Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 628
  • 5 190
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nykyisin tissikuvatkin ovat trendikkäästi somessa. Odotan Ylen #Sometissi-kampanjaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nykyisin tissikuvatkin ovat trendikkäästi somessa. Odotan Ylen #Sometissi-kampanjaa.

Eikö Ylellä laiteta lafkan nimi aina häsäriin? Täten tägit #tissityle tai #yletissit voisivat esimerkiksi tulla kyseeseen. Olisikohan nimim. @Bacon ajankohtaisine allekirjoituksineen linjoilla valmiina kommentoimaan tätä Teri Niitti -keissiä?

Virveliä kainaloon, sinut muuten mainittiin tänään televisiossa. Ylellä näyttivät jotain NHL-videopelin SM-kisoja (epäuskoista hörähtelyä tähän), ja toisen pelaajan otettua jäähyn selostaja (kyllä, siinä oli selostaja ja kommentaattorikin) taisi sanoa, että siinä laitettiin virveliä kainaloon. Mokoma julkimo!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Virveliä kainaloon, sinut muuten mainittiin tänään televisiossa. Ylellä näyttivät jotain NHL-videopelin SM-kisoja (epäuskoista hörähtelyä tähän), ja toisen pelaajan otettua jäähyn selostaja (kyllä, siinä oli selostaja ja kommentaattorikin) taisi sanoa, että siinä laitettiin virveliä kainaloon. Mokoma julkimo!

Juu yritin myös katsella tuota finaalia, mutta ei se oikein autossa jatkuvasti kaatuvan netin kanssa onnistunut.

Kävin muuten piruuttani katsomassa viime kevään fantasy draft-rosterini, ja pakko sanoa, että se näytti huonommalta kuin silloin. Ykkönen oli toki kova, Hall-Barkov-Wheeler, mutta bottom kutosessa ei ollut kuin 1 tai 2 tämän hetken lähes vakiopelaajaa. Kakkonen viihtynyt lasaretin puolella. Veskari koko ajan romuna, kakkosmies pudonnut kolmos-/nelosveskariksi. Pakit ihan ok.

Treidit sen sijaan oli silkkaa huikeutta. Price <-> Seguin, Hall <-> Kessel, Wheeler<-> Lupul jne.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei kyllä ole oikein hajua koko keissistä, mutta tissit ovat aina kivoja. Paitsi miesten tissit.

+1 tälle.

Vuoden viides albumi menossa, viisi lätkämatsia olen myös nähnyt. Vasta yksi elokuva listalla, sekin Lamb of Godia koskeva dokumentti As The Palaces Burn. Slipknot - .5: The Gray Chapter siis tämä viides albumi, Corey Taylor on mainio laulaja. Huomenna auto tarkastukseen ja sitten vähän alle 20-vuotiaiden välieriä. Tenttiin olisi pitänyt jo alkaa lukea, mutta motivaatio on taas piiloutunut johonkin.

Muita kukkujia?
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Mulla hieman sama ongelma kuin Jawsilla. Pitäisi alkaa lukemaan filosofian yo-kokeeseen. Motivaatiota olisi lukea muttei hakea kirjoja jostain varaston uumenista.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mulla hieman sama ongelma kuin Jawsilla. Pitäisi alkaa lukemaan filosofian yo-kokeeseen. Motivaatiota olisi lukea muttei hakea kirjoja jostain varaston uumenista.

Ah, yo-kokeet. Muistan lukeneeni 40 sivua yhteiskuntaoppia, että sen verran kiinnosti. Milloin edes kirjoitin, 2014? Yo-juhlat olivat typerät, ihme kekkulointia. Siinä on kanssa yksi niin yliarvostettu juttu, ylioppilaslakki siis. Juuri mitään en tehnyt arvosanojeni eteen, lukion päättötodistuskin on varmasti karmeaa luettavaa, mutta yliopistossa sitä nyt ollaan. Ja millä meriiteillä? Kyseenalaistan koko järjestelmän, ja perusteluna käytän vaivannäköäni, joka oli ja on yhä täysin olematon.

Varmaan pitäisi lukea juu. Kaivan kohta diat esiin jostain netin syövereistä, jos jaksan. Jotenkin aina mukavampi silti nostaa jalat pöydälle ja ajatella, että ennenkin asiat ovat lutviutuneet tekemättä yhtikäs mitään.
 

Jeffrey

Jäsen
Täälläpäin saattaa olla yksi kukkuja lisää. Yllättävästi sitä nyt meni yli kaksi viikkoa vieraissa sängyissä ennen selkä ongelmia. Nyt tuntuu kihelmöivän ranka sillätavalla, että taitaa yö mennä kramppien riivaamana. Toivottavasti olen väärässä.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Lukion jotkut kurssit ovat kyllä melkoista tuubaa. Hyvä esimerkki biologian kurssi missä käsitellään eliöitä ja perimää. Voi morjes... hyvä etten kuollut niille tunneille siihen penkkiin. Se turhautumisen määrä kun ei kiinnostanut paskaakaan aihe mutta silti siellä oli pakko olla, että sai kurssin. Sain eräänä päivänä ruokalassa kuulla opettajalta että läpi meni ja 7 tuli. Ehdotti vielä että voisi laskea kutoseen, jotta voisin uusia halutessani kokeen. Ja hän vielä väittää näkevänsä oppilaista kiinnostaako heitä vai ei.. vai ihan piruuttaanko ehdotti? No en uusinut.

Sitten tämä ah niin ihana ruotsi. 3 kurssia käyty, kaikista suora 5. Edellistä kursseista en muista juuri mitään. No vielä kaksi kurssia läpi niin pääse tuostakin eroon!

Äidinkieli, eiiii. Meidän piti tehdä teatteri-, tai dokumenttiARVOSTELU. Mä kävin muutaman kymmenen muun lukiolaisen kanssa katsomassa esityksen "Suomen kaunein" . No multa tuli "suhteellisen" tylyä tekstiä. Sitten kysyin ystävältä mitä hän oli kirjoittanut siitä. Hän ei tyytynyt kertomaan vaan näyttikin raapustelmansa. Siinä kehuttiin näytelmä melkein maasta taivaisiin. Ja mitkä numerot saatiin? Mä 7 ja ystävä 9. Pisti vain vähän naurattamaan, kun olin aavistellut miten käy ja niinhän siinä kävi miten odotinkin. No ystäväni on muutenkin aina ollut luokkamme priimus. Itsekin olin ala-asteella mutta pikku hiljaa valuin sinne harmaaseen massaan.

Ilman ystävääni olisin varmasti vielä heikompi koulussa. Varsinkin matikantunneilla on tarpeen että hän osaa matikka-Kiakonsyöjä-matikka sanastoa.

Mitäs @Jaws kirjoitti?
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Huomenna se alkaa. 9.00 lähden kaverini kanssa Turkusesta Niinisalon kauniisiin maisemiin. Tässä vielä viime hetkellä näprään ja laitan maalariteippiä scho-ka-kola -purkkien kansiin, jotta voin spray-maalata ne Nato-maalilla armeijan värisiksi.

Samalla tuossa on Floridan matsi Minnesotaa vastaan. Hienosti pappa taas aloitti, ei edes puolta minuuttia ehtinyt kulua, kun Jagge maalasi.

Jää kyllä ikävä Panthers-lätkää. Harmillista, että ne pelaa noin hyvin, koska ne menee pleijareihin ja itse en pääse katsomaan matseja, tai ainakin huomattavasti harvemmin tulee sitten niitä katsottua.

e: teen siis sillä maalarinteipillä sellaisia kuvioita siihen, kuten boresnake-kuvion, lääketarvike-kuvion & kumihanska-kuvion.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mitäs @Jaws kirjoitti?

Tsoossi kirjoitti viisi ainetta: äidinkielen, englannin, ruotsin, historian sekä yhteiskuntaopin. Matemaattisissa aineissa olin kammoksuttavan huono, joten kaltaiselleni humanistille nuo viisi ainetta olivat enemmän kuin sopivat. Äidinkielestä ja englannista E, ruotsista M ja historiasta sekä yh:sta C. Tsemppiä yo-kokeisiin, mitä olet aikeissa kirjoittaa ja mihin aiot opiskelemaan lukion jälkeen vai aiotko mihinkään?

Ennen olin kapinallinen sosiaalista mediaa kohtaan, mutta nykyään olen addikti. Ei hyvä tämä - äsken mietin, että miten näin on päässyt käymään. Tietäisinpä. Lisäksi koen olevani addiktoitunut (metalli)musiikkiin, elokuviin ja jääkiekkoon. Vuotta on mennyt vasta kolme päivää, mutta albumeita olen kuunnellut kuusi kappaletta ja lätkämatseja olen nähnyt viisi. Listaan näitä tänä vuonna siksi, koska vähän on sellainen kutina, että lukemat ovat aika tajuttomat vuoden päätteeksi. Täytyy tehdä vähän itsetutkiskelua.

Kylläpä Disturbed on nykyään kevyttä. Vaikka meneehän tämä näinkin, en valita.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En voi hyvin. Olispa kirjoitukset, silloin sitä oli pelkkää lomaa vaan. Tähän loppuu tämä reilun kolmen viikon loma, seuraavaa ei koskaan tulekaan. Tavoitteena olisi saada auto käyntiin kymmeneltä, ja siitä kohti "leirikeskusta Pyhäjärven rannalla".
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Tsoossi kirjoitti viisi ainetta: äidinkielen, englannin, ruotsin, historian sekä yhteiskuntaopin. Matemaattisissa aineissa olin kammoksuttavan huono, joten kaltaiselleni humanistille nuo viisi ainetta olivat enemmän kuin sopivat. Äidinkielestä ja englannista E, ruotsista M ja historiasta sekä yh:sta C. Tsemppiä yo-kokeisiin, mitä olet aikeissa kirjoittaa ja mihin aiot opiskelemaan lukion jälkeen vai aiotko mihinkään?
Kiitän, se tulee tarpeeseen. Filosofian, psykologian, historian, yhteiskuntaopin, matematiikan, äidinkielen sekä englannin. Olen muutaman vuoden pohdinnan jälkeen päättänyt hakea lukion (ja armeijan) jälkeen Tampereen poliisi ammattikorkeakouluun.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kiitän, se tulee tarpeeseen. Filosofian, psykologian, historian, yhteiskuntaopin, matematiikan, äidinkielen sekä englannin. Olen muutaman vuoden pohdinnan jälkeen päättänyt hakea lukion (ja armeijan) jälkeen Tampereen poliisi ammattikorkeakouluun.

Ei herrajjumala :DDDD

Ei vaan, kai se polamkkikin omanlaistaan sit on.

On kai tuo matikka sentäs pitkä, muutenhan sen kirjoittamisessa ei ole yhtikäs mitään järkeä? Varsinkin kun miettii tuota koko settiä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Huomenna se alkaa. 9.00 lähden kaverini kanssa Turkusesta Niinisalon kauniisiin maisemiin.

Niinisaloon! Päivitä sitten kuulumisia tänne, toki voit Facebookissakin pistää viestiä. Voin heittää viiltävää analyysia ykkös- ja kolmospatterin kapiaisista.

En voi hyvin. Olispa kirjoitukset, silloin sitä oli pelkkää lomaa vaan. Tähän loppuu tämä reilun kolmen viikon loma, seuraavaa ei koskaan tulekaan. Tavoitteena olisi saada auto käyntiin kymmeneltä, ja siitä kohti "leirikeskusta Pyhäjärven rannalla".

Feel you bro. Jopa minä selvisin, tsemppiä molemmille!

Kiitän, se tulee tarpeeseen. Filosofian, psykologian, historian, yhteiskuntaopin, matematiikan, äidinkielen sekä englannin. Olen muutaman vuoden pohdinnan jälkeen päättänyt hakea lukion (ja armeijan) jälkeen Tampereen poliisi ammattikorkeakouluun.

Aika pitkä lista, älä polta itseäsi loppuun. Hyvä silti, että suunnitelmat ovat valmiina.

Muistan sellaisen ajan, kun olin palstan nuorimpia. Nyt on olo vanha, kun jutustelen kanssanne. Ehdittepä tekin lapsiparat syntyä ennen milleniumia, eipä siinä. Vähän on vanha olo, ja vielä vanhemmaksi tuntisin itseni, jos @Jeffrey ei olisi kertonut tovi sitten selkäkivuistaan. Voimia Jeffrey!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

sinikettu

Jäsen
Nykyään saa kyllä olla melkoinen masokisti, jos poliisikouluun viitsii hakea. Alimiehisenä ja, vähäisin resurssein juoppoja ja mamuja retuuttelemaan.
Suosittelen varauksetta lääketieteellistä, jos pää riittää sinne asti. Kuusi vuotta siellä notkuu ja menee yksityisklinikalle kirjoittelemaan särkylääkkeitä ja seisokkipillereitä. Plus opiskelijabileissä tuheroa sataa ovista ja ikkunoista.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ainakin vielä silloin kun itse kirjoitin (2007), oli pakko kirjoittaa joko matikka tai ruotsi. Kyllähän se lyhykäinen matikka sen voiton vei.

Tuosta on jo vajaa vuosi aikaa *hymiö, joten en varmaksi muista, mutta muistaakseni sai korvata kaksi joukosta englanti, ruotsi, matikka joillain reaaleilla, kunhan se yksi jäljelle jäänyt oli pitkä oppimäärä.

E: näköjään muistan väärin. Sellainen non-issue taisi silloin olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös