Korona varmasti vaikuttaa, mutta en itsekään siihen usko että välttämättä seuraajia olisi ainakaan paljoa vähemmän. Tuohon tv-hommaan olisi mielenkiintosta, en sano että mitenkään järkevää tai mahdollista olisi nähdä Yhdysvalloissa käytössä ollut blackout systeemi. Eli kotipelejä tietyllä talousalueella et näe kun hallissa. Tulokset sen toimivuudesta on liittyny siihen onko eston laittajana itse joukkue vai mediakumppani, mutta NHL:ssä tietysti voi olla joukkueella ja kanavalla sama omistaja. En muista sarjoista tiedä.
Näin olen itsekin sen todennut ja tämä noin 1,5 vuoden paussi on tavallaan pakottanut hankkimaan erilaisia kanavia esim. Cmoren.Mitä On eksynyt lukemaan ihmisten ajatuksia, niin en ihmettele ettei porukkaa käy hallilla entiseen malliin. Yllättävän iso joukko ihmisiä. On edelleen aivan sekaisin ja hysteerisiä. Tuntuu että virus on tuhonnut aivoja yllättävän paljon....
Kaiken ikäisiä ja kaikenlaisia ihmisiä ja kaikki aivan sekaisin.
Jep. Jengi on myös nyt tottunut katsomaan pelejä himassa. Tuskin on paluuta entiseen. Porukka on koronasta hyvin sekaisin.Mitä On eksynyt lukemaan ihmisten ajatuksia, niin en ihmettele ettei porukkaa käy hallilla entiseen malliin. Yllättävän iso joukko ihmisiä. On edelleen aivan sekaisin ja hysteerisiä. Tuntuu että virus on tuhonnut aivoja yllättävän paljon....
Kaiken ikäisiä ja kaikenlaisia ihmisiä ja kaikki aivan sekaisin.
Jep. Jengi on myös nyt tottunut katsomaan pelejä himassa. Tuskin on paluuta entiseen. Porukka on koronasta hyvin sekaisin.
Tampereella luulisi uuteen halliin muuton näkyvän hetken koittaessa isonakin herätyksenä. Ainakin jonkun aikaa.7887 Nordiksella. Pitäskö muuallakin herätä?
Tämä on kieltämättä kova lukema ja kertoo siitä, että Hifk on seura joka merkitsee suurelle joukolle ihmisiä.Helsingissä tänään 7887 myytyä lippua.
Vähän kaksipiippuinen juttu tuo, mitä ilmoitetaan. Minua ainakin kiinnostaa myös se myytyjen määrä, koska se vaikuttaa seuran talouteen. Aika hyvin nuo ainakin HIFK:lla matchaa keskenään, vaikka ainahan osa kausikorttilaisista ja yrityslippulaisista puuttuu. Mitään myyty 7000 paikalla 5000 tilanteita ei tule kuitenkaan, vaan kyllä se hallin täyttöaste aina vastaa ilmoitettua määrää kohtuu hyvin.
Joo, niin sisältää, mutta HIFK ei käytännössä juuri jaa ilmaislippuja. Täyttöaste ollut jo vuosia sen verran hyvä, ettei tuossa olisi mitään järkeä. Firmat tietysti jakelee hankkimiaan sitten miten jakelee.Jos tuohon mennään, niin pitäisi ilmoittaa ottelutapahtuman tuotto. Tuotto voi olla hyvä, vaikka halli tyhjänä, jos aitiomyynti vetää ja VIP-paikat ovat täynnä.
Myytyjen lippujen määrä sisältää myös ilmaisliput yms, eikä kerro koko totuutta.
Ilmaisliput katsojille, kyllä. Joku niistä lipuista kuitenkin on maksanut, tavalla tai toisella. Seurat varmaan aika harvoin jakavat suuria määriä lippuja joillekin random-tahoille, että ”ottakaa tuosta läjä lippuja, niin saadaan halliin porukkaa, no strings attached”. Ainakaan sellaiset seurat, jotka eivät itse hoida myös oheismyyntiä ottelutapahtumissa.Myytyjen lippujen määrä sisältää myös ilmaisliput yms, eikä kerro koko totuutta.
Ilmaisliput katsojille, kyllä. Joku niistä lipuista kuitenkin on maksanut, tavalla tai toisella. Seurat varmaan aika harvoin jakavat suuria määriä lippuja joillekin random-tahoille, että ”ottakaa tuosta läjä lippuja, niin saadaan halliin porukkaa, no strings attached”. Ainakaan sellaiset seurat, jotka eivät itse hoida myös oheismyyntiä ottelutapahtumissa.
Sitten tuntuu että tuhannet ja tuhannet ihmiset vaahtoaa netissä ja elävät jossain ihan toisessa todellisuudessa, jossa kaikki taistelevat hengestään ja ulkona voi nippa nappa käydä. Päättäjät suorastaan uhraa ihmisiä ja verenvuodatus on vasta alussa.
Sitten vielä nämä rokotehullut, jotka keksivät uskomattomia tarinoita haitoista ja vaaroista.
Kaikkea sitä ihminen eläessään näkee.
Ihan kiva huomata olevansa suhteellisen normaali, vaikka monessa asiassa ei siltä tunnukaan.