Kun täällä ei ole vielä sitä en tykkää -nappia, niin ilmoittaisin, että en tykkää tästä viestistä. Sitä paitsi Roundabout on se bändin isoin biisi vaikka ei listasijotuksella mitattuna (näköjään sijalla 13 jenkkilistoilla).
En minäkään pahemmin tykännyt tosta "Owner Of A Lonely Heart" -biisistä, kun se tuli radiosoittoon. Proge-musan ystävänä toi biisi ei lainkaan kuullostanut progelta, jota olen tottunut Yessiltä kuulemaan. Tuli mieleen sellainenkin asia, että onko rahapula iskenyt bändin jäseniin yhtäkkiä, kun pitää tehdä sympho-progen sijasta kaupallista dance-rockia. Mun suosikkibiisini bändiltä on muuten Starship Trooper.
Kun olen esitellyt näitä biisejä, linjani on ollut, etten laita omia mieltymyksiäni lainkaan pöytään. Esitän vain ne faktat, jotka ovat tiedossani kirjoittamishetkellä.
Tähän vielä tiedoksi, että Emerson, Lake & Palmer sai v. 1977 biisin "Fanfaire For A Common Man" brittilistan sijalle 2, mutta siitäkään ei voida sanoa, että oli niiden ainoa hitti, vaikka se siihen jäikin. Syynä oli Englannin kansallisvirren "Jerusalem" versioiminen v. 1973. Se oli jo nousemassa brittilistoille, mutta BBC kielsi sen soiton radioissa. Jos banneja ei olisi tullut, biisi olisi takuuvarmasti noussut ykköseksi.