Tämä tuli itselleni ensimmäisenä ketjun otsikosta mieleen, vaikka yhden hitin ihmeitä on maailma pullollaan. Miksi sitten There She Goes mieleen heti pompsahti johtunee siitä, että kyseessä on minun makuun aika lailla täydellinen kitarapop-biisi.
Tämä tuli itselleni ensimmäisenä ketjun otsikosta mieleen, vaikka yhden hitin ihmeitä on maailma pullollaan. Miksi sitten There She Goes mieleen heti pompsahti johtunee siitä, että kyseessä on minun makuun aika lailla täydellinen kitarapop-biisi.
Olen samaa mieltä, että kyseessä on upea pop-sävellys. Ja itse asiassa tuo bändin nimeä kantava albumi on mielestäni myös kokonaisuutena varsin pätevä teos vaikka siitä yksi hitti onkin saanut selkeästi eniten huomiota osakseen.
Tuo "yhden hitin ihme" tuntuu olevan monelle terminä vähän sellainen halventava, tuoden mieleen kaikenmaailman europop-hirvitykset, mutta kuka sanoo, ettei sen alle voisi niputtaa ns. hyviäkin bändejä, joilta löytyy selkeästi yksi muita soitetumpi kappale?
Titiyo tuli tutuksi aikoinaan MM2001-torjunnoista. Pasi Nurminen löytyi luonnollisesti listalta.Tämä tuli hetki sitten radiosta. Täytyy sanoa, että ilman Googlea en olisi edes muistanut ko. artistin nimeä. Onko hänellä muita hittejä?
Sori, olihan Davella toinenkin hitti soolotuotannossaan.Oisko Spanish Bars ollut yhtä iso hitti? Mutta jos Dave Stewart tänne listataan, niin varmasti Paul Oxley kuuluu listalle.
Mutta mikä siitä tekee ihmeen?Sori, olihan Davella toinenkin hitti soolotuotannossaan.
Tämä tuli hetki sitten radiosta. Täytyy sanoa, että ilman Googlea en olisi edes muistanut ko. artistin nimeä. Onko hänellä muita hittejä?
Oisko Spanish Bars ollut yhtä iso hitti? Mutta jos Dave Stewart tänne listataan, niin varmasti Paul Oxley kuuluu listalle.
Ainakin Helen Hoffner löytyy jo sivulla 11.Ketju selattu läpi ja tuollaisia jäi puuttumaan.
No ei. Olihan heillä myös ainakin seuraavat kappaleet, joita voisi jonkinlaisiksi hiteiksi sanoa. Teacher, Another Heartbreak, Beat of your Heart. Lisäksi ensimmäiset levyt myivät tosi paljon.Paul Oxley Unit oli lähes dingomainen ilmiö ja mainittujen lisäksi livinginthewesternworld oli iso radiohitti ekalta levyltä. Toinen ei enää ole niin kova, mutta hysteria bändin ympärillä oli kova. Ei kyllä voi yhdenhitin ihmeeksi Suomen mittakaavassa kyllä millään laittaa...
B-52s ei kyllä ole yhden hitin ihme, bändillä oki useita hittejä, suurin ehkä sinkku "Love shack" oli UK 2 ja US3 sekä nimellä BC-52's esittivät Flintstone leffan tunnarin... jos nyt leffaa kukaan muistaa. Kova cast, mutta heikko kässäri
Hahaa, Rascal Flatts teki sittemmin tästä myöskin ihan kohtalaisen tunnetun version Autot-elokuvan soundtrackille. Muistan elävästi, kuinka YO-juhlissamme mietittiin, pitäisikö tämä soittaa. Ehdotus sai murskatuomion, tosin sitten paikallisessa jumppaladossa soitettiinkin JVG:tä, eli parempaan ei päädytty.Tom Cochrane - Life is a Highway
B-52s ei kyllä ole yhden hitin ihme, bändillä oli useita hittejä, suurin ehkä sinkku "Love shack" oli oli UK 2 ja US3
Hyviä poimintoja, mutta Mr.Bigiä en laskisi yhden hitin kategoriaan. Esim. Cat Stevens -cover Wild World soi ysärillä suorastaan rasittavuuksiin asti joka paikassa.