Nyt kun YLE on esittänyt Kaurismäki-elokuvia niin olen tajunnut, että Kaurismäen veljeksistä Mika on se lahjakkaampi ja Aki kohtuuttoman yliarvostettu.
Hyvä mielipide, mutta et ole sen kanssa yksin, olen pitkään ollut tuota mieltä. Akin varhaisemmat elokuvat olivat ja ovat ihan hyviä ja omaperäisiäkin, myöhemmät elokuvat vain toistavat samaa kaavaa Akin vetäessä varman päälle ja välillä vähän haukkuessa kapitalismia, jotta hän itse saa tarpeeksi pätäkkää elellä herroiksi viinitilallaan Portugalilla.
Olen ehdottomasti sitä mieltä että maailma olisi parempi paikka ilman sosiaalista mediaa. Jatkoajan keskustelupalstaa ei lasketa.
Paula Vesala on luotaantyöntävä.
Räikeillä väreillä värjätyt hiukset naisilla on seksikästä.
Räikeillä väreillä helttaansa värjäävät naiset ovat joko vegaanisia radikaalifeministejä tai naisia, jotka jakavat oikein olan takaa melkein jokaiselle vastaantulijalle. Jälkimmäiset on ok, edelliset ei niinkään.Räikeillä väreillä värjätyt hiukset naisilla on seksikästä.
Räikeillä väreillä helttaansa värjäävät naiset ovat joko vegaanisia radikaalifeministejä tai naisia, jotka jakavat oikein olan takaa melkein jokaiselle vastaantulijalle. Jälkimmäiset on ok, edelliset ei niinkään.
Sellaista hyymöriä. Kovimmilla tuntemillani jakajilla tosin on yleensä ollut räikeät hiukset. Ei tosin aina.Huvittaa, kuinka pihalla jotkut on :D
Eikun joo, tää olikin vissiin joku ns. ironinen viesti.
Ehdottomasti samaa mieltä.Jälkimmäiset on ok, edelliset ei niinkään.
Räikeillä väreillä helttaansa värjäävät naiset ovat joko vegaanisia radikaalifeministejä tai naisia, jotka jakavat oikein olan takaa melkein jokaiselle vastaantulijalle. Jälkimmäiset on ok, edelliset ei niinkään.
Nyt kun YLE on esittänyt Kaurismäki-elokuvia niin olen tajunnut, että Kaurismäen veljeksistä Mika on se lahjakkaampi ja Aki kohtuuttoman yliarvostettu.
Se on sitä kaksinaismoralismia. Tähän syyllistyy aika moni ihminen, kun ensin valitetaan kuinka ollaan köyhiä ja sitten se valitus lakkaakin kun tuleekin rahaa tilille.
Oon ollu aina jokseenki brune-fani, mut tässä on mielenkiintonen mielipide jota en odottanu lukevani jatkoajasta ja johon teki mieli tarttuu.Räikeillä väreillä värjätyt hiukset naisilla on seksikästä.
Uutisvuoto oli ihan katsottava ohjelma Tervon ja Saanilan aikana.
(kivittäkää vaan)
Mä antasin vaan kerran. Pitää säästää laakeja muillekin.Antaisin tästä kuukauden, jos voisin.
Uutisvuoto oli ihan katsottava ohjelma Tervon ja Saanilan aikana.
(kivittäkää vaan)