Harmin paikka että Trump ja Giuliani on riidoissa keskenään. Mä kun vähän odottelin niitä Giulianin puolustuspuheenvuoroja noissa eri oikeusjutuissa. Nyt on vaarana että Trump joutuu palkkamaan ihan täyskärkisen juristin tohon hommaan.
Mulla kävi mielessä, että olisiko toi osa strategiaa? Giuliani heitetään bussin alle, saadaan Donald näyttämään ainakin joissain piireissä syyttömältä ja suorastaan uhrilta, ehkä kerätään vähän ääniä puolueen sisällä ja lietsottua jopa lisää tuota suoranaista vihaa. Mä en usko hetkeäkään, etteikö Donald uhraisi jotain puolestaan. Toi vaikuttaa sellaiselta jannulta, joka mielummin antaa kaverinsa tulla ammutuksi kuin myöntää virheensä. Ja samaan hengenvetoon on todettava, että Trumpin kohdalla en myöskään yllättyisi, jos kyseessä olisi joku kesken omien harhaisten horinoidensa tullut älynväläys ilman mietintää seuraavaa sekuntia pidemmälle.
Mä en kyllä haluaisi Trumpille syytteitä. Toi vaikuttaa jo sen verran sairaalta, että paikan pitäisi olla mielisairaalassa vankilan tai oikeussalin sijasta. Voisi siellä pakkopaidassa huudella seinille miljardeistään, oikeudestaan presidenttiyteen ja omasta erinomaisuudestaan.