Yhdysvaltain ex-presidentti Donald J. Trump

  • 3 385 554
  • 22 705
No kuten tuossa laittamassani linkissä mainittiin, niin isompi osa kansalaisista pitää poliisin toimintaa noilla alueilla tärkeämpänä, vaikka rapatessa on roiskunutkin, kuin sitä liipasinherkkyyden rajoittamista.

Tässäkin tapauksessa poliisit todettiin syyttömiksi mihinkään, mikä kertoo aika hyvin sen, että tuolla he saavat räiskiä ihmisiä kuoliaaksi ihan mielin määrin. Pelataan vähän "kapteeni käskee" ja virheliikkeestä lähtee henki:

Disturbing video shows unarmed man begging before fatal police shooting - YouTube
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jaa että valkoinen enemmistö muka olisi enemmän huolissaan vähemmistöjen suorittamista rikoksista kuin poliisin asenteista ko. vähemmistöjä kohtaan? Aika paksua.

Siitä ei ole kahta sanaa etteikö varsinkin musta kansanosa kokisi ihan valtavissa määrin tulevansa kohdelluksi huonosti poliisien taholta. Siitä voidaan sitten keskustella onko se oikeutettu mielipide vai ei, mutta aika varmaksi voin sanoa sen ettei asia ratkea sillä että presidentti kieltää ammattijalkapalloilijoita nostamasta ongelmaa framille. Siinä ajetaan osapuolia vain kauemmaksi toisistaan ja voisikin luulla, ettei tilannetta edes yritetä valkoisessa talossa korjata.

Kaikista korneinta on, ettei kukaan enää muistaisi Kaepernickin protestia, ellei mieslapsella olisi mennyt siitä bokserit solmuun. Se oli ihan muutaman hassun pelaajan projekti, kunnes joku kertoi Donaldille että joku musta mies vaatii ihmisoikeuksia.
Paitsi että Pumppernikkeli teki sen ennen Trumpin aikaa. (huom. käyttämäni nimityksellä en viittaa ihonväriin, vaan otteisiin kentällä) Eikä edeleenkään ole missään näytetty todeksi väitettä että turmp olisi ollut mitään vaatimassa tai ajamassa. Jälkikäteen hän on kyllä kommentoinut. Eihän tuossa jää enää sitten jäljelle kuin tuo ensimmäinen lyhyt kappale, minkä todenperäisyyteen minulla ei riitä tiedot vastata.

Minä en oikeasti osaa sanoa että jos tilanne olisi se että yhteiskunnassa on noin 50% porukkaa mikä tekee aivan järkyttävän osan kaikista rikoksista että millainen olisi minun suhtautumiseni siihen kaikkeen, varsinkin jos niillä on ja ne käyttää varsin surutta aseita. Voisin kuvitella että olisi liipasin aika herkässä itselläkin. Mutta kun en tiedä niin en ota puolia. Jos nyt vaikka miettii nykyistä raiskaustilastoa Suomessa, niin kelaile siitä jos niitä olisikin 50% kansasta, eikä se jotain alle 5%. Ei toki siis todellakaan toimi 1=1 tyylisesti tuo ajatusmalli, ettei nyt joku tahallaan taas ymmärrä väärin. Vaan esimerkkinä siitä millainen ajatustoiminta ilmiön taustalla varmasti liikkuu.

Edit. lisätään nyt että siis noin 61% amerikkalaisista on valkoisia, ettei joku nyt ymmärrä tuota 50% juttua tahallaan sitäkin väärin.
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Paitsi että Pumppernikkeli teki sen ennen Trumpin aikaa. (huom. käyttämäni nimityksellä en viittaa ihonväriin, vaan otteisiin kentällä) Eikä edeleenkään ole missään näytetty todeksi väitettä että turmp olisi ollut mitään vaatimassa tai ajamassa. Jälkikäteen hän on kyllä kommentoinut.
Mitä tekemistä protestien alkamisella jo vuonna 2016 on sen kanssa, että Trumpin kannanotto räjäytti niiden huomioarvon? Varmaan ne samat kolme jätkää vieläkin painaisivat biisien ajan korpossa, mutta kukaan ei enää jaksaisi välittää ellei Trump olisi alkanut aiheesta julkisesti kitisemään ja antamaan painetta liigalle ja omistajaportalle. Ei ole missään näytetty todeksi. Just.

Jos nyt vaikka miettii nykyistä raiskaustilastoa Suomessa, niin kelaile siitä jos niitä olisikin 50% kansasta, eikä se jotain alle 5%. Ei toki siis todellakaan toimi 1=1 tyylisesti tuo ajatusmalli, ettei nyt joku tahallaan taas ymmärrä väärin. Vaan esimerkkinä siitä millainen ajatustoiminta ilmiön taustalla varmasti liikkuu.
Ymmärsit itsekin, että esimerkki oli typerä, koska kyseessä ei ole mikään viidenkymmenen prosentin joukko kelvottomia kansalaisia, vaan paljon pienempi vähemmistö, joka joutuu kärsimään ennakkoluuloista. Ongelma on todella monisyinen ja siihen liittyvät paskat aselait ja poliisien liian lyhyt koulutusjakso yhtälailla kuin koko maan historiakin, mutta sitä suuremmalla syyllä ongelmaan pitäisi pyrkiä ottamaan ihan mikä tahansa muu näkökanta kuin tämä Trumpin valitsema.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitä tekemistä protestien alkamisella jo vuonna 2016 on sen kanssa, että Trumpin kannanotto räjäytti niiden huomioarvon? Varmaan ne samat kolme jätkää vieläkin painaisivat biisien ajan korpossa, mutta kukaan ei enää jaksaisi välittää ellei Trump olisi alkanut aiheesta julkisesti kitisemään ja antamaan painetta liigalle ja omistajaportalle. Ei ole missään näytetty todeksi. Just.


Ymmärsit itsekin, että esimerkki oli typerä, koska kyseessä ei ole mikään viidenkymmenen prosentin joukko kelvottomia kansalaisia, vaan paljon pienempi vähemmistö, joka joutuu kärsimään ennakkoluuloista. Ongelma on todella monisyinen ja siihen liittyvät paskat aselait ja poliisien liian lyhyt koulutusjakso yhtälailla kuin koko maan historiakin, mutta sitä suuremmalla syyllä ongelmaan pitäisi pyrkiä ottamaan ihan mikä tahansa muu näkökanta kuin tämä Trumpin valitsema.
Minä vastaan nyt vain, että sovitaan näin. Taitaa päästä paljon helpomalla ihan tästä kaikesta. Kun olen jo laittanut linkin vuodelta 2016 tutkimuksesta, siis ennen Trumppia ja muka räjähtänyttä pottia. Sekä me jokainen voimme tutkia mikä on tuossakin maassa muiden kuin valkoisten tekemien rikosten osuus. Oli ne syyt mitä vain. Kun en tunne tuota maata ja sen käytäntöjä tarpeeksi, niin minulla ei riitä, edelleenkään, aika monesti jo toistanut saman, tieto ottaa kantaa. Voin spekuloida toki, mutta ei vaan riitä tietämys. Aika moneen asiaan riittää, tähän ei.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Melania Trump has gone missing...

FLOTUS’n piti käydä sairaalassa pikaisessa ”munaisoperaatiossa”, DJT itse tweettaili ”Melanien” olevan OK, WH press ei kommentoi jne. No nyt joku Melaniaa lähellä oleva taho on vihjannut, notta viime kuukaisien valtaisa paine alkaa näkyä ja tarvitaan vähän rauhaa a.k.a. FLOTUS kärsii burn outista / masennuksesta tjsp.

Freukkareita lainaten => A.V.I.O.E.R.O.
 
Paitsi että Pumppernikkeli teki sen ennen Trumpin aikaa. (huom. käyttämäni nimityksellä en viittaa ihonväriin, vaan otteisiin kentällä) Eikä edeleenkään ole missään näytetty todeksi väitettä että turmp olisi ollut mitään vaatimassa tai ajamassa. Jälkikäteen hän on kyllä kommentoinut. Eihän tuossa jää enää sitten jäljelle kuin tuo ensimmäinen lyhyt kappale, minkä todenperäisyyteen minulla ei riitä tiedot vastata.

Minä en oikeasti osaa sanoa että jos tilanne olisi se että yhteiskunnassa on noin 50% porukkaa mikä tekee aivan järkyttävän osan kaikista rikoksista että millainen olisi minun suhtautumiseni siihen kaikkeen, varsinkin jos niillä on ja ne käyttää varsin surutta aseita. Voisin kuvitella että olisi liipasin aika herkässä itselläkin. Mutta kun en tiedä niin en ota puolia. Jos nyt vaikka miettii nykyistä raiskaustilastoa Suomessa, niin kelaile siitä jos niitä olisikin 50% kansasta, eikä se jotain alle 5%. Ei toki siis todellakaan toimi 1=1 tyylisesti tuo ajatusmalli, ettei nyt joku tahallaan taas ymmärrä väärin. Vaan esimerkkinä siitä millainen ajatustoiminta ilmiön taustalla varmasti liikkuu.

Edit. lisätään nyt että siis noin 61% amerikkalaisista on valkoisia, ettei joku nyt ymmärrä tuota 50% juttua tahallaan sitäkin väärin.

Millainen on suhtautumisesi miehiin? Miehiä on noin 50% ja tekevät järkyttävän osan kaikista rikoksista.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Millainen on suhtautumisesi miehiin? Miehiä on noin 50% ja tekevät järkyttävän osan kaikista rikoksista.
En nyt ihan ymmärrä kysymystäsi, tai no ymmärrän toki, minä suhtaudun miehiin ihan kuin naisiinkin, tasa-arvoisesti. En vain ymmärrä miksi esität tuollaisen kysymyksen? Joko niin huono olkiukko että alta pois, tai sitten tämä on jokin Turenkilainen miina.
 
En nyt ihan ymmärrä kysymystäsi, tai no ymmärrän toki, minä suhtaudun miehiin ihan kuin naisiinkin, tasa-arvoisesti. En vain ymmärrä miksi esität tuollaisen kysymyksen? Joko niin huono olkiukko että alta pois, tai sitten tämä on jokin Turenkilainen miina.

Sanoit, ettet tiedä, miten suhtautuisit tilanteeseen, jos yhteiskunnassa on noin 50% porukkaa, jotka tekevät järkyttävän osan rikoksista. Mainitsit, että saattaisi olla liipaisin herkässä. Ilmeisesti ei kuitenkaan ole, vaikka kerroin, että meillä on yhteiskunnassa tuollainen helposti erottuva ihmisryhmä. Vai miksei tämä esimerkki kelpaa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sanoit, ettet tiedä, miten suhtautuisit tilanteeseen, jos yhteiskunnassa on noin 50% porukkaa, jotka tekevät järkyttävän osan rikoksista. Mainitsit, että saattaisi olla liipaisin herkässä. Ilmeisesti ei kuitenkaan ole, vaikka kerroin, että meillä on yhteiskunnassa tuollainen helposti erottuva ihmisryhmä. Vai miksei tämä esimerkki kelpaa?
No se nyt ei ole kovin validia lähteä linjalle että kaikille miehille pitäisi tehdä jotain, saati että aiheuta mitään muitakaan ongelmia. Tuosta porukasta kun suurin osa kuuluu joihinkin sellaisiin alaryhmiin minkä osuuksissa on isoja eroja. Eli otantasi on vähän liian laaja ja vaihtoehtoja on sen suhteen liian vähän. Se mitä sanoin viittasi poliisien toimintaan tuolla, ei minuun henkilönä. Pienipalkkaisena poliisina maassa missä tummilla ja latinoilla on aseita ja ne käyttää niitä varsin surutta, niin voin kuvitella että olisi liipasin minulla(kin) herkässä. Varmasti myös miesten suhteen helpommin kuin naisten suhteen, mutta uskon että kyllä päässäni tapahtuisi myös alitajuista etnistä profilointia eri tilanteissa ja varmasti myös tuolla mies nais akselilla sitä toteuttaisin. En silti ymmärrä mitä haet takaa kysymykselläsi.

Koko juttu lähti liikkeille poliisien rasistisuudessa USA:ssa ja minä totesin että minulla ei ole tarpeeksi tietoa että voisin tuollaisiin ottaa kantaa. Lisäksi osoitin tuon yhden raportin kertovan siitä että siellä pidetään tärkeämpänä rikollisuuden kitkemistä kuin muutamia ikäviä sattumuksia. Minä en noihin ottanut kantaa millään tavalla, kunpahan totesin tuolla tavalla yleistäen että en oikein voi ottaa kantaa, mutta voin tuon ylläolevan selitykseni perusteella ymmärtää miksi siellä saattaa se liipasinsormi olla herkässä. Se oli siis minun päätelmääni mistä moinen voisi johtua, ihan mutua.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
En nyt ihan ymmärrä kysymystäsi, tai no ymmärrän toki, minä suhtaudun miehiin ihan kuin naisiinkin, tasa-arvoisesti.

Siis kuinka herkässä sinun liipasinsormi on koska Suomessakan on se tilanne että noin 50% porukasta, ainakin jos sukupuolta käytetään tässä määritteenä tuolle porukalle, tekee aivan järkyttävän suuren osan rikoksista?

Tai mitä tuolla jutulla edes tarkoitit? En vieläkään oikein ymmärrä, itse ainakin kuvittelin että puhut nimenomaan miehistä tuolla 50% referenssillä koska se luku ei oikein muuten ole mitenkään järkeenkäypä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siis kuinka herkässä sinun liipasinsormi on koska Suomessakan on se tilanne että noin 50% porukasta, ainakin jos sukupuolta käytetään tässä määritteenä tuolle porukalle, tekee aivan järkyttävän suuren osan rikoksista?

Tai mitä tuolla jutulla edes tarkoitit? En vieläkään oikein ymmärrä, itse ainakin kuvittelin että puhut nimenomaan miehistä tuolla 50% referenssillä koska se luku ei oikein muuten ole mitenkään järkeenkäypä.
Puhutaan USAn poliisien liipasinherkkyydestä. Siellä maahanmuuttajien osuus on n. 40% ja kasvussa. Ei muusta, ne kaikki on siinä viestissä mainittu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sisällytätkö maahan tuodut tähän lukuun?
Ihan internetistä kuule katsoin mikä on valkoisten amerikkalaisten ja muiden suhde ja se sanoi että 61% ja 39%. Mene googlaamaan itse, se ei muuta viestini pointtia mihinkään suuntaan. Sen pointti kun oli väkivallan uhkassa ja määrässä poliisille, poliisin käytöstä MAHDOLLISESTI selittävänä tekijänä. Yllätys että sieltä tuli jotain tahallaan väärinymmärtäjiä ja vänkääjiä paikalle. Ei liity Trumppiin ja alkuperäinen kenen kanssa asiasta keskustelin ei ole edes mukana, minulle riittää, kiitos.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Ihan internetistä kuule katsoin mikä on valkoisten amerikkalaisten ja muiden suhde ja se sanoi että 61% ja 39%. Mene googlaamaan itse, se ei muuta viestini pointtia mihinkään suuntaan.

Toki sanoit jo että et Yhdysvalloista tiedä paljonkaan ja se kyllä näkyy, näistä luvuistahan ei voi mitenkään päätellä maahanmuuttajien osuutta Yhdysvalloissa tai jos jotain halutaan päätellä niin se voisi olla lähempänä tuota 61% lukua.

Ihan ilman googlea voin kertoa että esimerkiksi mustat amerikkalaiset eivät ole maahanmuuttajia, voisi kai sanoa että ovat tietyllä tavalla maahanmuuttajien vastakohta, ainakin sen perusteella miten maahanmuuttaja yleisesti ymmärretään.

Kyllä sillä nyt sen verran on merkitystä ainakin tuohon sinun 50% ponttii että ei ole olemassa mitään tuollaista 50% joukkoa (tai 40%) jonka jotenkin voisi identifioida rikoksen tekijöiksi. Tai no miehet olisi se loogisin joukko rikoksentekijöiksi noin karkealla jaottelulla.
 
Ihan ilman googlea voin kertoa että esimerkiksi mustat amerikkalaiset eivät ole maahanmuuttajia

Kyllä USA:ssa on ihan kaiken värisiä maahanmuuttajia, myös mustia. Siinä olet ihan oikeassa, että melko sakiaa alkaa olla BlackWolfin meno nyt. Että oikein googlessa kerrottiin, että USA:ssa 60 prossaa on valkoisia ja loput on sitten mamuja. Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa.

Kyllä sillä nyt sen verran on merkitystä ainakin tuohon sinun 50% ponttii että ei ole olemassa mitään tuollaista 50% joukkoa (tai 40%) jonka jotenkin voisi identifioida rikoksen tekijöiksi. Tai no miehet olisi se loogisin joukko rikoksentekijöiksi noin karkealla jaottelulla.

Siis miesoletetut. Tuskin poliisilla on aikaa jäädä kyselemään asiakkaan sukupuolta, jos on tilanne päällä. Ihonväri on paljon helpompi tunnistaa nopealla vilkaisulla kuin sukupuoli.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Toki sanoit jo että et Yhdysvalloista tiedä paljonkaan ja se kyllä näkyy, näistä luvuistahan ei voi mitenkään päätellä maahanmuuttajien osuutta Yhdysvalloissa tai jos jotain halutaan päätellä niin se voisi olla lähempänä tuota 61% lukua.

Ihan ilman googlea voin kertoa että esimerkiksi mustat amerikkalaiset eivät ole maahanmuuttajia, voisi kai sanoa että ovat tietyllä tavalla maahanmuuttajien vastakohta, ainakin sen perusteella miten maahanmuuttaja yleisesti ymmärretään.

Kyllä sillä nyt sen verran on merkitystä ainakin tuohon sinun 50% ponttii että ei ole olemassa mitään tuollaista 50% joukkoa (tai 40%) jonka jotenkin voisi identifioida rikoksen tekijöiksi. Tai no miehet olisi se loogisin joukko rikoksentekijöiksi noin karkealla jaottelulla.
Kyllä USA:ssa on ihan kaiken värisiä maahanmuuttajia, myös mustia. Siinä olet ihan oikeassa, että melko sakiaa alkaa olla BlackWolfin meno nyt. Että oikein googlessa kerrottiin, että USA:ssa 60 prossaa on valkoisia ja loput on sitten mamuja. Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa..
Kuten jo useammin sanoin en välittäisi näitä tahallaan väärinymmärtämisistä lukea. Me voidaan kutsua vaikka valkoisia intiaanien maille muutaneita maahantunkeutujiksi jos se teille tuo hyvän olon. Ei ole minulta pois! Minä luin luvut että valkoisia on 61% wikipedia sanoo 62 ja jotain White Americans - Wikipedia Kauheaa!! Rasistinen wikipedia!

En ole ottanut mitään kantaa orjuuteen, ei ole ollut edes tarkoitus, saati ihonväriin tms. täällä taas muutama päättänyt vetää homman "hieman" överiksi, kun joku keksii että voisi yrittää mielessään ymmärtää miksi USA:n poliisissa joku voisi toimia kuten toimii. Ei, en edelleen ymmärrä miksi niin toimivat, mutta olen voinut kenties niin yrittää ymmärtää. Samoin kun voin yrittää ymmärtää miksi se kampus poliisi meni piiloon, eikä sitä valkoista, joka siellä koulumurhan aikaan ammuskeli, ampumaan. Hienosti yritetty vääntää tästä joku rotu juttu Trump ketjussa. 10 pinnaa ja papukaijmerkki. Oletteko nyt ylpeitä itsestänne? Mitä te todistitte? Että osaatte tahallaan väärinymmärtää, vai että minä olen rasisti?
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Jos vähän ketjun aiheesta... Rudy Giuliani on nyt sitten myöntänyt tv-haastiksessa, että tämä Trumpin esiin nostama ja joka tuutissa paukuttama #SPYGATE on ihan puhtaasti yritys vaikuttaa USA’n kansalaismielipiteeseen (a.k.a. ihan puhdasta paskapuhetta), koska kyse on vain siitä saako Donny virkarikossyytteen vaiko eikö (??) ja se taasen riippuu siitä millaista ”kansalaispalautetta” kongressiedustajat saavat omilta kannattajiltaan... On tää saatana työmaa!
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Jos vähän ketjun aiheesta... Rudy Giuliani on nyt sitten myöntänyt tv-haastiksessa, että tämä Trumpin esiin nostama ja joka tuutissa paukuttama #SPYGATE on ihan puhtaasti yritys vaikuttaa USA’n kansalaismielipiteeseen (a.k.a. ihan puhdasta paskapuhetta), koska kyse on vain siitä saako Donny virkarikossyytteen vaiko eikö (??) ja se taasen riippuu siitä millaista ”kansalaispalautetta” kongressiedustajat saavat omilta kannattajiltaan... On tää saatana työmaa!

Toki demokraatithan eivät ole käyttäneet (tai ainakin yrittäneet käyttää) tätä tutkintaa hyväksi vaikuttaa USA:n kansalaismielipiteeseen omalta osaltaan. (Hymiö). Itse juuri Yhdysvalloista kotiuduin, ja voin sanoa että pikku hiljaa tämä tutkinta ja demokraattien myllytys alkaa kääntyä ja on jo kääntynyt heitä itseään vastaan. Mitään todisteita mistään ei edelleenkään tavallinen kansa näe, kuin vain syytteitä nosteltu. Alkaa näyttää siltä, että demokraateille parempi taktiikka olisi ollut vain olla hiljaa ja katsoa sivusta, kun Trump ihan itse tekee itsestään pellen Kansan silmissä, jolloin demokraattien välivaalivoitto olisi ollut käytännössä varmaa. Nyt vaakakuppi on kääntymässä siten, että demokraatit tekevät itsestään pellen.
 
Viimeksi muokattu:

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Toki sanoit jo että et Yhdysvalloista tiedä paljonkaan ja se kyllä näkyy, näistä luvuistahan ei voi mitenkään päätellä maahanmuuttajien osuutta Yhdysvalloissa tai jos jotain halutaan päätellä niin se voisi olla lähempänä tuota 61% lukua.

2016 USA:ssa oli 43.7 miljoonaa maahanmuuttajaa, eli 13.5% koko populaatiosta. Maahanmuuttajat ja heidän USA:ssa syntyneitä lapsiaan on tällä hetkellä 86.4 miljoonaa eli noin 27% koko populaatiosta.

Luvut ovat ACS:n (American Community Survey) ja CPS:n (Current Population Survey) vuosien 2016 ja 2017 datasta.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Itse juuri Yhdysvalloista kotiuduin, ja voin sanoa että pikku hiljaa tämä tutkinta ja demokraattien myllytys alkaa kääntyä ja on jo kääntynyt heitä itseään vastaan. Mitään todisteita mistään ei edelleenkään tavallinen kansa näe, kuin vain syytteitä nosteltu.
Niin noh, tutkintaahan vetää ja vetäjää valvoo nk. lifelong Republican, joten siinä mielessä Demokraateilla on pullat hyvin uunissa... Ja jos nyt ajatellaan, että tämä tutkinta on jo nyt tuonut useammat syytteet ja guilty pleas&deals on rikollinen toiminta aikalailla selvää ja huomattavan paljon laajempaa kuin mikä koitui Nixonin kohtaloksi.

Itse veikkaan, että tuo Stormy Daniels saaga on se joka koituu Donnyn kohtaloksi => fixeri-Cohen on uponnut syvemmälle ja syvemmälle about joka päivä ja Donny ”pay and play”-presidenttiys nousee otsikoihin toistuvasti. Jos Cohen ei halua kuolla vankilassa niin tekee tod. näk. sopparin ja se on menoa, koko Trumpin perheelle!
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Itse veikkaan, että tuo Stormy Daniels saaga on se joka koituu Donnyn kohtaloksi => fixeri-Cohen on uponnut syvemmälle ja syvemmälle about joka päivä ja Donny ”pay and play”-presidenttiys nousee otsikoihin toistuvasti. Jos Cohen ei halua kuolla vankilassa niin tekee tod. näk. sopparin ja se on menoa, koko Trumpin perheelle!

Et taida nyt ihan oikeasti ymmärtää, että mitä tuo Presidentin erottaminen oikein vaatii. Et muuten puhuisi tälläistä naurettavaa soopaa.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Et taida nyt ihan oikeasti ymmärtää, että mitä tuo Presidentin erottaminen oikein vaatii. Et muuten puhuisi tälläistä naurettavaa soopaa.
Aaasia selvä, haen takkini...

Editoidaan nyt vielä sen verran, että ymmärrän erittäin hyvin mitä presidentin erottaminen vaatii, mutta samaan hengenvetoon totean, että kun liittovaltion syytteessä on Don Jr, vävypoika, tytär, Eric, Hicks, Manaford, Stone jne. jne. ja Stormy-saaga etenee NY SD oikeudessa ei tarvinne odottaa, että Demokraatti-enemmistöinen kongressi asian hoitaa, kyllä siinä sitten jo Donny itse nostaa kädet pystyyn...

Kannattanee vähän seurata molempien osapuolien viestintää eri kanavissa (eikä pelkkää Fox Newsia) niin saattaa saada paremman kokonaiskuvan asioista eikä tarvitse tölviä kanssakeskustelijoita.
 
Viimeksi muokattu:

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
näistä luvuistahan ei voi mitenkään päätellä maahanmuuttajien osuutta Yhdysvalloissa tai jos jotain halutaan päätellä niin se voisi olla lähempänä tuota 61% lukua.
Maahanmuuttajat, maahanpakotetut ja heidän jälkeläisensä muodostavat n 99% USA:n väestöstä, sillä amerikan intiaaneja on vain 0,9%.

Ihan ilman googlea voin kertoa että esimerkiksi mustat amerikkalaiset eivät ole maahanmuuttajia, voisi kai sanoa että ovat tietyllä tavalla maahanmuuttajien vastakohta, ainakin sen perusteella miten maahanmuuttaja yleisesti ymmärretään.
Tarvitaanko orjien jälkeläisille uusi termi, maahanpakotetut?
Jos Cohen ei halua kuolla vankilassa niin tekee tod. näk. sopparin ja se on menoa, koko Trumpin perheelle!
Voi läski armahtaa, sillä on oikeus siihen. Mutta uskaltaako Cohen laittaa mitään DT:n luotettavuuden varaan? Se kuitenkin valehtelee yli 50% twiiteistään ja puheistaan.
Demokraatti-enemmistöinen kongressi asian hoitaa, kyllä siinä sitten jo Donny itse nostaa kädet pystyyn...
This is how we will actually get rid of Donald Trump – and it has nothing to do with Democrats filing impeachment proceedings | The Independent

Ei oo ihan helppo juttu ja yksinkertainen enemmistö ei riitä. Senaatin 2/3 vaatimus pelastaa läskin mitä todennäköisemmin, koska eihän se tarvii kuin 34 puoltajaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voiko se tosiaan olla niin, että isä ei vie poikaa NFL-peliin, kun se on häpäisyä. Tai tuleeko siinä ryhmäpainetta ja ei uskalla mennä naapurinkin jäädessä pois.

Kaikki haluaisivat olla stadionilla, mutta ei voi ja sitten katsotaan salaa televisiosta niin kuin naapurikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös