Tämähän on nykyään ihan totta, eikä tästä ollutkaan viestissäni kyse, kuten hyvin tiedät.Kuulemma discon kultakausi oli 70-luvulla, ja sinne on näköjään jäänyt myös disco-stu.
Katsos kun nykyään ei ole olemassakaan noita juttuja mitä sinä kutsut vanhanaikaisesti "tasureiksi". Aina joku voittaa jääkiekko-ottelun. Sillä ei ole mitään merkitystä, voittaako 10-0 vai 3 vastaan 3-vaiheessa vai rangaistuslaukauksilla.
Mutta totta on sekin, että vanhanaikasta tai ei niin mun ajatusmaailmaan ei mahdu miksi vitussa lätkäpeli ei voisi päättyä tasan, vaan se voittaja pitää sitten hakea väkisin jollain entistä kauemmas ns. jääkiekosta viedyillä sirkushuveilla. Sitten kun siitä vielä palkitaan samansuuruisella pistemäärällä niin tulee syntax error aivoissa. Jos se 40 ammatikseen lätkää pelaavaa äijää hikoilee sen 65 minuuttia kaukalossa eikä saa sitä maalin eroa aikaseksi, niin onko se nyt niin väärin jakaa pisteet ja hyväksyä se että ovat yhtä hyviä tai huonoja - siinä yksittäisessä ottelussa? Mutta tästä mä oon päässyt jo yli, enkä jaksa enää vääntää kun suunta on mikä on.
Pistelaskusysteemi vaan kun on muualla testattu hyväksi ja toimivaksi, niin onhan se nyt naurettavaa ettei sitä P-Amerikkaan saada. Johtuu kyllä lähes varmasti vain siitä, että eivät tajunneet ensin itse ja nyt eivät kehtaa kopioida muualta.