Jääkiekko on kuitenkin maalitenkopeli ja jos tällä tavalla saadaan lisäosumia niin hyvä vaan. Antaa Brodeurin itkeä, toki hänellä on ihan ymmärrettävästi oma lehmänsä ojassa.
Jazerman19 kirjoitti:Tämä sm-liiga pelleily ei kuulu maailman kovimpaan kiekkoliigaan.
repe_joke kirjoitti:Mitä ihmeen kovuutta se päähän taklaaminen on?
Henkka kirjoitti:Minun mielestäni kaikki mahdolliset juuri tämäntapaiset keinot, jotka tekevät maalivahtipelistä vaikeampaa, tulisi sallia. Jääkiekko on kuitenkin maalitenkopeli ja jos tällä tavalla saadaan lisäosumia niin hyvä vaan. Antaa Brodeurin itkeä, toki hänellä on ihan ymmärrettävästi oma lehmänsä ojassa.
Henkka kirjoitti:On muuten mielenkiintoinen tällä hetkellä tuo Pittsburgh Penguinsin tilanne. Tullaanko siis joukkue kauppaamaan jonnekin vai ei? Sinänsä joukkueen paikka on itselleni se ja sama, toki toivoisin porukan pysyvän teräskaupungissa, mutta Penguinsin muuttaessa länteen kolikolla on myös eräs toinen puoli.