Yleinen maahanmuutto- ja pakolaispolitiikkakeskustelu sekä lieveilmiöt

  • 3 269 605
  • 28 700

gasp

Jäsen
Jos he toimisivat ilman tunnuksia ja aidosti hyvän asian puolesta niin ihmisten tuomio voisi olla hieman toisenlainen. Jotenkin meidän tavallisten suomalaisten on vain vaikea syttyä ajatukselle, että natsihenkinen maahanmuuttovastainen henkilö aidosti puolustaisi meitä. Tarkoitushan on HAKEA HUOMIOTA ihmisten pelolla.

Voitko perustella, että eivät ole aidosti hyvällä asialla?

Kansallissosialistiseen ajatusmalliin kuuluu kunnia ja lojaalius. Eli taistelu/uhrautuminen/puolustaminen oman maan kantaväestöä kohtaan, mikäli jonkunlaista uhkaa on olemassa. Nyt on olemassa uhkia, joten onko mitään yllätys että patriootit ovat sitten liikenteessä? Ei. Miksi muut kuin "natsit" eivät harrasta katupartioita? No siksi, että harva on valmis uhraamaan itsensä toistensa puolesta tai omaa vastaavanlaisten aatteen. Tietenkin sotatilanne on eri, mutta ääri-patriooteilla kynnys toimia on selkeästi matalampi, kuten näkyy.

Mielestäni arvostettavaa toimintaa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Jos pääsisit kysymään Seppo Lehdolta tai Hakkaraisen Tepiltä henkilökohtaisesti ovatko neekeriukot ja muut suvakit alinta ihmissaastaa niin kuinka olettaisit heidän vastaavan? Minä väitän että vastaus olisi KYLLÄ.

Minä veikkaisin heidän vastaavan juuri noin. Mitä sinä olettaisit Honkasalon tai Karin vastaavan edellä mainittuun kysymykseen ja mikä mahtaisi olla oma vastauksesi?

Jottei sinun tarvitse kysyä, niin minun mielestäni turvapaikanhakijoiden vastaanotton vastustaminen tai maahanmuuttopolitiikan kritisointi ei tee henkilöstä rasistia ja /tai natsia.

Ovatko neekeriukot ja suvakit sinulle yhtä kuin turvapaikanhakijat, vai mikä sinut innoitti tähän vastakysymykseen?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Jotenkin meidän tavallisten suomalaisten on vain vaikea syttyä ajatukselle, että natsihenkinen maahanmuuttovastainen henkilö aidosti puolustaisi meitä.

Oletko varma, että Odinin poijat eivät kunnioittaisi kantaasi ja jatkaisi partiolenkin kiertämistä, jos havaitsevat sinun tulevan raiskatuksi?
 

gasp

Jäsen
Olemme tästä sitten todennäköisesti melkoisen pysyvästi eri mieltä. Meitsiltä ei tuu kuin negaa.

Kerrotko mitä huonoa on siinä, että vaikkapa 8 hengen ryhmä kävelee kadulla tarkoituksenaan suojella suomalaisia, mikäli tarve vaatii? Olen saanut käsityksen, että toiminta on mielestäsi huonoa, koska he ovat "natseja". Mikä logiikka tässä on? Mitä sillä on väliä käytännössä, vaikka he olisivat jehovan todistajia, kun toiminta on kuitenkin pyrkiä olemaan turvana? Jos joku kansallissosialisti laittaisi 3 miljoonaa hyväntekeväisyyteen, niin mielestäsi se ei olisi hyväksyttävää koska kyseessä on "natsi"?
 
Heidän kohdallaan kyllä, mutta ei kaikkien natseiksi määriteltyjen. Kysehän oli siitä, että turvapaikanhakijat on rodullistettu, koska heidän vastaanottoaan vastustavat ovat yksiselitteisesti natseja.

Minä en ole sanonut, että he kaikki olisivat natseja. Minä olen sanonut odinilaisten olevan natseja. Ei kovin rohkea väite, kun he kertovat natsismistaan itse kotisivuillaan.
 

gasp

Jäsen
Kyllä harrastavat. Eivät läheskään kaikki katupartiot toimi natsijärjestö Soldiers of Odinin nimissä. Luultavasti niissä on asteen verran fiksumpaa porukkaa mukana.

Jokatapauksessa taitaa Odinit ja SVL olla aikalailla 95% katupartioista. Korjaa jos olen väärässä.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haha, vai silleen, okei okei. Mutta mieti niitä "Rajat kiinni" mielenosoituksia, kukaan ei pääse maahan tai maasta ulos. Mikä järki siinä on?
Ei mitään. Kysehän olisi Pohjois-korean meiningistä.

Jos pääsisit kysymään Seppo Lehdolta tai Hakkaraisen Tepiltä henkilökohtaisesti ovatko neekeriukot ja muut suvakit alinta ihmissaastaa niin kuinka olettaisit heidän vastaavan? Minä väitän että vastaus olisi KYLLÄ.
Tosta olen kyllä samaa mieltä. Kuten siitäkin että Veronika Honkasalo ja Emma Kari ovat täysin verrattavissa Seppo Lehtoon ja Hakkaraisen Tepiin. Ääripäät mutta yhtä sekaisin.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Minä en ole sanonut, että he kaikki olisivat natseja. Minä olen sanonut odinilaisten olevan natseja. Ei kovin rohkea väite, kun he kertovat natsismistaan itse kotisivuillaan.

No, sittenhän me olemme samaa mieltä, mutta olettaisin silti Veronikan ja Emman näkevän asian toisin.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Kansallissosialistiseen ajatusmalliin kuuluu kunnia ja lojaalius.
Trollaatko vai tosissasiko tuollaista kirjoitat?

Tuota aatetta Hitler edusti puhtaimmillaan. Häntäkö ihailet? Ja Hitlerin jugend marssi kaduilla mm. juutalaisia ja vasemmistolaisia terrorisoiden. Siinäkö odinin esikuva?
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin tosin tyttöystävää voi ihan hyvin uhata kantasuomalainen ihminen samalla tavalla kuin ulkomaalainen. Ei se ahdistelu ihonväriin katso.
Tuo on kyllä totta. Ja jos nämä Odinit puuttuvat kaikkiin tapauksiin samalla tavalla mitään ongelmaa ei ole. Mutta jos he kääntävät selkänsä Antin ahdisteluille mutta vetävät Ahmedia turpaan niin se on tuomittavaa.

Tähän mennessä mitään ylilyöntejä ei ole kaiketi tapahtunut. Ja hyvä niin.
 

gasp

Jäsen
Trollaatko vai tosissasiko tuollaista kirjoitat?

Tuota aatetta Hitler edusti puhtaimmillaan. Häntäkö ihailet? Ja Hitlerin jugend marssi kaduilla mm. juutalaisia ja vasemmistolaisia terrorisoiden. Siinäkö odinin esikuva?

Eli lojaalius on mielestäsi paheksuttava asia. Selvä homma. Ja mitä Hitlerillä on tekemistä mitenkään tässä asiassa.. Parempi ettei jatketa tästä enää.
 
Jos pääsisit kysymään Veronika Honkasalolta tai Emma Karilta henkilökohtaisesti, ovatko turvapaikanhakijoihin ja heidän vastaanottoonsa kielteisesti suhtautuvat rasisteja ja natseja, niin kuinka oletattaisit heidän vastaavan? Minä rohkenen väittää, että vastaus olisi KYLLÄ.

Minä rohkenen väittää, että vastaus ei olisi kyllä. Vastaus olisi pitkä monologi, jossa kerrottaisiin miksi humanitaarista maahanmuuttoa ei tule pyrkiä suitsimaan ja miksi meidän pitäisi kaikkien "olla ihmisiä toisillemme". Ei Karin ja Honkasalonkaan ole mitään järkeä sanoa, että enemmistö suomalaisista on natseja. Kyllä sen enemmistön tahtoa vähentää humanitaarista maahanmuuttoa pystyy vastustamaan hienovaraisemminkin.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli lojaalius on mielestäsi paheksuttava asia. Selvä homma. Ja mitä Hitlerillä on tekemistä mitenkään tässä asiassa.. Parempi ettei jatketa tästä enää.

Et puhunut pelkästään lojaalisuudesta, puhuit kansallissosialismista. Ja jos yhtään tunnet historiaa, tai vaikka vähän googletat, niin varmaan huomaat aika nopeasti mitä Hitlerillä on tekemistä asian kanssa.
 
Et puhunut pelkästään lojaalisuudesta, puhuit kansallissosialismista. Ja jos yhtään tunnet historiaa, tai vaikka vähän googletat, niin varmaan huomaat aika nopeasti mitä Hitlerillä on tekemistä asian kanssa.

Tuo kysymys on kyllä melkein allekirjoituskamaa: mitä tekemistä Hitlerillä on kansallissosialismin kanssa? Siinä sitä on kotvaseksi pähkäiltävää!
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Kerrotko mitä huonoa on siinä, että vaikkapa 8 hengen ryhmä kävelee kadulla tarkoituksenaan suojella suomalaisia, mikäli tarve vaatii?

Asia muuttuu huonoksi viimestään siinä vaiheessa, jos odinilaiset ahditeluun tai raiskaukseen väkisin, uhrin aatteellisiin tai poliittisiin näkökantoihin perustuvista toiveista piittaamatta. Kaikki eivät halua natsien suojelevan heitä.

Toinen mahdollinen huono juttu on tietysti se, mihin Anette Karlsson Uuden Suomen Puheenvuoroon kirjoittamassaan viittasi, eli alkavat puolustaa suomalaisen miehen kiistämätöntä oikeutta raiskata suomalainen nainen. Sitä ei kai voi kukaan hyväksyä, että Odinin poijat muodostavat ihmiskilven keskellä lumista Hämeenkatua, kuin Hamasin rauhankynttilöitä Israelin terrorilta spontaanisti suojevat palestiinalaislapset konsanaan. ja pyrkisivät näin takaamaan suomalaismiehelle rauhan ja tilan ottaa mikä hänelle syntymäoikeutena muka kuuluu.
 

gasp

Jäsen
Et puhunut pelkästään lojaalisuudesta, puhuit kansallissosialismista. Ja jos yhtään tunnet historiaa, tai vaikka vähän googletat, niin varmaan huomaat aika nopeasti mitä Hitlerillä on tekemistä asian kanssa.

On tullut aikalailla keskustelua kansallissosialismista tässäkin ketjussa ja äärioikeisto-ketjussa melko paljon molemmissa, Ei jaksais taas tarttua siihen koska ei liity aiheeseen. Mutta kyllä, Hitler on kansallissosialismin esikuva ilman muuta. Jos alan tästä kirjoittamaan ja keskustelemaan niin tämä muuttuu kansallissosialismi-ketjuksi, joten ei aleta siihen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Toinen mahdollinen huono juttu on tietysti se, mihin Anette Karlsson Uuden Suomen Puheenvuoroon kirjoittamassaan viittasi, eli alkavat puolustaa suomalaisen miehen kiistämätöntä oikeutta raiskata suomalainen nainen. Sitä ei kai voi kukaan hyväksyä, että Odinin poijat muodostavat ihmiskilven keskellä lumista Hämeenkatua, kuin Hamasin rauhankynttilöitä Israelin terrorilta spontaanisti suojevat palestiinalaislapset konsanaan. ja pyrkisivät näin takaamaan suomalaismiehelle rauhan ja tilan ottaa mikä hänelle syntymäoikeutena muka kuuluu.

Odinin Sotilaat puuttuvat varmasti myös siihen, jos suomalainen mies alkaa kouria pikkutyttöjä kaupungilla. Ja varmasti puuttuvat kovakouraisemmin, koska ei ole pelkoa rasismisyytöksistä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tullut aikalailla keskustelua kansallissosialismista tässäkin ketjussa ja äärioikeisto-ketjussa melko paljon molemmissa, Ei jaksais taas tarttua siihen koska ei liity aiheeseen. Mutta kyllä, Hitler on kansallissosialismin esikuva ilman muuta. Jos alan tästä kirjoittamaan ja keskustelemaan niin tämä muuttuu kansallissosialismi-ketjuksi, joten ei aleta siihen.

Juu, ei ruveta siitä tässä keskustelemaan, vähän turhan laaja aihe... Viittasin vaan siihen kun niin suoraan yhdessä viestissä sanoit, että miten Hitlerillä on tekemistä mitenkään tässä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ei Karin ja Honkasalonkaan ole mitään järkeä sanoa, että enemmistö suomalaisista on natseja.

Ei tietenkään, eikä siitä ollut kysekään. Pieni, mutta sitäkin äänekkäämpi osa suomalaisista, on maahanmuuttokriittisiä. Arvaan edelleen, että nuo valveutuneet naiset pitävät kriittisiä rasisteina, eli natseina. Korostettakoon nyt kuitenkin, että en uskalla olla varma heidän vastaustensa suhteen.
 
Ei tietenkään, eikä siitä ollut kysekään. Pieni, mutta sitäkin äänekkäämpi osa suomalaisista, on maahanmuuttokriittisiä.

Minun mielestäni sellaiset ihmiset, jotka kannattavat nykyistä tiukempaa linjaa humanitaariseen maahanmuuttoon, ovat maahanmuuttokriittisiä. Eli selvä enemmistö suomalaisista on maahanmuuttokriittisiä. Jos nyt kysyttäisiin suomalaisilta, onko 30 000 turvapaikanhakijaa vuodessa liikaa, reilusti yli puolet vastaisi kyllä. Se on kriittisyyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös