Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 950
  • 5 190

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Poistitko viestin sitten? Kun ei ainakaan omaan silmään sattunut enää tuollaista.

Hups, latasin tuon kuvan, jotta voisin laittaa siihen naaman eteen palkin... Tuli tehtyä pienimuotoinen moka.

Jees, ehkä parempi laittaa palkki naaman eteen. Tosiaan tuttu ihminen, samaa koulua käyty muutama vuosi ja ompi ainakin taannoin käynyt töissä tuossa ihan lähellä. Vähän yllätyin kun tuli tutuhkon ihmisen kuva yöketjuun. Ehkä silti parempi tässä tapauksessa poistattaa ainakin naama, kun ei ole julkisuuden henkilökään kyseessä.

Mietin vain että mitäköhän ****** tykkäisi jos tietäisi tästä yöketjuun laittamisesta, mutta itse on kuvansa silti Facebookiin laittanut. En kyllä tiedä miten näissä kuuluisi menetellä.

Päätin poistaa kuvan ja jotenkin tässä vaiheessa tuntuisi hassulta laittaa kyseinen kuva takaisin tänne palkitettuna, koska kuvan tarkoituksena oli vain tehdä pointti.

pientä edittiä
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mur mur, murise kaikki kiukku vaan ulos!

Peitä simmut niin murisen, en halua menettää kiltin pojan mainettani. Mitä hai sanoo, sanooko se mur? Koira sanoo vuh, kissa miau. Tätä olen nyt mietiskellyt.

Aika erikoinen eskalaatio, kun kaikki tosiaan alkoi tisseistä.

Jos oltaisiinkin jotain pikku-pikkuserkkuja, niin olisi kyllä aika mahtava tapa saada selville moinen. Selitä siinä sitten jossain sukujuhlissa, kun joku kysyy, että mistäs pojat muuten keksitte, että sukua ollaan...
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Ei ole muuten tullutkaan käytyä tässä ketjussa pitkään aikaan. Tässä esim su-ma menin aamuysiltä vasta nukkumaan että unirytmi on edelleen vanha tuttu. Tänään boonuksena leikattiin kaksi viisaudenhammasta poijes joten olo on sen mukainen, lääkehuurut on jees. Siltikin juilii.
Pelailen tässä sit Clash of clansia ja koitan keksiä mitä en eilisen darrapäivän ja tämän päivän aikana olisi vielä netistä selaillut.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hmmm. Pitäisikö käydä vähän vähemmän yökerhoissa. Ärsyttää nähdä jälkeenpäin yökerhon jakamia kuvia missä näyn ja nytkin törmäsin yhden teemaillan promovideoon missä heilun. Tosi mukavaa.
Aiheeseen liittyen - alkolukko ois hyvä keksintö olla puhelimissa. Etenkin siinä vaiheessa kun olet tuhonnut muutaman oluen ja kenties jotain vähän vahvempaakin. Tai ainakin sellainen lukko että viimeistään väkeviin siirryttäessä hameväelle ei voi pistää mitään viestiä.


Pakko muuten suositella lukemaan tämä artikkeli Olli Jokisesta. Aivan jäätävän hyvin tehty ja mukavaa tietää, että asuu samassa osavaltiossa, missä itse tulevaisuudessa tulen asumaan.
Tämmöisiä artikkeleja kaipaisi kyllä lisää, oli haastateltavana sitten pelaaja tai vaikkapa jonkun joukkueen kannattajaseuran jäsen. Oli oikeasti mielenkiintoista luettavaa, kun vähän pintaraapaisua syvemmälle hypätään.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Tämmöisiä artikkeleja kaipaisi kyllä lisää, oli haastateltavana sitten pelaaja tai vaikkapa jonkun joukkueen kannattajaseuran jäsen. Oli oikeasti mielenkiintoista luettavaa, kun vähän pintaraapaisua syvemmälle hypätään.

Harvemmin tosin toimittajilla nykyään on aikaa vetää tuollaisia haastatteluja. Itse lukemiseenkin menee miltei puolisen tuntia. Mutta tosiaan täysin sen lukemisen arvoinen ja oikeastaan... Nyt kun on ollut hetken työttömänä (puolitoista viikkoa) työttömänä, niin on joka päivä yrittänyt saada jonkun kunnollisen teon tehtyä esim. siivoaminen, serkun kanssa ajanvietto yms. ja tämän artikkelin voi laskea sellaiseksi teoksi, hienoa tietää Ollista enemmän. Ja myös mm. Keenanista, itse olen Keenanin Maikkiin törmännyt tyyliin EHM:ssä, mutta sitä kautta ei ole oikein välittynyt kaverin suorastaan masokistiset valmennusmenetelmät. Hieno mies kyllä, harvoilla on pokkaa tuollaiseen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
@Kumielvis, oletko isäni? Sehän tästä enää puuttuisi. Isukki nimittäin oli myös pienehkössä operaatiossa tänään, suusta leikeltiin jotain ja oli muuten lääkehuuruissa hänkin.

Muita sukulaisia? :)
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
@Jaws näin sen täytyy olla. Seuraava operaatio on katsoa pari jaksoa futuramaa ja koittaa saada nukuttua.

Osaa muuten olla kohtuu kiirus & stressi kesäkuu, lähden kuun lopulla 3kk jenkkeihi harkkaan. Sitä ennen pitäis saada hyvin vaiheessa oleva oppari valmiiks, muutettua kamat pois, tehtyä rästit, hoidettua kaikki harkkasopimukset jne. Onneksi on tuossa juhannusjuhlat ja provinssirock sopivasti niin laskin et mulla on tässä kokonaista seitsemän päivää aikaa hoitaa ihan kaikki. Hyvä aloittaa nuo hommat noista hampilääkärin kauheuksista.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Olin juuri käymässä nukkumaan, kun löin sormeni terävään metallireunaan. Tuloksena todella syvä haava ja verta ympäri taloa.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Olin juuri käymässä nukkumaan, kun löin sormeni terävään metallireunaan. Tuloksena todella syvä haava ja verta ympäri taloa.

Sillä sormella on varmaan vähän huono kirjoittaa tähän ketjuun.

Hoitajana aina, kun veri mainitaan, niin mielenkiinto nousee. Oli aihe mikä hyvänsä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Sillä sormella on varmaan vähän huono kirjoittaa tähän ketjuun.

Hoitajana aina, kun veri mainitaan, niin mielenkiinto nousee. Oli aihe mikä hyvänsä.

Ihan hyvin sujuu, kun ei tullut sormenpäähän. Eikä sattunutkaan, verta vain tuli. Varmaan shokissa :D

E: Mutta öitä nyt.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Ihan tuli nyt jostain vanhat Soulflyt mieleen! Kiitos tästä, ei ole tullut pariin vuoteen kuunneltua. Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Eipä kai tuo controllin ja ärrän näpyttäminen auta, pitää ilmeisesti itse avata keskustelu, niin saadaan pakkiparini ja muut yökkösketjulaiset liikkeelle.

Eli HUOMENTA! Tänään on kaunis ilta ja oikeastaan olen tyytyväinen, että omalla alueellani ainakin aurinko on nyt alhaalla tai valoa ei ainakaan tule kattoikkunastani sisään.

Tuli tänään ostettua kaveriltani uudet kuulokkeet ja käytetty hiirimatto. Vein hänelle Kingston HyperX Mousepad XL:n (eli näin rahvaan kielellä aivan helvetin ylimitoitettu hiirimatto, mitat 420x900mm eli miltei metrin leveä) ja sain häneltä siis BitFenixin (eli saman merkkinen, kuin koneeni kotelo) Flo Gaming headsetin, mikä on muuten helkkarin päheä, sekä Razerin Goliatus -hiirimaton (kuva kaverini ottama, itse käytän seksikästä keltaista kukkashiirtä sekä eeppistä QPADIN MK-70 mekaanista näppäimistöä.

Siinä tarpeeksi omasta päivästäni ja virtuaalipippelin vertailusta, mitäs muut uggelit ja uggeliinit?


edit: linkkiä yms. korjailtu
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ehdin jo siirtyä koneelta pois hajotettuani F5 koneestani (mikä CTRL+R). Masennuin, kun ei kukaan kirjoittanut mitään.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Ehdin jo siirtyä koneelta pois hajotettuani F5 koneestani (mikä CTRL+R). Masennuin, kun ei kukaan kirjoittanut mitään.

Muista, että voit Duncan Keithin tavoin ottaa roolia ja kirjoitella aloitusviestin itse. Voidaan ottaa vaikka ensi yöksi tavoitteeksi, että kirjoitat vaikka jo illalla etukäteen aloitusviestin ja postaat sen tasan 00:00, niin saadaan heti keskustelua aikaiseksi. Tällainen "LostHorizon developing program". No ei vaiskaan, ei kaikkien tarvitse ottaa roolia, on tärkeää myös omata secondary scoringia siellä taustalla.

Jänskättää tämän päiväinen matsi, toivon sydämeni pohjasta, että Bishopia ei peluuteta. Useamman pelin, kun pelaa loukkaantuneena, niin se ehdottomasti vain pahentaa vammoja ja on joskus jopa estänyt uran jatkon. Tästä esimerkkinä case Uusikartano.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Tosiaan yritän ja yritin nukkua tässä ennen peliä... Siksi kännykällä nyt ja lainaaminen vaikeaa.

Mitä se tulokas-Ekblad sieltä huutelee tällaiselle kokeneelle puolustajajärkäleelle? Eipä mulla tosiaan asiaa ollut eikä ole, siksi ei viestiä. Vähän masentaa kaikki nyt.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ei oikein saa unta, olisi varmaan aiemmin pitänyt käydä nukkumaan.

Kysytään nyt turkulaisilta yhtä kysymystä, kun teitä tuntuu tässä riittävän. Tunnetteko ketään Viktoriaa sieltä päin?
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Laitoin yv. Toivottavasti ei pian todeta, että mekin ollaan sukua toisillemme, kuten case Jawsissa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kysytään nyt turkulaisilta yhtä kysymystä, kun teitä tuntuu tässä riittävän. Tunnetteko ketään Viktoriaa sieltä päin?

Yhden slovakialaisen Viktorian tunsin (tai tiesin, miten vaan) pari vuotta sitten, mutta ei nyt heti tule mieleen ketään turkulaista Viktoriaa. Minulla ja nimimerkillä @Taccutucca tunnetusti on samoja tuttuja, mutta ilmeisesti hän tuntee jonkun Viktorian ja minä en.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
@Jaws tunnetko slovakialaisia? :O

Tosiaan Taccutuccan ikäinen. Varmasti siis kaverin kaveri voi ainakin olla. Itsekin tunnen aika monta turkulaista.

Vähän tyngäksi jää viestit, kun kännykällä joutuu kirjoittelemaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
@Jaws tunnetko slovakialaisia? :O

Pari kontaktia, joihin olen satunnaisesti pitänyt yhteyttä, nyt viime aikoina en oikeastaan ollenkaan. Aivan liian vähän tunnen slovakialaisia.

Muualta ulkomailta tunnen tietysti omat sukulaiseni Kanadasta ja Ruotsista, mutta eipä noihinkaan tule yhteyttä pidettyä. Äiti on molempiin suuntiin paljon aktiivisempi. Pari vuotta sitten tuli nämä pikkuserkut viimeksi nähtyä, kun kävivät joukolla Turussa.

Lupasivat Kanadan-sukulaiset ottaa asiakseen joskus majoittaa meidät, mikäli Vancouveriin eksytään. Voisihan sitä Canucksin pelin käydä joskus katsomassa - harmi vain, että Sharks pelaa kotipelinsä Kaliforniassa.

Alkoi tehdä mieli matkata Kanadaan. Ruotsissa olen pari kertaa käynyt, ei sinne nyt tarvitsisi kuitenkaan mennä, vaikka kiva maa länsinaapurikin eittämättä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös