The Donald iski heti Amerikan talouden syövän, eli omaa asuntoa havittelevien taskulle. Make Ameri... Trump Organization great again?
Muutosta vanhaan, miten?
The Donald iski heti Amerikan talouden syövän, eli omaa asuntoa havittelevien taskulle. Make Ameri... Trump Organization great again?
Mulle tuo jenkkien työllisyysaste on jonkinlainen suuri mysteeri ja shokki.
Trump puhuu mitä sylki suuhun tuo eikä tämä ole poikkeus.Trump taisi luvata, että hävittää radikaalin islamin maan päältä kokonaan. Saa nähdä miten se onnistuu.
..
Eiköhän Archie olisi Trumpin miehiä ainakin Läskipää olisi äänestänyt Sandersia loppuun asti.
Mietipä sitä. Aloita vaikkapa siitä, että tarkoitinkohan ihan sitä, että kuulin asiasta vasta tänään...Miten se voi tulla shokkina miehelle, joka seuraa aktiivisesti niitä oikeita, luotettavia tiedotusvälineitä (MSNBC, CNN, NYT, WaPo, Yle, Hesari)? Osaatko veikata, miksei tieto pienen työttömyysprosentin harhaanjohtavuudesta ole tarttunut mukaan noita oikeita tiedotusvälineitä seuraamalla? Seuraamassani Sanders-mielisessä vasemmistolaismediassa tuosta asiasta kyllä on puhuttu.
Aloita vaikkapa siitä, että tarkoitinkohan ihan sitä, että kuulin asiasta vasta tänään...
Oho, käytin sokki-sanaa väärin. Mut mähän olen tyhmä Hillary-fani. Ihan peruslehtien taloussivuilta/nettisivuilta nuo työttömyysluvut on kuitenkin löytyneet, ei tarvinnut hakea tietoa Sandersin vaalikampanjasta.Jos olet tiennyt asiasta jo pitkään, miten voit olla siitä edelleen sokissa?
Psyykkinen trauma | Traumaterapiakeskus
Traumaattisen kriisin vaiheittainen eteneminen:
1) Sokkivaihe, joka kestää muutamasta sekunnista vuorokausiin. Sokkivaiheessa ihminen pitää todellisuutta etäällä, ja hänen tietoisuutensa on usein hämärtynyt.
Eivät ehkä tyhmentyneet, mutta enemmän vietävissä ovat. Suurin syy lienee, että kirjallisuuden ja sanomalehtien sijaan maailmankuva muodostetaan nykyään enemmän somessa, omassa samanhenkisten pienessä kuplassa. Samaan aikaan eletään vielä uskossa, että ollaan "valtamedian" vääristävän agendan ulottumattomissa. Varmasti ollaankin, toisten susien suussa suorastaan. Ei voi yleistää, mutta massojen osalta näin, se on oma mielipiteeni.
Jo yksinomaan tämä toteamus asettaa vakavasti kyseenalaiseksi tietämyksesi näistä "founding fatherseista". Mutta siitä olen samaa mieltä, että oikeistokonservatiiveille ja eritoten oikeistopopulisteille tämä on ollut juhlapäivä, meille kulttuurimarxisteille ei niinkään.
Nimenomaan. Me kaikki kulttuurimarksistileninistit heilataan tsiiffiä.No niin, riita ja selittelyt jatkuu, mutta valta on nyt vaihtunut. We salute you mr. Donald J. Trump.
Palatakseni itse puheeseen. Siellä kuuli lupausta aiheesta, joka minua koskettaa syvästi. Se, että herra Trump poistaisi maailmasta sairaudet, toisi kyllä herralle jumalan arvon. Saisi herran kuvalle kumarrella parit kerrat.
No, en näe unia, näyttäähän Donald jo niin etovalta, etten viitsisi kuvia katsella.
@UnenNukkuja; sairauksia tuskin saadaan koskaan poistettua maailmasta kokonaan, mutta jo nykyisin kyettäisiin niitä vähentämään niitä kehitysmaissa lääkkeiden patenttisuojaan puuttumalla tai muuten vapauttamalla lääkkeiden hinnoittelu valtioiden pakkolunastuksilla tai vastaavin toimin. Toivottavasti Trump edistää tautien vastustamista.
Kun jokin ei mielytä, niin valehdellaan se "oikein" päin. Trump on täsmälleen yhtä rehellinen kuin Putin.
Trumpin virallisella twitter-tilillä käytettiin kuvaa Obaman virkaanastujaisista |iltalehti
Harmiton yksityiskohta, mutta kertoo presidentistä ja hänen ryhmästään paljon.
Kun jokin ei mielytä, niin valehdellaan se "oikein" päin. Trump on täsmälleen yhtä rehellinen kuin Putin.
No, odotellaan päätöksiä. Kun puheisiin ei voi perustaa, niin ainoa mahdollisuus arvioiden tekoihin tekemisen jäljet. Taas yhtäläisyys Putiniin.
Ympäristöasioissa saattaa tulla liiankin kalliiksi.Vaan tulevatkohan naurut lopulta aika kalliiksi?
Tervetuloa hevonpaskan aikakaudelle, niinkuin se venäläistoimittajakin amerikkalaiskolleegoitaan valisti.Kun jokin ei mielytä, niin valehdellaan se "oikein" päin. Trump on täsmälleen yhtä rehellinen kuin Putin.
Trumpin virallisella twitter-tilillä käytettiin kuvaa Obaman virkaanastujaisista |iltalehti
Harmiton yksityiskohta, mutta kertoo presidentistä ja hänen ryhmästään paljon.
Olet oikeassa. Nekrusta kuitenkin tiesi, että sillä oli pyrkimys järkevään suuntaan. Toki heikosti ja senaatin rampauttamana, mutta kuitenkin. Läski taas on (kun luottaa sen monesti toistamiin asioihin) jo pyrkimyksiltään haitallinen läntisen maailman kannalta ja siten myös USAn itsensä kannalta.Enpä näkisi tässä eroa Obamaan. Puheisiin ei voinut todellakaan perustaa sitä, mitä USA:ssa ja maailmassa tapahtui. Kyllä oli Obamalla kauniita puheita, aivan liikkuttavia demokratiasta ja uusista askeleista ihmiskunnan kehityksessä, mutta suutariksi jäi. Tai pikemminkin ampui itseään.
Tuo oli erittäin osuvasti ilmaistu, minua nauratti koko uutinen. (Olen siis huonon huumorin ystävä, asiaa se kuitenkin kirjoitti.)Tervetuloa hevonpaskan aikakaudelle, niinkuin se venäläistoimittajakin amerikkalaiskolleegoitaan valisti.
Puheet näköjään jatkui ihan samanlaisina.
Enpä näkisi tässä eroa Obamaan. Puheisiin ei voinut todellakaan perustaa sitä, mitä USA:ssa ja maailmassa tapahtui. Kyllä oli Obamalla kauniita puheita, aivan liikkuttavia demokratiasta ja uusista askeleista ihmiskunnan kehityksessä, mutta suutariksi jäi. Tai pikemminkin ampui itseään.