Sinä vaikutat olevan jo etukäteen päättänyt mitkä motiivini asian ihmettelemiselle on - silti kuitenkin vastasin kysymykseesi motiiveistani ja kun motiivini eivät olleetkaan sinulle kelvollisia toteat vaan lakonisesti mielipiteeni olevan maalitettu. Melko samantekevää mitä minä sinulle kirjoitan kun olet päättänyt mitkä motiivini kerran ovat.
Mikäli Härkönen haluaisi tuoda julki asiasta enemmän kuin hän tähän mennessä on tuonut, hän voisi sen tehdä käyttämällä vaikka mitä tahansa sosiaalisen median alustaa - hänellä on ymmärtääkseni esim. sekä twitter että facebook tilit. Ei hän tarvitse keneltäkään mitään lupaa lisätiedon jakamiseen - tai mikäli tarvitsee, hän ammatiltaan toimittajana varmasti tietää mitä asiasta saa - tai ei saisi - kirjoittaa ja varmasti alan ammattilaisena osaa ottaa asioista selvää. Ole ystävällinen ja ota huomioon että en siis tarkoita tässä sitä kuvaa, vaan esimerkiksi kommenttia siitä miksi kuvaa ei ole jaettu tai miksei tästä asiasta voi keskustella. Hän on kuitenkin päättänyt olla hiljaa tämän asian suhteen enkä oikein ymmärrä yllä olevaa kommenttiasi miten ko. jutun kirjoittanut toimittaja ei olisi oikea henkilö olemaan asiaa "selittämään"?
Sinä itse mainitsit että toimittajan haluttomuus
alistua mölyapinoiden älämölölle voisi olla yksi hyvä syy olla kommentoimatta tätä asiaa. Sinä mainitsit alistumisen - en minä - ja sitten kommentoit tuota alistumista selkärangaksi, aivan kuin minä olisin tuon alistumisen alunperin maininnut. Ajattelin vain korjata tämän kun kovin helposti näemmä lipsahtaa sielläkin. Sattuu sitä näköjään paremmissakin piireissä. Rohkaisevaa huomata, että ruudun silläkin puolella on vain ihmisiä.
Sinun mielestäsi tuo on erittäin hyvä syy - minusta asianhaarat huomioon ottaen aivan äärimmäisen huono syy, sillä kyseessä on yksittäistapaus. Kukaan ei ole pyytänyt toimittaja Härköstä vastaamaan jokaiseen hänelle kirjoituksistaan heitettyyn kysymykseen tästä ajanhetkestä ikuisuuteen.
Motiivini ovat 0%:sti poliittiset tai rasistiset, sillä yritän yksinkertaisesti vain ymmärtää miksi toimittaja Härkönen on toiminut kuten on toiminut tämän asian suhteen. Mikäli sinä koet motiivieni olevan jollain tavalla latautuneita vaihtoehtoisesti motiivieni olevan jotain muuta kuin mitä olen sinulle yrittänyt muutaman kerran selittää, niin enhän minä sille mitään voi. Härkösen elämä on vaikeutunut huomattavasti ja hän olisi yksinkertaisesti avaamalla asiaa enemmän pystynyt vähentämään häneen kohdistettua - tarpeetonta ja erittäin ikävää - huomiota ja vihaa. Onko sinun todellakin mahdotonta ymmärtää motiivejani?
edit:
@teppana Juuri tuo yllä kirjoittamasi oli pointtini.
Omasta mielestäni olen yrittänyt keskustella tästä asiasta objektiivisesti ja ilman rasistista öyhötystä - sillä en ole rasisti enkä mielestäni öyhöttäjäkään - your mileage may vary though :)