Ja lyhyellä lavalla pelaa myös (kenties) NHL:ään palaava Alexander Korolyuk. Mies vetää vajaan tuuman eli pari senttiä pois lavan pituudesta. Tai ehkä nykyisin irtolapojen aikakaudella saa valmiiksi tehtaalta lyhyemmän lavan.Black Adder kirjoitti:Adam Oatesilla oli lyhyt lapa.
Johnny K kirjoitti:Tietääkö joku mistä löytyisi harjoitusotteluiden pistepörssiä? Kovasti olen yrittänyt etsiä, mutta ilman tulosta.
Pitäisi hiukan fantasyyn panostaa..
Itselleni tulee mieleen lyhyestä mailasta Phoenixin slovakki taituri Ladislav Nagyn maila, joka on myös tosi lyhyt.Shawshank kirjoitti:Olen tässä mietiskellyt ja pohdiskellut NHL-pelaajien mailojen pituuksia ja lapojen käyryyksiä......Kiinnostaisi kuulla lisää näitä.. Onko joku perehtenyt asiaan tarkemmin?
Cramer kirjoitti:Kun joukkueiden harjoitusleirit on loppumassa niin meneekö farmiin lähtevät pelaajat waiverin kautta (pois lukien junnut)?
tolppa83 kirjoitti:Sattuisko kukaan tietämään mistä vois nähdä ottelukohtaiset kokoonpanot, siis vastaavaa kuin finhockey:ltä näkee?
Lisäksi IS:n nettisivulla on "Suuri" NHL-kysely, johon voi vastata. Kysymyksiä on peräti kolme (3) ja niissä kysytään suosikkijoukkuetta, suomalaisten pistepörssin voittajaa sekä suomalaismaalivahtien torjuntaprosenttitilaston ykköstä. Perustelut voi tietenkin laittaa jokaiseen kohtaan. Itse en ehkäpä olisi näin aneemista kyselyä mainostanut "suurena", mutta sehän on tietysti IS:n tyyli.N^Miksu kirjoitti:Ilta-Sanomien NHL-extra on ilmestynyt ja sitä myydään eurolla IS:n lisänä. Lukeminen on vielä kesken, joten tarkempia arvioita ehkä myöhemmin.
Ahaa, kiitos tiedosta, täytyy huomenna kipaista kaupassa.N^Miksu kirjoitti:Ilta-Sanomien NHL-extra on ilmestynyt ja sitä myydään eurolla IS:n lisänä. Lukeminen on vielä kesken, joten tarkempia arvioita ehkä myöhemmin.
stiflat kirjoitti:Ahaa, kiitos tiedosta, täytyy huomenna kipaista kaupassa.
Perhana kun ei Ilta-Sanomat itsessään kiinnosta, mutta silti pitää ostaa että saa "lisäksi" tuon.
Viime vuotinen on vieläkin muuten hyllyssä...
Kävin eilen hakemassa pelkän Nhl-liitteen eurolla. Olen ostanut usein pelkän Veikkaajankin, tosin riippuu paljon myyjästä, tajuavatko he vaatia Ilta-Sanomien ostoa. Käsittääkseni kone lukee sen hinnaksi euron automaattisesti ja kyse on vain siitä, tietääkö kassalla oleva henkilä kytkykaupasta tai huomaako liitteen kannessa olevaa mainintaa siitä. Jos vaativat IS:n ostamista, nappaan kassalta yhden mukaan. Yleensä en itse iltistä tarvitse, joten jos liite tai Veikkaaja kiinnostaa, yritän vain sen ostamista.stiflat kirjoitti:Ahaa, kiitos tiedosta, täytyy huomenna kipaista kaupassa.
Perhana kun ei Ilta-Sanomat itsessään kiinnosta, mutta silti pitää ostaa että saa "lisäksi" tuon.
Viime vuotinen on vieläkin muuten hyllyssä...
Näinpäs tein itsekin, R-kioskin myyjä antoi ihan oma-aloitteisesti pelkän liitteen juuri ennen sulkemisaikaa, kun "ethän sinä enää vanhoja uutisia tarvi".sampio kirjoitti:Kävin eilen hakemassa pelkän Nhl-liitteen eurolla.
Ihan hienot sivut. Tuo "View the frozen moment" -kuvajuttu on aika hauska. Vaihtelee aina kuva jostain tapahtumasta ja sen saa kokonaan esille klikkaamalla.SS#31 kirjoitti:NHL uudistanut virallisia kotisivujaan: http://www.nhl.com/
"The average Canuck loves hockey, maple syrup and beer."hihhu kirjoitti:Espn:llä on oma yhteenvetonsa tämän hetken tilanteesta NHL:ssä. Erityisen ansiokas oli analyysi Blackhawksista.
"Iginla, one of the most exciting young players in the league." Ei siinä mitään mies on kiekkoilijan parhaassaiässä, mutta 29 v.. Jotenkin oli muutenkin otsikon mukaisesti "nhl tyhmille"....hihhu kirjoitti:Espn:llä on oma yhteenvetonsa tämän hetken tilanteesta NHL:ssä. Erityisen ansiokas oli analyysi Blackhawksista.