Yhdysvaltain presidentti Donald J. Trump

• 3 842 610
  • 25 259
Elät kyllä jossain utopiassa. Tästä oli hyvä esimerkki pari vuotta sitten, kun esim. Sarasvuo haki töitä omalla CV:llä, mutta vaihdetulla nimellä (Romani nimi) eikä saanut mistään kutsua edes haastatteluun. Miten tämän oikein selität? Vai onko tämä jotain vasemmiston rasistista propagandaa valkoisia kohtaan.

Pahoittelen off-topicia.
Pahoittelen myös off-topiccia mutta itse olisin pyytänyt Sarasvuon CV:llä varustetun Romani-nimesen haastatteluun jo puhtaasta mielenkiinnosta.

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipas oranssilta ja tollolta hyvä päätös naisurheilun suhteen. Ei kun aivan onneton kun sortaa niin monia. Hyi hyi.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Olipas oranssilta ja tollolta hyvä päätös naisurheilun suhteen. Ei kun aivan onneton kun sortaa niin monia. Hyi hyi.

Naisten urheilu tarvitsee selvät säännöt näissä transurheilijota koskevissa asioissa.

"Oranssia ja tolloa" ei tosin vittujakaan kiinnosta naisten urheilun suojeleminen, vaan pelkästään anti-woke -hönöily.

Sitä paitsi kyseisestä asiasta päättämisen ei pitäisi vähääkään kuulua Yhdysvaltain presidentille.

Olet siis tässäkin aivan oikeassa. Onneton päätös, joka ei ratkaise problematiikkaa mihinkään suuntaan.

Viimeksi muokattu:

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisten urheilu tarvitsee selvät säännöt näissä transurheilijota koskevissa asioissa.

"Oranssia ja tolloa" ei tosin vittujakaan kiinnosta naisten urheilun suojeleminen, vaan pelkästään anti-woke -hönöily.

Sitä paitsi kyseisestä asiasta päättämisen ei pitäisi vähääkään kuulua Yhdysvaltain presidentille.

Olet siis tässäkin aivan oikeassa. Onneton päätös.
Hyvä että pidit onnettomana päätöksenä kuten varmaan 9/10. On se surkia ukko kun tuommoiseenkiin puuttui. Parempi kun unohettas koko asia.

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Pahoittelen myös off-topiccia mutta itse olisin pyytänyt Sarasvuon CV:llä varustetun Romani-nimesen haastatteluun jo puhtaasta mielenkiinnosta.

On siinä työnantajalla ollut pohtimista, kun Kyöstin CV:ssä lukee:

"Olen pyörittänyt suosittua televisio-ohjelmaa ja vaimoni on entinen maajoukkueurheilija.

Olen vielä perustanut menestyneen yrityksen ja mulla on helvatisti rahaa ja kämppä Espoossa.

Koulutan ihmisiä menestymään työelämässä ja yrittämisessä.

Harrastan filosofiaa ja käytän sivistyssanoja oitis, kun olen ne sanakirjasta itselleni suomentanut.

Olen lahjoittanut tuhansia ja taas tuhansia euroja hyväntekeväisyyteen ainoastaan siksi, koska kerääjät väittivät, ettei mulla olis riittävästi rahaa."

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Surullisinta lienee se, että juuri tämänkaltaiset asiat ovat syy miksi Trump voitti. Koska sitä keskitietä ei ollut ja jopa minunlaiseni vihervassarikommareille tämä "transideologia" meni esim juuri urheilun suhteen niin yli. En toki silti ikinä Trumpin kaltaista ihmistä äänestäisi, mutta näillä asioilla oli yllättävänkin iso merkitys vaaleissa.

Käsittämätöntä että tämänkin suhteen oli vaihtoehdot vain se että syntymäsukupuolella ei ole mitään väliä tai että se on joka kontekstissa ainoa millä on väliä.

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsittämätöntä että tämänkin suhteen oli vaihtoehdot vain se että syntymäsukupuolella ei ole mitään väliä tai että se on joka kontekstissa ainoa millä on väliä.
Valtavan hyödyn miessukupuoli saa harjoitellessaan poikana, teininä ja nuorena. Sitä on vaikea millään lääkityksellä tasoittaa ja kuullostaa DDR:lle. Wanha idea kisat ilman sukupuolia.

Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Elät kyllä jossain utopiassa. Tästä oli hyvä esimerkki pari vuotta sitten, kun esim. Sarasvuo haki töitä omalla CV:llä, mutta vaihdetulla nimellä (Romani nimi) eikä saanut mistään kutsua edes haastatteluun. Miten tämän oikein selität? Vai onko tämä jotain vasemmiston rasistista propagandaa valkoisia kohtaan.

Pahoittelen off-topicia.
Itse kutsuisit välittömästi haastatteluun Lefa Hagertin, joka kertoo johtaneensa Trainers’ Housea vuodesta 1990?

Mitä topicin aiheeseen tulee niin hieman kuumottaa Trumputtajan jahti Capitolin tapahtumia tutkinutta FBI:n henkilöstöä kohtaan. Tiedustelupalvelulta vaaditaan listaa jokaisesta työntekijästä joka on tutkinut mitään tapahtumiin liittyvää, nimiä noin 6000.

Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jaa että sinne perustetaan joku uskontovirasto, joka alkaa jahtaamaan kristinuskon vastaisia voimia. Kuulostaa ihan talibanilta.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Elonin iskujoukkoja (en jostain syystä saanut linkki-toimintoa kulaamahan, niin laitoin sitten Atrioksen kautta):

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy