Mainos

Yleinen F1-keskustelu

  • 372 843
  • 2 264

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Aina Alonso jossain määrin vitutti, vaikkakin viimeisinä kausinaan aika vähän kun joutui tyytymään peräpäässä ajamiseen. Silti aina tällaiset ison profiilin ja pitkän linjan kuskien lähdöt formuloista hieman harmittavat. Alonso on kuitenkin iso osa formuloiden 2000-lukua ja osasi kyllä ihan ajaakin.

Näin vaan ne vanhan kaartin jäsenet, kuten Massa ja Alonso, formuloista poistuvat. Onneksi Kimi on ja pysyy todennäköisesti ainakin yhden vuoden vielä ainakin.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Usein on kohtuullisen paljon turbulenssia Fernandon ympärillä.
Jep. Renault-vuosista lähtien Lolonso on tottunut siihen, että hän soittaa tallissa ykkösviulua. Vähän tuntuu, että autotkin ovat kehitetty aina nimenomaan hänen ajotapaansa mukaillen ja siksi näiden tallien kakkoskuskit ovat olleet aina enemmän tai vähemmän hukassa (Massa, Räikkönen, Vandoorne).

Sarjalle toki iso kolaus, koska niin suuri persoona Alonso on. En kuitenkaan jaksa uskoa, että tulisi takaisin ykkösiin enää, vaikkei tietysti mies itse halua vielä tässä vaiheessa kiistää paluumahdollisuutta.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Sarjalle toki iso kolaus, koska niin suuri persoona Alonso on. En kuitenkaan jaksa uskoa, että tulisi takaisin ykkösiin enää, vaikkei tietysti mies itse halua vielä tässä vaiheessa kiistää paluumahdollisuutta.

Oikeastaan ainoa mahdollisuus miten Alonso saattaisi tulla takaisin olisi, että hän saisi heti ensimmääisellä yrittämällä Indyn voiton ja mestaruuden. Vähintään sen Indyn voiton kuitenkin niin sitten voisi palata. Tosin tuossa iässä ei sitten vuotta pidempää diiliä juuri kukaan järjissään oleva talli tee.

Eiköhän tuo ole Game Over ja that's all folks Fernandon osalta. Aika aikaa kutakin.
 

HaZekki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans,Suomi
Jep. Renault-vuosista lähtien Lolonso on tottunut siihen, että hän soittaa tallissa ykkösviulua. Vähän tuntuu, että autotkin ovat kehitetty aina nimenomaan hänen ajotapaansa mukaillen ja siksi näiden tallien kakkoskuskit ovat olleet aina enemmän tai vähemmän hukassa (Massa, Räikkönen, Vandoorne).

Sarjalle toki iso kolaus, koska niin suuri persoona Alonso on. En kuitenkaan jaksa uskoa, että tulisi takaisin ykkösiin enää, vaikkei tietysti mies itse halua vielä tässä vaiheessa kiistää paluumahdollisuutta.

Ai se kuuluisa 161-55 kausi jolloin auton etupää ei sopinut Kimille lainkaan ja auto oli ihan Alonsolle suunniteltu, totta,totta, muuten menee kiukutteluksi ja tappeluksi tallikaverin kanssa. No se me tiedettiin, paitsi erään roskapalstan Kimi trollit.

Muuten ei ole ollut oikeestaan Alonsoa vastaan mitään ampatioita, paitsi tuo yllä olevan lauseen kaksi viimeistä sanaa.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Alonso on huikea menetys F1:lle, sarjan top-3 kuski Hamiltonin ja Vettelin kanssa. Toivottavasti voittaa Indyssä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Alonso on niitä harvoja kuljettajia, jotka saivat autosta kuin autosta kaiken irti. Valitettavasti Alonso on myös itsensä pahin vihollinen vaikean luonteensa vuoksi. Ei se ihan sattumaa ole, miksi hänen mukanaan on tullut riitaa riidan perään.

Espanjaan mies sai aikamoisen F1-buumin aikaan, mitä voi pitää kovana temppuna ottaen huomioon sen että MotoGP on ollut siellä ylivoimainen ykkönen jo kauan aikaa. Alonso on sama kuin Keke meille suomalaisille sillä erotuksella että Keke (kuljettajana) ei vastaavaa ilmiötä itsestään ja lajista tehnyt.

Se olisi sitten enää Kimi jäljellä V10-ajan ritareista. Kylläpä aika rientää...
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oikeastaan ainoa mahdollisuus miten Alonso saattaisi tulla takaisin olisi, että hän saisi heti ensimmääisellä yrittämällä Indyn voiton ja mestaruuden. Vähintään sen Indyn voiton kuitenkin niin sitten voisi palata. Tosin tuossa iässä ei sitten vuotta pidempää diiliä juuri kukaan järjissään oleva talli tee.

Eiköhän tuo ole Game Over ja that's all folks Fernandon osalta. Aika aikaa kutakin.

Ainoa iso mahdollisuus todennäköisesti olisi jos kilpailukykyisen auton haluaa alle että useampi kuljettaja lopettaisi tai loukkaantuisi niin että Alonson palkkaus tulisi harkintaan. Tietenkin varmaan pienempään talliin pääseee ajamaan milloin haluaa jos ei 30 miljoonaa pyydä palkaksi.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Valitettavasti Alonso on myös itsensä pahin vihollinen vaikean luonteensa vuoksi. Ei se ihan sattumaa ole, miksi hänen mukanaan on tullut riitaa riidan perään.
Alonson luonne ja aiemmin poltetut sillat koituivat lopulta miehen F1-uran kohtaloksi. Alonso on edelleen yksi sarjan parhaista kuljettajista, mutta aika paljon miehestä kertoo se ettei mikään kolmesta kärkitallista ollut hänestä kiinnostunut vaikka kaikilla olisi ollut vapaita kuskinpaikkoja ensi kaudeksi.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
McLaren ilmeisesti rakentelee Indy-teamia eli Alonso menee sitten Macin Indytiimiin?

Mielenkiintoista muuten nähdä mitkä McLarenin ensi kauden kuskit ovat. Maikkarin uutisessa avatiin että Mclarenin urheilutoimenjohtaja on Gil de Ferran joka on Stoffel Vandoornen tyttöystävän isä. Ei kai se appi ihan heti monoa kuitenkaan anna? Mikäli Stoffel jatkaa Macilla niin uskaltavatkohan ottaa Lando Norriksen tallikaveriksi? Kaksi kokematonta kuskia ja muutenkin rämpivä tiimi on melkoinen resepti useamman vuoden korpivaellukselle - onko McLarenilla siihen varaa? Taloudellisesti varmasti kyllä mutta imago alkaa jo sulamaan.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Hannu Jortikka
Carlos Sainzia on tänään uutisoitu Mclarenille ja Pierre Gasly RB.lle. Samoja huhuja tosin on saanut lukea pitkin kesää niin olisi mukava että jossain olisi faktaa. No eiköhän sitäkin tule parin seuraavan kuun aikana. Toivotaan Kimille jatkoa niin pysyy vielä joku vanhus mukana!
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meidän Kekestä: olen sen verran vanha, että muistan Keken mestaruusvuoden ja mielestäni silloin alkoi tietynlainen buumi. F1 tuli (ainakin minulle) tutuksi. Keke ja vuoden urheilijakeskustelu (voiko ratinkääntäjää valita), Kekestä tehty laulu, Suosikin Keke julisteet... yleisesti häpeilemätön boheemi suomalainen ulkomailla. Voiko tollaista olla. Fiilis alkoi latistumaan jatkuviin keskeytyksiin myöhemmin ... Sitten alkoikin Häkän ja Kimin aika. Valtteri on myöhemmin toivottavasti samoja fanitunteita herättävä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Räikkösen kirja julkaistaan muuten huomenna 16.8.

Kyllähän tuo täytyy heti aamusta hakea. Onneksi tässä tämän ja ensi viikon lomalla, niin on aikaa lukeakin ja Kimin kirja varmaan yksi sellainen, jonka ahmii nopeasti luetuksi.

Täytyy varmaan yritellä vältellä iltapäivälehtiä muutaman päivän, kun niissähän sitten kerrotaan jo kaikki "kuumimmat" jutut kirjasta ja niistä sitten väännetään se viisikymmentä uutista kohuotsikoilla.

Toivottavasti kirja ei jää pintapuoliseksi ja vaikeammat/negatiivisemmatkin asiat käydään kunnolla läpi, kuten "potkut" Ferrarilta 2009.
Näissä kesken uran julkaistuissa opuksissa on aina se vaara, ettei sitten uskalleta käydä asioita vielä kunnolla läpi, mutta toivottasti Kimi ja Hotakainen eivät ole säästelleet.

Näköjään olisi Kimi ja Hotakainen haastattelussa Helsingin Kampin keskusaukiolla huomenna klo 14.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Räikkösen kirja julkaistaan muuten huomenna 16.8.

Kyllähän tuo täytyy heti aamusta hakea. Onneksi tässä tämän ja ensi viikon lomalla, niin on aikaa lukeakin ja Kimin kirja varmaan yksi sellainen, jonka ahmii nopeasti luetuksi.
Veikkaan, että Kimi-kirja tulee löytymään aika monesta joululahja- ja isänpäivälahjapaketista.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Hannu Jortikka
Täytyy sanoa että paljon uutta asiaa on kyllä tullu jo vastaan ja vasta puolet on luettuna kirjasta. Kannattaa lukea kirja
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Käydäänpä täällä nopeasti läpi näitä kuskimarkkinoita.

Eli, kuten olen jo pitkään ajatellut Kimi saanee vähintään sen vuoden jatkon. Jos olisin Ferrari olisi kyseessä nimenomaan vuoden jatko. Tämän jälkeen Leclerc tulee vuodeksi totuttelemaan Ferrariin, henkilökuntaan ja toimintatapoihin, kunnes seuraavaan kauteen tulee suuria sääntömuutoksia, jolloin voimasuhteet saattavat heilahtaa miten sattuu.

Mercedeksellä kummastelen edelleen sitä kuinka lyhyitä sopimuksia Bottakselle annetaan. En ole oikein vakuuttunut siitä pystyisikö Ocon yhtään sen parempaan suorittamiseen. Kääntäisin itse katseet George Russeliin, mutta hänen aikansa ei vielä tule vähään aikaan.

Sainz on nykyisellään käytännössä ulkona Red Bullin ohjelmasta ja RB:n kuskipaikat ovat tukossa hamaan tulevaisuuteen, koska sekä Verstappen että Gasly ajavat vielä pitkään tallissa. Sainz teki sen ainoan hyvän ratkaisun mitä pystyi, McLarenisaa voi olla potentiaalia resurssien puolesta, kun suuret sääntömuutokset astuvat voimaan. Ennen sitä tuskin suuria muutoksia tapahtuu. Toivoisin Vandoornelle annettavan ensi kaudelle mahdollisuus, ja jos belgialainen ottaa pataan Sainzilta samalla tavalla kuin nyt Alonsolta, niin Vandoorne ulos. Lando Norris siellä taustalla odottelee omaa vuoroaan, joten omista junioreistakin löytyy kuskeja rattia kääntämään.

Ocon on tällä hetkellä pahassa paikassa. Racing Point Force Indialla on tällä hetkellä kaksi tasavahvaa kuskia Perezissä ja tallikaveri Oconissa. Erona on se, että Perez on jo aiemmin varmistanut tallin toimintoja tuomalla enemmän rahaa talliin kuin aiemmim. Ja nykyinen rahamäärä on jo ihan hyvä tukku käteistä. Koska kuskit ovat tasavahvoja, valitaan Strollin tallikaveri perustuen muihin kuin ajo-ominaisuuksiin, ja tällöin Perez on kandidaattina selkeästi Oconia edellä.

Oconin täytyy nyt toivoa, että Mercedes pitää huolen omistaan ja tarjoaa joko rahaa tai omia palveluitaan Williamsille, joka on kipeästi tukijoiden tarpeessa. Sirotkinin uutisoidaan aiemmin tehneen useamman vuoden sopimuksen, mutta nyt on liikkunut huhuja, että näin ei välttämättä olisikaan. Joka tapauksessa Sirotkinin rahat tulevat tarpeeseen, eikä Williams varmaankaan halua aloittaa kautta 2019 kahdella organisaation ulkopuolisella kuskilla (en usko siis Kubican täysimittaiseen paluuseen) ja tämän lisäksi muiden tarjokkaiden tulisi tarjota vielä taloudellisesti jotain sellaista, että tallin toiminnot eivät vaarannu. Vaikea nähdä, että Sirotkin ei ensi vuonna Williamsia kuljettaisi. Mutta takaisin Oconiin, Williamsilla tosiaan kuskin paikka auki, Mercedes yhteistyötä syventämällä voisi luulla tuon paikan olevan Oconin näpeissä, etenkin kun Williams ja Mercedes ovat jo tiivistämässä yhteistyötään siten, että Mercedes toimittaa Williamsille vaihdelaatikot ensi vuonna.

Moni puhelee, että Grosjeanin laulu on ohi. Itse en olisi tästä niinkään varma. Gunthet Steiner arvostaa Grosjeania korkealle, koska ranskalainen on pysynyt tallissa vaikeinakin aikoina ja Steiner haluaa palauttaa palveluksen. Steiner on omaan silmään vaikuttanut sanojensa mittaiselta mieheltä, joten uskon Haasin jatkavan nykyisellä kaksikolla. Sitä paitsi Grosjean on jo alkanut näyttää siltä, että on saanut kauden käännettyä. Jos Grosjean onnistuu vahvan loppukauden vetämään on se iso sulka miehen hattuun, koska kun kausi on lähtenyt väärille urille, sitä on monien enemmän arvostettujen kuskienkin ollut vaikea kääntää.

Sauber jatkaa myös samalla kaksikolla. Ericsson on ollut mielestäni ihan kelvollinen enkä löydä selkeästi vahvempaa kandidaattia. Toki silti, ruotsalainen ottaa aika rumasti pataan Leclerciltä mikä ei ole hyväksyttävää, koska kuitenkin Ericsson on niin paljon kokeneempi ja Leclerc ajaa ensimmäistä kauttaan. Ericsson tuo toki rahaa mukanaan ja sen avulla onkin aika helppo vaihtoehto. Leclerciä jotkut haluavat Haasille. En näe Sauberin ja Haasin eroa niin selkeänä, että tällaiselle liikkelle olisi tarvetta. Haas pyörii siinä Q2, Q3 välissä viikonlopusta toiseen, Sauber on Leclercin käsissä aikalailla selvää Q2-kamaa. Ei merkittävää eroa, turha lähteä sotkemaan usean tallin kokoonpanoa näin pienen muutoksen vuoksi.

Toro Rosso onkin sitten mielenkiintoinen. Hartley on ollut yksi tämän kauden huonoimpia kuskeja, mutta eipä siellä ole Red Bullin ohjelmassa oikein ketään parempaa. Jopa vanhoja nimiä kuten Vergne ja Kvyat on nostettu esiin ensi kauden mahdollisina kisakuskeina. En näkisi mahdottomana sitä, että Toro Rosso aloittaisi seuraavan kauden kokonaan uusilla kuskeilla, koska nykyisen Hartleyn taso ei vaan ole riittävä. Mikäli parannusta ei loppukaudesta tule, olisin itse valmis siihen, että molemmat autot täytettäisiin uusista kuskeista. Ja olisihan se aika huvittavaa, jos esimerkiksi Kvyat ja Vergne ajaisi ensi kaudella Red Bullin organisaatiosta, kun aiemmin heidät sieltä hyvin nopealla aikataululla poistettiin, vaikkakin Kvyat sai omat näennäiset mahdollisuudet. Loppujen lopuksi Kvyatin kohdalla päätökset oltiin jo tehty, vaikka ulospäin kerrottiin kaikki olevan venäläisen käsissä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mercedeksellä kummastelen edelleen sitä kuinka lyhyitä sopimuksia Bottakselle annetaan. En ole oikein vakuuttunut siitä pystyisikö Ocon yhtään sen parempaan suorittamiseen. Kääntäisin itse katseet George Russeliin, mutta hänen aikansa ei vielä tule vähään aikaan.

En tiedä mutta vaikka yritän katsoa värilaseilla niin Bottaksen ajosta on puuttunut jotain, toki tälläkaudella enemmän huonoa tuuriakin, toisaalta omia ajovirheitäkin. Jotain ehkä puuttuu ajosta mitä tulevilla mestareilla on. Jos oletetaan että Hamilton lopettaa tai vaihtaa tallia nykyisen sopimuksen jälkeen niin mersullakin varmasti halutaan että talliin jää mahdollisimman kovatasoinen kuski. Eikä muutenkaan paljon vapaita paikkoja muissa kärkitalleissa, periaatessa Kimin paikka on ainut ensikauden jälkeen. Varmaan ihan järkevää katsoa esim. se Oconin tilanne. Eikä tiedä onko kulisseissa jotain yllätyssiiroille jätetty tilaa, tyyliin Nico rosbergin paluu ym..
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vähän harmistunein mielin on tullut seurattua Force Indian tapausta. Vijay Mallya osti onnettoman Spykerin ja kovalla työllä talli nousi häntäpään valvojasta kolmen suuren suurimmaksi haastajaksi. Monena vuonna on nyt podiumillekin yltänyt, vaikkei se kolmen ison ulkopuolelta ole ollut kovin yksinkertaista. Jostain syystä olen aina tuntenut sympatiaa tätä pikkutallia kohtaan ja autonsakin olivat alkuun virkistävän erinäköisiä Intian lipun mukaan maalattuina. Kuin tyhjästä Fisichella ajoi nolla-auton Spassa paalulle ja niin lähellä oli ottaa uskomattoman voiton, mutta muuan pitkäaikainen Ferrari-kuski teki unelman tyhjäksi, kun KERS oli punaisen oriin ase.

Ainahan Force India operoi pienellä budjetilla ja sitä taustaa vasten menestys on ollut oikeinkin hyvää viime kausina. Alkuvuosina kuskitkaan eivät olleet nykyajan pikkutalleille tyypillisiä maksukuskeja. Vasta Perez taisi olla ensimmäinen kuski, joka on tuonut isoin kasoin rahaa talliin. Miten ihmeessä tämä sitten on tapahtunut, että konkurssi iski kesken kauden? Elikö Mallya koko ajan vain velaksi ja meniköhän siellä on omat ja tallin rahatkin sekaisin, hänellähän on rahasotkuja kotimaassansa siihen asti, ettei sinne ole asiaa häkin heilahtamatta. Nyt ei ole lukuja lisäillä, mutta budjetti häntäpäätä, tulonjaossa kärkipäässä ja maksukuski. Tähän asti kaatuneet on rämpineet nollakerhossa ja olleet lähinnä osallistumassa, nyt puhutaan kuitenkin hyvästä kilpatallista. Toivottavasti tämä esimerkki nyt avaa Libertyn silmät, että jotain on totaalisesti pielessä tulonjaon osalta..

Ja juuri julkaistu uutinen (MTV) muistuttaa, että siellä on pian entinen menestystalli Williams samassa jamassa..
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
iltalehti uutisoi että Kimi olisi saamassa jopa kauteen 2020 asti ulottuvan ulottuvan sopparin, eli olisi mallia1+1. Jälkimmäinen vuosi olisi optio ja täyttyisi jos tietty määrä pistetiä olisi kasassa tiettyyn aikaan mennessä...

No aika näyttää miten käy.

edit. @Falling Star: Uusimmassa Vauhdin Maailmassa nro. 8 on iso juttu ko. tallista ja sen aiemmasta historiasta. Kannatta hankkia lehti käsiin jos tallin taivalta olet seuraillut
 

BaronFIN

Jäsen
F1 Magazine avasi ennen kautta Force Indian talousvaikeuksia hyvin ja aikaisemmin Force Indian rahoitus meni Bernie sedän mahtimääräyksellä siten, että tallille maksettiin MM-sarjan starttirahat ennen kauden alkua. Normaalisti starttirahat jaetaan kauden jälkeen MM-menestyksen mukaan. Saadut rahat käytettiin suoraan auton kehittämiseen ja tallin juoksevien kulujen pyörittämiseen. Tiedettiin millä piti tulla toimeen ja koska talli on menestynyt suhteellisen hyvin, niin rahat ovat riittäneet ja palautuksia ei ole tarvinnut tehdä.

Uusien omistajien myötä tämä järjestely loppui ja talli on joutunut elämään kauden ajan velaksi kehitystyön ja kulujen osalta jolloin kauden jälkeen saadut starttirahat menivät suoraan velkojen maksuun. Luonnollinen seuraus on ollut, että talli joutui pyörittämään toimintaansa velaksi jolloin rahoituskulut (10% kokonaispotista) ja muut asiaan liittyvät kustannukset veivät tallin lopulta uppeluksiin.
 

Backhander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei liity suoranaisesti F1:siin, mutta on tuo Mick Schumacher järkyttävässä tikissä. Viimeiset kahdeksan kisaa ja viisi voittoa ja sarjan kärkipaikka. Dan Ticktumille lyöty jauhot täysin suuhun ja hänen haaveet Toro Rosso paikasta alkaa olla menneet, koska hän tarvitsee mestaruuden että saa tarpeeksi superlisenssi pisteitä.

Parin kauden sisällä Schumi nimi taas ykkösissä? Kaikki tämän hetken kärkitallit ovat osoittaneet jo kiinnostusta.

Siirretäänpäs tänne.

Onko joku seurannut pikku-Schumia enemmänkin? Vuosi pari sitten lukaisin jonkun jutun ja siinä oltiin sitä mieltä että ei ole erityisen lupaava kuljettaja ja on enemmänkin nimensä takia ylipäänsä mukana. Voihan se olla että mielessä on ollut ajamisen lisäksi paljon muutakin kun isä on ilmeisesti kovin huonossa kunnossa ja ei ole sen takia aikaisemmin kaikkea potentiaalia lunastanut? Vai onko jollakin parempaa analyysiä kuinka tällä kaudella tuntuu kaikki natsaavan? Luulisi pojalla olevan pääkopan kunnossa kun paineet ovat todennäköisesti olleet melkoiset yhden kaikkien aikojen parhaan kuljettajan poikana, ja paras mahdollinen neuvonantaja vielä vihanneksena.

Sponsoreista tuskin tulee olemaan puutetta tällä kaverilla, vaikka perheen rahat käytettäisiinkin kaikki isän hoitoon niin eiköhän rahaa jostain löydy että pääsee vähintään kaudeksi ajamaan ykkösiä jos tänä vuonna mestaruuden nappaa.

Toivottavasti tulisi mukaan viimeistään Räikkösen lopettaessa niin tulisi vähän mielenkiintoa lajiin. Itselleni isä-Schumi on all-time favourite kuljettaja ja mielelläni näkisin pojan ajamassa. Ja olisihan siinä symboliikkaa jos Schumi korvaisi Räikkösen Sauberilla kuten Kimi teki hänen isälleen Ferrarilla. Ja Sauberilta Ferrarille voittamaan mestaruus joka olisi ensimmäinen sitten vuoden 2007?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Niko Kari ajaa loppukauden Formula 2-sarjassa eli sai ns. ylennyksen.

Aikamoinen yllätys kyllä, kun Karin otteet eivät ole mitenkään erikoisia olleet GP3-luokassa. Toki autokin on sarjan heikoimpia siinä sarjassa, vaikka samanlaiset kalustot kaikilla lähtökohtaisesti ainakin paperilla onkin.
Taitaa Wihuri olla pistänyt massia likoon ja nyt alkaa kyllä Karillakin olemaan aikamoinen näytönpaikka ihan jo uran kannalta, vaikka nuori kaveri onkin kyseessä. Red Bull päätti jo aiemmin yhteistyön, niin nyt pitää näyttöjä takoa.

Täytyy kyllä katsoa kakkosetkin loppukauden, kun mestaruustaistelu Russell-Norris käy kiivaana ja sitten Kari vielä mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös