.. eikö täällä oikeasti enää saa edes esittää vastakkaisia mielipiteitä? Koen tuommoisen leimaamisen jopa loukkaavana.
Helenan kanssa periaatteessa samoilla linjoilla, mutta edelleen ihmetyttää se, että miksi se rasistinleima pitää heti lyödä otsaan, eikö täällä oikeasti enää saa edes esittää vastakkaisia mielipiteitä? Koen tuommoisen leimaamisen jopa loukkaavana. Edelleen mouhoaminen asiasta kuin asiasta on perseestä, mutta jos hyvin argumentein pystyy asiaa käsittelemään vastakkaisesta suunnasta, niin eihän siinä silloin oteta kantaa tulijoiden rotuun, uskontoon taikka mihinkään muuhunkaan joka rasismin määrittelyssä on otettu huomioon, vaan itse asiaan taikka tässä tapauksessa aika monen ihmisen mielestä jopa ongelmaan.
Mikä sosiaalipuoli? Miten sosiaalipuoli turvaa mua ja mun perhettä yötäpäivää? Tais molempiin supersuvakkeihin osua tuo julkisen pulen elättihomma kun siihen ei kommentoitu vaan heitettiin sitä normaalia julkisen puolen elättien jargonia. No kohta sekin loppuu kun suomi menee nurin.
Kritiikkiä voi esittää olematta idioottirasisti, mutta silloin kritiikin tulee olla muuta kuin idioottirasismia.
Mikä sosiaalipuoli? Miten sosiaalipuoli turvaa mua ja mun perhettä yötäpäivää? Tais molempiin supersuvakkeihin osua tuo julkisen pulen elättihomma kun siihen ei kommentoitu vaan heitettiin sitä normaalia julkisen puolen elättien jargonia. No kohta sekin loppuu kun suomi menee nurin.
Osaako kukaan sanoa paljonko Syyrian naapurimaa Saudi-Arabia on ottanut Syyriasta saapuvia pakolaisia vastaan? Onko paljon enemmän kuin nolla?
Vertaatko Suomea Saudi-Arabiaan vai haluatko, että Suomi olisi enemmän Saudi-Arabian kaltainen?
Itse asiassa alan kallistumaan sille linjalle että otetaan kaikki halukkaat sisään vaan. Parissa kuukaudessa saadaan maan talous nurin ja sitä myötä päästään eroon ay-liikkeistä, maailman raskaimmasta julkisesta sektorista, feministeistä ja muista sosiaalipuolen pelleistä.
Stongest will remain. Nähtäväksi jää ovatko ne rauhan uskonnon porukka vai juntit metsäsuomalaiset.
Oma veikkaus on että 99% palstan supersuvakeista ovat julkisella puolella töissä tai apuraha savenvalajia.
Kysyin paljonko saudit suostuvat naapurimaana auttamaan hätää kärsiviä.
Jos tosiaan tietoa kaipaat, kannattaa käyttää googlea. Kysymys hieman vaan haiskahtaa keskustelun aloitukselta.
Tämä maa on asuttanut 420.000 karjalaista sotien jälkeen melko onnistuneesti. Toki hekin saivat paskaa niskaansa koska maita pakkolunastettiin ja murteensa oli poikkeavaa. Mutta he olivat samanvärisiä ja puhuivat ainakin suurinpiirtein samaa kieltä. Teidän muistinne ei vaan riitä tuonne asti. Eikä riitä minunkaan mutta isäni oli kaksi sotaa taistellut karjalan evakko joten olen kuullut tarinan jos toisenkin. Nämä nyt tulleet pakolaiset ovat pisara meressä verrattuna sodan jälkeiseen aikaan.
Jos on sitä mieltä että pitää ehdottomasti auttaa lähtömaissa ei Suomessa niin Punaiselle Ristille, SOS-lapsikylille ym. voi lahjoittaa rahaa. Ja noiden organisaatioiden avulla voi lähtömaihin lähteä vapaaehtoistyöhön. Suosittelen kuukausilahjoituksella aloittamista.
Aika hävytöntä verrata jälleen kerran evakoita elintaso"siirtolaisiin". Jotta voisit oikeuttaa moiset vertaukset, näiden iphome-miesten pitäisi hengailla siellä lähialueilla ja odotella tilanteen rauhoittumista ja sen jälkeen rakentaa kotimaansa uudelleen, eikä yrittää kaikin keinoin tulla Eurooppaan loisimaan...
No kohta sekin loppuu kun suomi menee nurin.
Aika hävytöntä verrata jälleen kerran evakoita elintaso"siirtolaisiin". Jotta voisit oikeuttaa moiset vertaukset, näiden iphome-miesten pitäisi hengailla siellä lähialueilla ja odotella tilanteen rauhoittumista ja sen jälkeen rakentaa kotimaansa uudelleen, eikä yrittää kaikin keinoin tulla Eurooppaan loisimaan.
Asutettiin oman maan kansalaisia, ei sopeutumiseen kyvyttömiä vieraan uskonnon edustajia, joiden kulttuuri eroaa täysin omastamme. Aivan turha verrata evakkoja ja sotalapsia tähän kansainvaellukseen, vaikka vasurit tätä yrittävätkin. Eipä heillä ole ollut koskaan mitään kunnioitusta omia sotaveteraanejakaan kohtaan. Mitäs läksitte. Niin.Sinulta unohtui kaikessa kiihkossa viestin sisältö. @bebeto kommentoi edellisen viestin maailmanlopun maalailua eli ei Suomen valtio mihinkään kaadu muutaman tuhannen maahanmuuttajan takia, sotien jälkeen tänne asutettiin paljon suurempi määrä ihmisiä.
Asutettiin oman maan kansalaisia, ei sopeutumiseen kyvyttömiä vieraan uskonnon edustajia, joiden kulttuuri eroaa täysin omastamme. Aivan turha verrata evakkoja ja sotalapsia tähän kansainvaellukseen, vaikka vasurit tätä yrittävätkin. Eipä heillä ole ollut koskaan mitään kunnioitusta omia sotaveteraanejakaan kohtaan. Mitäs läksitte. Niin.
Jostain syystä mediassa on ollut valituksia vastaanottokeskusten läheisyydessä tapahtuneista naisten ahdisteluista ja varkauksista. Jopa poliisi on varoittanut naisia liikkumasta pimeän aikaan näillä rikastetuilla paikkakunnilla, koska kulttuurierot.
Asutettiin oman maan kansalaisia, ei sopeutumiseen kyvyttömiä vieraan uskonnon edustajia, joiden kulttuuri eroaa täysin omastamme. Aivan turha verrata evakkoja ja sotalapsia tähän kansainvaellukseen, vaikka vasurit tätä yrittävätkin. Eipä heillä ole ollut koskaan mitään kunnioitusta omia sotaveteraanejakaan kohtaan. Mitäs läksitte. Niin...