Niin, tälläkin puolella lähes aina niitä huonoja lukuja nostelee ulkopuolinen (erku) ja hyviä lukuja Liiga-fanit. Onko tässäkin sitten jotain kaksoisstandardia?
Ei, yritä nyt ymmärtää, että kaksoisstandardi voi olla vain yhden ja saman henkilön käytöksessä. Mikäli liigafani kirjoittaa täällä pelkät hyvät jutut ja käy KHL-puolella kirjoittamassa pelkästään negatiivisista asioista, käyttää hän kaksoisstandardia sarjoista kirjoittaessaan. Nyrkkisääntönä sinulle, mikäli liigafani kirjoittaa ketjuissa juuri päinvastoin kuin sinä, käyttää hän kaksoisstandardia. Toivottavasti kapasiteettisi riittää viimein tämän yksinkertaisen asian ymmärtämiseen.
Miten niin menee ohi olankohautuksella? Ja se nyt on ihan kylmä fakta, että Jokerien yleisökeskiarvo nousee ensi viikolla, koska SKA ja TsSKA. Mikä siinä nyt ottaa niin koville?
Kyllähän tuo tuntuu menevän ohi olankohautuksella. Ensi viikolla nousee... 10 prosentin lasku katsojaluvuissa, mut ei se mitään... Minua ei kiinnosta Jokereiden katsojaluvut pätkän vertaa, nostin ne esille vain osoittaakseni tuota käyttämääsi kaksoisstandardia. Toivoin, että olisit ymmärtänyt mitä sillä tarkoitetaan. Erehdyin, yliarvioin kykysi, se oli minun virheeni. Mikään Jokereihin liittyvä ei kuitenkaan ota koville, ei laskeneet katsojaluvut, ei miljoonatappiot, ei mikään.
No se on sinun mielipide. Minusta 9500 on Suomessa helvetin hyvä luku urheilutapahtumaan, vaikka turskaa tulisikin. Se nyt nimittäin oli jo lähtökohtaisesti selvää, että edes loppuunmyydyt matsit nykyisillä hinnoilla eivät tuo nollatulosta.
Eli sinusta on ihan ok pointata, että Liigassa katsojamäärät ovat pettymyksiä, mutta 10 prosentin lasku Jokereilla onkin helvetin hyvä luku. Voi voi sinua. Ja ei siinä mitään, se on hyvä jos tyydyttää, kun oma seura on yhä enemmän venäläisten armeliaisuuden varassa.
Näin lopuksi on todettava, että on jotenkin säälittävää, kuinka menet koko ajan henkilökohtaisuuksiin. Se on hyvä lähtökohta keskusteluun.
Minä en pyri keskustelemaan kanssasi siitä yksinkertaisesta syystä, että sinä et ole tullut tähän ketjuun keskustelemaan. Sinä tulit tänne vetämään omaa agendaasi. Se, että väheksyn älyllistä kapasiteettiasi johtuu siitä, ettet kirjoitustesi perusteella vaikuta järin välkyltä kaverilta.