Et ymmärtänyt. Siellä mistä tulevat maitopohjaiset ruoat ei ole pop ja siksipä saavat siitä pakkinsa sekaisin. Mua myös hiukan rassais, jos mulle syötettäis sapuskaa, jota mun elimistö ei kelpuuta ja vielä olis pakko maksaakin siitä. Voinee varmaan koko "sopan" kuitata kielimuurin ja toisen kulttuurin ymmärtämättömyyden piikkiin. Tulee varmaan vielä monta muutakin asiaa eteen, jossa persu ruvella jaksaa olla ymmärtämättä, mistä kaikessa on lopultakaan kyse.
Vaikka mikäs tossa, rupee suomalainen tekstiiliteollisuus kukoistamaan, kun karjalalippikset ostaa lakanoita, kun ennen muinoin kapioita kirstuun. Kärkihankkeita tämä. Seuraavaksi sitten piikkilanka teollisuus ryöpsähtää tähtitieteelliseen kannatukseen, kun ahkerat persut kiepittää lankaa suomen ympäri. Lopulta siis impivaara pelastuu kaikesta huolimatta niiden pakolaisten ansiosta, tai sitten sen vaikutus oli sama kun pakkasella housuun kuseminen.
Jokaisessa joukossa on väistämättä se ns. "huonompi" aines, joka ongelmia aiheuttaa ja niin on näissäkin tulijoissa. Iljettävää on sen sijaan lynkkausmieliala, jota täälläkin levitellään koskemaan kaikkia maahan tulijoita. On se kyllä helvetin typerääkin. Venäläistäjillehän tästä on tullut oikein agenda, ihan kuin valmistelisivat suomen palautumista äiti venäjän helmoihin, mikä on sitten silkkaa komediaa, kun täälläkin jotkut nikit ilmeentyvät ajatukseen: ajattele kuin putin, mutta haaveile natosta.
Koko tilanne on hoidettavissa, eikä aiheuta lopulta sen suuremman luokan ongelmaa, tietyn poliittisen suunnan agiteeraajat vaan fiksuna usuttavat kahta paljasperseistä kansanryhmää toisiaan vastaan, jotta myyräntyötään kansaa vastaan voivat rauhassa jatkaa, ei siinä sen kummempia takana ole.