En välttämättä
Jäsen
Syvin osanottoni kaikille Todd Bertuzzin tuleville uhreille. NHL on tänään päättänyt Todd Bertuzzin huimat 13 runkosarjan ottelua kestäneen pelikiellon.
En välttämättä kirjoitti:Syvin osanottoni kaikille Todd Bertuzzin tuleville uhreille. NHL on tänään päättänyt Todd Bertuzzin huimat 13 runkosarjan ottelua kestäneen pelikiellon.
Riesa kirjoitti:Nyt alkaa jo vituttamaan. Olet kolmas ignore-listalleni päässyt idiootti. Tai oikeastaan olet ensimmäinen ja viimeinen, välissä oli vain hieman taukoa.
Pahoittelen purkautumista, mutta miten Jatkoajan modet antavat tälle hepulle uusia kirjoitusoikeuksia jatkuvasti ? Eikö kerta/kaksi riittänyt ?
Pepsi on hyvää, mutta koita nyt välttää sitä jatkuvaa sokerihumalaa...
Itse en Pepsiä juo, joten sitä kautta minulle ei tule sokerihumalaa.
Parker27 kirjoitti:Juotko Mountain Dew:tä? Ihan vain uteliaisuuttani kyselen.
En välttämättä kirjoitti:Mikä tämä off-topic kysely oikein on?
Muistaakseni joku kysyi tätä minulta tuolla Colorado-ketjussa. Silloin vastasin että "Ei. En juo". Enkä juo vieläkään.
Riesa kirjoitti:Nyt alkaa jo vituttamaan. Olet kolmas ignore-listalleni päässyt idiootti. Tai oikeastaan olet ensimmäinen ja viimeinen, välissä oli vain hieman taukoa.
Pahoittelen purkautumista, mutta miten Jatkoajan modet antavat tälle hepulle uusia kirjoitusoikeuksia jatkuvasti ? Eikö kerta/kaksi riittänyt ?
Pepsi on hyvää, mutta koita nyt välttää sitä jatkuvaa sokerihumalaa...
En välttämättä kirjoitti:NHL:n TV-tilanne on nyt selkiytynyt ainakin jonkin verran: http://www.tsn.ca/nhl/news_story.asp?ID=132966&hubName=nhl
Siis mikäli oikein ymmärsin, NHL ja Comcast tekivät kaudesta 2005-2006 100 miljoonan dollarin arvoisen sopimuksen.
bambamcam kirjoitti:Nash: $5,400,000
SS#31 kirjoitti:Sen verran korjausta, että Nashin palkka tulevalla kaudella on muistaakseni $3,5 miljoonaa, josta se sitten lähtee nousemaan kausi kaudelta.
En välttämättä kirjoitti:Oikeaa suuntaa se kuitenkin antaa varmasti.
crosby kirjoitti:Jokos on mitään tietoa/huhuja Selänteen ensi kauden seurasta, ja palkasta?
Anaheimcrosby kirjoitti:Jokos on mitään tietoa/huhuja Selänteen ensi kauden seurasta, ja palkasta?
Nagash kirjoitti:Tuntuu kovin mutkikkaalta tai sitten olen vain tyhmä, mutta voisiko joku perusteellisesti vastata, miten nuo qualifyingofferit ja unrestrictredfreeagentit menee NHL:ssä. Eli milloin pelaajasta tulee vapaa agentti ja milloin se ei sitä ole? Siis milloin se on RFA? Ja miksi jotku pelaajat kuten Koivu kikkailee silleen, että se tekee vain yhden vuoden sopimuksen Montrealin kanssa, jotta siitä tulisi vuoden päästä UFA. Siis miksi tämä koko homma ei voisi mennä kuin Suomessa, että kun pelaajalla on sopimus ja sitten kun se loppuu, se loppuu, ja kaikki seurat voivat neuvotella pelaajan kanssa? Ja miksi mä olen niin tyhmä, että mä en tajua? Siihenkin olisi mukava saada vastaus. Kiitos näin jo etukäteen.
Niinpä. Ei taida meidän KalPalla olla paljoa mahdollisuuksia ensi vuonna kun budjetti lienee puolet liigan toiseksi pienimmästä budjetista. Eli selkeästi jumbo.Ossi kirjoitti:Tajusin tässä juuri, että normaalista poiketen odotan NHL:n alkua vesi kielellä, vaikka alkuun on vielä puolisentoista kuukautta. En ole mikään NHL-friikki, mutta palkkakaton mukanaan tuoma pelaajien uusjako lisää sarjan mielenkiintoa moninkertaisesti aikaisempaan verrattuna. Sama ruletti saisi minun puolestani pyörähtää kotoisessa S/M-liigassakin.