Suomen laissa on määritelty Suomen lipun häpäisy.
Onko korpo kansallislaulun aikana nähdäksesi Suomen lipun häpäisyä?
Suomen laissa on määritelty Suomen lipun häpäisy.
Onko korpo kansallislaulun aikana nähdäksesi Suomen lipun häpäisyä?
Kyllä kokisin sen näin.
Jos jenkit kokivat tuon häpäisyksi, niin mikä sinä olet sanomaan ettei se sitä ole? Et tietääkseni ole itse amerikkalainen.
Kumpi on mielestäsi suurempi ongelma, institutionaalinen rasismi vai urheilijoiden polvistuminen kansallislaulun aikana?Kyllä kokisin sen näin.
Jos jenkit kokivat tuon häpäisyksi, niin mikä sinä olet sanomaan ettei se sitä ole? Et tietääkseni ole itse amerikkalainen.
Vähän huono haku Suomen lippu ja sen häpäisy, koska Suomessa urheilutapahtumissa olevat ilmiöt eivät ole lipun häpäisyä. Suomessa nämä "pohjoiset" yms ovat seuraindentiteettiin kuuluvia epäpoliittisia tapoja. Niitä ei sen takia voi verrata NFL:n nyt kieltämään ilmiöön, jonka tausta on puhtaasti poliittinen. Olkoonkin, että toiselle polvelle polvistuneet pelaajat ovat (tai olisivat) sinänsä oikeassa, kyse on kuitenkin poliittisesta mielenilmaisusta.
Tuohon NFL:n liittyen, niin aivan oikein että lipun ja kansallislaulun julkisesta häpäisemisestä sakotetaan.
Minusta demokratian pitäisi taata oikeus lipun ja kansallislaulun häpäisemiseen.
Sinänsä tarkoitusperät eivät tässä ole se validi näkökulma, vaan se onko ko. toiminta lipun ja kansallislaulun "häpäisemistä".
Ymmärrän täysin punaniskalajin toiminnan poliittisen painostuksen alla poliittista protestointia vastaan, tästä ei missään nimessä ole kyse.
Periaatteessa tuohon onkin oikeus, mutta jos näin tekee niin joutuu vain maksamaan sakot. Vankilaanhan tuosta ei ketään passiteta.
Minusta kansallisten symbolien häpäisystä ei pitäisi rangaista lainkaan.
Kumpi on mielestäsi suurempi ongelma, institutionaalinen rasismi vai urheilijoiden polvistuminen kansallislaulun aikana?
Miksi rebuille, jotka tituleeraavat itsensä yksilönvapauden airueksi, on yksilönvapaus niin vaikeasti hyväksyttävä asia?Rasismi on ehdottomasti suurempi ongelma. En silti itse hyväksy tuota polvistumista. Kansallislaulu ja lippu, varsinkin Yhdysvalloissa, ovat yksinkertaisesti pyhiä asioita.
Miksi rebuille, jotka tituleeraavat itsensä yksilönvapauden airueksi, on yksilönvapaus niin vaikeasti hyväksyttävä asia?
Rasismi on ehdottomasti suurempi ongelma. En silti itse hyväksy tuota polvistumista. Kansallislaulu ja lippu, varsinkin Yhdysvalloissa, ovat yksinkertaisesti pyhiä asioita.
Politikoinnin voisi jättää urheilusta kokonaan pois. Sen vielä ymmärrän että liigat/joukkueet tekee kannanottoja mutta se että yksittäiset pelaajat alkaa käyttämään urheilukenttiä agendansa ajamiseen niin ei kiitos. Oli agendana ihan mitä tahansa.
Jenkeissä lipun polttamisesta yms hörhöilystä ei tule lakiin perustuvia seuraamuksia. Sitä kutsutaan vapaaksi puheeksi.Tämä on ollut maan tapa. Nyt tuohon vapauteen on tullut rajoitus, vaikka vain NFL:n toimesta. Perustuslain uutta tulkintaa ala DT.Toki tarkoitusperät ovat myös validi näkökulma.
Kuinkas paljon NFL:ssa onkaan ulkomaalaisia, ei niitä hirveästi ole.
Minä kutsuisin tuota hallituksen tai hallinnon painostukseksi.Tätä kutsutaan länsimaiseksi vapaudeksi.
Taitaa olla korkeimmasta oikeudesta päätös, jossa todettiin että Yhdysvaltain lipun saa vaikka polttaa jos niin haluaa, mikäli kyseessä on mielenilmaus.Tuohon NFL:n liittyen, niin aivan oikein että lipun ja kansallislaulun julkisesta häpäisemisestä sakotetaan.
Taitaa olla korkeimmasta oikeudesta päätös, jossa todettiin että Yhdysvaltain lipun saa vaikka polttaa jos niin haluaa, mikäli kyseessä on mielenilmaus.
Mistäs sellaisia vapaita länsimaita löytyy? Lipun häpäiseminen on kriminalisoitu kaikkialla. Myös täällä Suomessa.Tätä kutsutaan länsimaiseksi vapaudeksi.
Saahan sitä kutsua miksi vain, mutta NFL on junttien laji junteille ja juntit on keskimäärin aika patrioottisia. On täysin ymmärrettävää että NFL haluaa tuon touhun pois peleistään. Kauhea haloo jostain sellaisesta mikä ei näitä vihervasemmistolaisia edes kosketa, kun eihän korkeakulttuurin edustajat mitään urheilua seuraa. Ne voi sitten teatterissa polvistua ihan rauhassa. Käsittääkseni nyt ei kuitenkaan ole hallinto painostanut mihinkään vaan NFL.Minä kutsuisin tuota hallituksen tai hallinnon painostukseksi.
Yhdysvallat, Iso-Britannia, Sveitsi ja Romania ainakin.Mistäs sellaisia vapaita länsimaita löytyy? Lipun häpäiseminen on kriminalisoitu kaikkialla. Myös täällä Suomessa.