palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Itselleni tulee Kylien kohdalla aina ja ikuisesti ensin mieleen ensimmäinen albumi ja I Should Be So Lucky.
Jännästi itselleni tulee mieleen Kylien alkuvuosista The Loco-Motion.
Itselleni tulee Kylien kohdalla aina ja ikuisesti ensin mieleen ensimmäinen albumi ja I Should Be So Lucky.
Sehän olikin Kylien eka hitti, mutta itselleni tuo seuraava, eli I Should Be So Lucky kolahti enemmän. Se oli myös jo Stock-Aitken-Waterman matskua.Jännästi itselleni tulee mieleen Kylien alkuvuosista The Loco-Motion.
Las Ketchup biisillään Ketchup Song on muuten tämän ketjun kamaa:
Onhan heillä myös ainakin toinen Slade-biisi menestynyt. Eli Mama Weer All Grazee Now.Onko näillä muita hittejä kuin tämä Slade-cover? Itse olen pitänyt aina vähän tusinabändinä, joita putkahteli pintaan etenkin kasarilla kuin sieniä sateella, mutta myönnän myös, ettei ole ihan ominta genreänikään.
Onhan heillä myös ainakin toinen Slade-biisi menestynyt. Eli Mama Weer All Grazee Now.
Englannin kielessä on termi "signature song" artistien suurimmille hiteille, joihin artisti/yhtye assosioidaan. Näköjään olisi ihan kelpo termi Suomeen...
Whitney Houstonista ihan jokaikinen sanoo ensimmäiseksi I Will Always Love You.
Kylie Minogue - Can't Get You Outta my Head
Europe - Final Countdown
Riki Sorsa - Haaveissa vainko oot mun
Klamydia - Pienen pojan elämää
Kaikki kaukana yhden hitin ihmeistä.
Olen kyseisen kappaleen luonnollisesti itsekin kolmeen eri kertaan kuullut. Pienen pojan elämää kuitenkin on kerännyt esim. Youtubessa kaksi kertaa enemmän näyttöjä kuin seuraavaksi kuunnelluin biisi (Pyyntö). Mä lähden himaan on ikimuistoinen biisi kaikille sen kasarmilla kuulleille, vaan kaikki miehetkään eivät inttiä käy ja naisista murto-osa, mikä rajaa sen kuuntelijapotentiaalia.Muista olen yhtä mieltä, mutta uskon vahvasti, että ainakin 90-luvun alussa nuoruuttaan viettäneille ja miksei monille muillekin Klamydia assosioituu kappaleeseen Mä lähden himaan.
Tuo Status Quon In The Army Now on itseasiassa coverbiisi. Hollantilainen duo Bolland & Bolland teki alkuperäisen 80-luvun alussa.Inttibiiseistä Status Quon In The Army Now onkin sitten jo toinen tarina. Väittäisin nimittäin näppituntumalla, että on radiossa selvästi soitetumpi biisi (Suomessa) kuin vaikkapa Whatever You Want.
Pakko oli googlettaa, milloin tuo Pienen Pojan Elämää on julkaistu ja näköjään se on 2005.Olen kyseisen kappaleen luonnollisesti itsekin kolmeen eri kertaan kuullut. Pienen pojan elämää kuitenkin on kerännyt esim. Youtubessa kaksi kertaa enemmän näyttöjä kuin seuraavaksi kuunnelluin biisi (Pyyntö). Mä lähden himaan on ikimuistoinen biisi kaikille sen kasarmilla kuulleille, vaan kaikki miehetkään eivät inttiä käy ja naisista murto-osa, mikä rajaa sen kuuntelijapotentiaalia.
Tätä ei ole tässä ketjussa tainnut viä olla.. covereitahan tästä on tehty useampiakin
Tuo Status Quon In The Army Now on itseasiassa coverbiisi. Hollantilainen duo Bolland & Bolland teki alkuperäisen 80-luvun alussa.
Kuka muistaa vielä Kris Kross ja ”Jump” biisin??
Tämä oli iso hitti silloin 90luvun alussa..
Itse itseäni lainaten, olisit nyt lukenut edes vuoden 2021 juttuja:Monestiko Europe on mainittu? Olen sivistymätön enkä lue kaikkia 2001-2020 juttuja, anteeksi.
Miten lähelle muuten Europe ja The Final Countdown menevät tässä kategoriassa? Toki tiedostan että bändi on myynyt isot levymäärät muutenkin ja esim. Rock the Night oli myös kohtalaisen iso hitti, mutta kyllähän tuo on silti ihan ylivoimainen megahitti tuolta bändiltä ja mikään muu ei ole päässyt lähellekään.
En ole pahemmin kuunnellut noin yleisesti, mutta käsittääkseni ovat olleet aika tuotteliaita viime vuosinakin ja ilmeisen hyviä levyjä ovat tehneet.
Näitä oli vain viisi sivua, nopeasti olisi mennyt. ;)Monestiko Europe on mainittu? Olen sivistymätön enkä lue kaikkia 2001-2020 juttuja, anteeksi.
Laittaisin myös Yes -yhtyeen biisin "Owner Of A Lonely Heart" näihin yhden hitin ihmeisiin, koska tämä ponnahti numero ykköseksi jenkkilistoille, mm. Billboard Hot 100, vuonna 1984. Bändin muut sinkut eivät ole englanninkielisen Wikipedian mukaan päässeet lähellekään hittilistojen kärkipaikkoja.
Tämä on ehkä jo mainittu, vaan tämä edustaa kyseistä ilmiötä varsin ideaalisella tasolla: