Liekö näitä mainittu? Tokihan heillä voi olla muitakin hittejä, mutta näistä ainakin itse vain muistan.
Ten Sharp - You
Whigfield - Saturday Night
Ten Sharp - You
Whigfield - Saturday Night
Oli Ten Sharp jo aiemmin.
Kelpaisikohan tämä.
Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart
Ainakin eilen oli tämä sama linkattu tänne, et ole ainoa siis joka tätä pitää yhden hitin ihmeenä. Kantrilistoja on hallinnut muillakin kappaleillaan ja Mileyn isänä on tietysti vastuussa monista muistakin hitti kappaleista :-)Kelpaisikohan tämä.
Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart
Billy Ray on myös 2000-luvulla Disney-kanavaa katsoneille hyvin tuttu kasvo. Yllätyin ihan kohtalaisen isosti, että mieshän on ollut supersuosittu laulaja aikanaan.Ainakin eilen oli tämä sama linkattu tänne, et ole ainoa siis joka tätä pitää yhden hitin ihmeenä. Kantrilistoja on hallinnut muillakin kappaleillaan ja Mileyn isänä on tietysti vastuussa monista muistakin hitti kappaleista :-)
Ei tosiaan kannata lähteä enempää tälle musiikkilinjalle. Menköön nyt perjantai-illan kunniaksi. Soihan tuo Eddie Edwardsin kappale aikoinaan jonkin verran radiossa.Ei ny menmä tälle linjalle... icehoki icehoki, siinä on se jokin... ja tietysti
Ja nuo hitit luonnollisesti lähes huonoimpia biisejä levyillä. Itse tykkäsin Mr. Bigistä ja levytkin hommasin aikoinaan ja tallella vieläkin. Mutta ehkä tuon paskimmat livevedot -ketjun asiaa että erehdyin katsomaan jonkun uudemman livevedon, joka kuulosti aivan hirveältä. Siis laulun osalta, soittajat kyllä osaavat soittaa.Hyviä poimintoja, mutta Mr.Bigiä en laskisi yhden hitin kategoriaan. Esim. Cat Stevens -cover Wild World soi ysärillä suorastaan rasittavuuksiin asti joka paikassa.
Tylsä bändi, joskin Sheehan on kieltämättä kova basisti. Gilbertin kitaroinnista en ole koskaan perustanut vaikka teknisesti pätevä kaveri onkin.
Muistan kyllä ylimmän ja alimman, mutta keskimmäistä en. Mutta katsoin videota hetken ja tajusin miksi joku ikäiseni saattaa muistaa tuon. Oli se vaan hienoa kun musiikkivideoita vielä tehtiin ja niitä esittävä kanava oli olemassa (länsimaissa, RUTV:ltä tulee koko ajan ja hyvän näköisiä naisia muuten niissä).Kolme hittiä MTV-aikakaudelta 2000-jotain kai...
Ei Sepi yhden hitin ihme ollut, vaan hittejä oli aika monta. Armotonta menoa on toki tunnetuin biisi.Sepi Kumpulainen: Armotonta menoa
Olen ollut kerran Sepin keikalla. Nurmeksen ravintola Bellassa talvella -92. Sepi oli Kelpo Poikien lämppärinä ja esitti kuusi biisiä, joista kolme oli Armotonta menoa. Onneksi saimme kuulla lisäksi sentään klassikot Hirviö tuli mua vastaan sekä Railakas ilta Venetsiassa.Sepi Kumpulainen: Armotonta menoa