Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 478 568
  • 5 190

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
No eihän tässä unta saanut. Unirytmi sekaisin ja muutenkin pyöri liikaa asioita mielessä. Kaikki tuntuu vähän menevän pieleen nyt. Olipa tännekin ketjuun paljon asiaa, mutta unohtui tuossa sängyllä pyöriessä jo.

Toivotaan, että NHL ei petä. Muuten saatan nukahtaa kesken pelin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Huomenta, kirjaimellisesti. Näemmä voin vielä kirjoittaa. Tästä se epistola sitten alkaa. Katotaan kuinka poijan käy. Pyrin välttämään kontribuutiota juhannuksen supertriplaan.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Vähän muistui mitä piti kirjoitella.

Alkoi tehdä mieli matkata Kanadaan. Ruotsissa olen pari kertaa käynyt, ei sinne nyt tarvitsisi kuitenkaan mennä, vaikka kiva maa länsinaapurikin eittämättä on.

Viime kesänä olin viikon Torontossa, ihan hieno mesta oli. Perus turistinähtävyydet tuli nähtyä Torontossa - sen lisäksi myös Niagaran putouksia kävin ihailemassa. Muualla Kanadassa en muista käyneeni.

Tuli tuossa mietittyä, että olisi hienoa, jos NHL-foorumissa olisi joku "NHL-pelaajien siviilielämä" -ketju. Selailin tuossa yrittäessäni saada unta Instagramia ja huomasin, että Vladimir on tainnut mennä naimisiin. Siis ei Putin, vaan Tarasenko. Ihan kivan näköinen pari kyllä. Siellä ketjussa voisi sitten jakaa myös mancrushejaan. Äänestin kesäkundi-kisassa todellista miestä, Andrea Pirloa, mutta olisi äänen voinut antaa tälle mancrushilleni, Tyson Barriellekin. Noh, odotellaan pari vuotta, että baby facesta muodostuu vielä pirlomainen maskuliininen alfauros. Vähän homostelun meininki tuosta ketjusta voisi välittyä, mutta sehän kuuluu aina vähän jääkiekkoon, jossa kuitenkin halaillaan joukkuekavereita estottomasti.

Ihmettelin että mitä melua pihalta kuuluu. Sitten näen auton, jonka ovi on auki, aivan kotitiemme edustalla. Mieskin kävelee pihalla. Jaws on tartuttanut vainoharhaisuuttaan minuun. Mitä tapahtuu? Ai, jakelee postia vain.

Aina välillä pitää vähän söpöstellä. HaipoikaihQJawsia on vähän murisuttanut viime aikoina, eikä minullakaan kovin positiivissävytteisiä viestejä ole ollut. Noh, söpöstellään nyt. On tämä Jatkoajan Yöketjun porukka kyllä todella mukavaa, ihana kuulua tällaiseen ryhmään. Toki enemmän tullut juteltua vain nuoren kaartin eli Jawsin ja Taccun kanssa, mutta silti. Olette ihania ihmisiä. <3

:3
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Noh, söpöstellään nyt. [...] Olette ihania ihmisiä. <3

:3

Söpöily lähtee lapsista hakkaamal... No ei. Mutta itse en vielä liity tähän söpöilyporukkaan. Jaws voi ehkä perustaa jonkun KUBE-tyylisen SÖPÖ-porukan (Söpöilevät Pöllöfantit) tjmsp. Sitten saatan ehkä liittyä. Koska #sukulaisuus.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Höh, yritin saada sua mun söpöilypariksi kun Jawsilla on SeQuins. Ei sitten. Hmh.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Komea peli oli Chicagossa, oli valvomisen arvoinen. Tosin ei väsytä kyllä vieläkään.

Joo ei väsytä yhtään, varsinkaan viimeisen minuutin tapahtumien jälkeen. Tosin ei oo väsyttänyt missään kohtaa. Pitäiskö vaan samoilla silmillä painaa huominenkin?

E: Pakkipari on dominoinut tänään ihan hyvin.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ja minähän en kuulu secondary scoring -ryhmään, vaan yökkösketjuun! Ja sen näytän nyt! Vähän myöhässä aloitin, jos meinaan romaanin tähän kirjoittaa, kello on nyt 23.52. LostHorizon developing program alkaa nyt!

Ei ole kyllä mitään keskustelunherättäjää. Päivän ohjelmani tänään: leikkasin nurmikon, imuroin, kävin lenkillä ja katsoin Bondin. Ei mitään ihmeellisempää siis. Nyt kyllä väsyttää, ja mietin aikaista matkaa unten maille, enpä tiedä sitten.

Nyt kello on 00:00:00.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ja minähän en kuulu secondary scoring -ryhmään, vaan yökkösketjuun! Ja sen näytän nyt! Vähän myöhässä aloitin, jos meinaan romaanin tähän kirjoittaa, kello on nyt 23.52. LostHorizon developing program alkaa nyt!

Ei ole kyllä mitään keskustelunherättäjää. Päivän ohjelmani tänään: leikkasin nurmikon, imuroin, kävin lenkillä ja katsoin Bondin. Ei mitään ihmeellisempää siis. Nyt kyllä väsyttää, ja mietin aikaista matkaa unten maille, enpä tiedä sitten.

Nyt kello on 00:00:00.
"aikainen matka unten maille" on klo 00:00:00?

Mulle myös, mutta normaalit ihmiset kuulemma menevät nukkumaan siitä kympin nurkilla... hullua.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
"aikainen matka unten maille" on klo 00:00:00?

Mulle myös, mutta normaalit ihmiset kuulemma menevät nukkumaan siitä kympin nurkilla... hullua.

Riippuu ihan vertailukohdista. EIlen oli myöhäinen, kun menin nukkumaan. Kello oli vähän päälle kuus.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Viimeyönä ei tänne tullut erityisen paljoa juttua (kokonaista 3 viestiä, vaikka LH otti #roolia), joten kaipa itse voisi... Ääh, ei tässä mitään jaksa.

Noh, mainittakoon, että Sir Christopher Leen kuolema harmittaa (yhä, uutinenhan aiheesta julkaistiin "aikoja sitten"), vaikken erityisesti häntä fanittanut. Hoiti ruutunsa todella hyvin olemalla pahis monessa lehvassa.

Kaikille vielä tiedoksi: @LostHorizon on hyvä jätkä.

Ihmeellisesti kyöpeleihin liityttyäni on tälle palstalle ilmaantunut kavereita/sukulaisia.

Noh, stage is yours gentlemen of the night.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Veikkasin itsekseni että kello on jotain klo 22-22:30 kunnes huomasin että tämä ketju on taas ylhäällä ja mitä hemmettiä, kello onkin juuri 00:00. Tarkkaa toimintaa palstalaisilta. Nyt soi Phil Collins - Greatest Hits youtubesta ja selaan netin keskustelupalstoja jos sieltä jostain löytyisi jotain mielenkiintoisia viestejä. Aika hiljasta on ollut.

-Tinke
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
#Characterini ei auttanut nostattamaan keskustelua eilen. Tänään joudun jättämään #roolileikin kesken, sillä huomenna on herätys klo 7! Siis seitsemän! Aamulla! Suunta kohti Helsinkiä ja Summer Cup -salibandyturnausta, puulaakihengellä. Katsotaan, millaisessa ruosteessa ollaan, kun viime ajat on tullut vain valmennettua. Ja kuten Jortikastakin näkee, ei se paljon kuntoa vaadi.

Kaikille vielä tiedoksi: @Taccutucca on hyvä jätkä. Olkoon tämä ensimmäinen ja viimeinen #söpöily.

Ihmellisesti on yökkösketjuun liityttyäni tullut ilmi veljiä ja pakkipartnereita.

We are the heroes of our night.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Huomenna pitäis kasata tuohon taloyhtiön pihaan sellainen katos. Kai me juopot siitä selvitään.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Näköjään allekirjoittanut on infektoinut tämän ketjun hääshtägeillä. Näköjään mikään ei ole enää pyhää. *hymiö*

Ketjun aiheeseen liittyen, Captain Slow eli Adam Oates on mahdollisesti siirtymässä Pete DeBoerin valmennustiimiin San Joseen. Saa nähdä minkälaista jälkeä saa aikaan siellä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt on yö.

Yleistämisestä. Kaikki perustuu siihen. Se on perseestä.

Ne vaativat mielipideneutraalia sananvapautta.

Meikäläisiksi voi kuvailla, mutta miksi ei neikäläisiksi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onhan se nyt vihdoin aktivoiduttava tälläkin saralla, kun palstakuomat ovat viime öinä harjoittaneet niin vahvaa kontribuutiota.

Olen aivan liian medioitunut. Jatkuvasti vastailemassa kaverien WhatsApp-viesteihin, joihinkin Twitter-viesteihin ja niin edelleen. Oli jo inspiraatio kirjoittaa jonkinlainen viesti yöketjuun, mutta liian medioituneena ihmisenä en päässyt irti. En tiedä mikä miellyttämisen halu minua jatkuvasti vaivaa, mutta koko ajan pitää olla vastailemassa. Kun tulee hetken rauha, niin johan seuraava ihminen alkaa pommittaa viesteillä. Ihan kuin niillä olisi kipinävuorot ja olisi organisoitua toimintaa. Sabotoivat iltaani ja yötäni. Nyt vain laitoin puhelimen "kylmästi" sivuun ja vastaan sitten kun haluan. Toki toisessa päässä varmaan ihmetellään ja mennään nukkumaan, muttei jaksaisi ihan joutavuuksia puhelimella naputella. Raskasta puuhaa moinen.

Huomenna, eli tänään, suunnaksi Helsinki. Suuntaamme siis nimimerkin @LostHorizon kanssa samaan kaupunkiin, mutta eri paikkoihin tosin. Minä menen kaverini kanssa katsomaan Suomi-Unkaria. Odotukset eivät ole suuret, mutta pääasia onkin viettää aikaa kaverin kanssa. Tovi siitä onkin, kun ollaan viimeksi tavattu.

Palsta on toden totta omanlaisensa perhe. LostHorizon ja @Taccutucca vuoron perään taputtelevat toisiaan selkään, miespuolisen pakkiparin keskinäistä kemiaa. Mutta saavathan sitä miehet (pojat, ihan junnuja vielä, ainakin Taccutucca!) keskenään söpöillä. Tai ei tuo ihan siirapiksi ole mennyt. Enemmän sellaista yo bro! -meininkiä. Yöketjun laadunvalvonnan ylitirehtöörinä tarkkailen myös söpöilyn kriteerien täyttämistä, eikä tuo ihan tuollaisenaan ehkä vielä siihen yllä. Yritys on kova, eikös LostHorizonilla olekin meneillään jokin Taccutuccan lanseeraama developing program? Söpöyden abc seuraavaksi.

Söpöydestä puheen ollen latasin ensimmäisen kuvani Instagramiin viime yönä. Harjoittelen vielä tuon palvelun käyttöä, mutta enköhän minä huomenna Helsingistä keksi jonkin konstin ja laita jonkun puhelimen kameralla kuvaamani otoksen tällä hetkellä yhden kuvan vahvuiseen galleriaani.

Ei minun tuosta pitänyt edes puhua, vaan analysoida tuota Jatkoaika-perhettä. Taccutucca on siis se allekirjoittaneen yllättävä, kadonnut ja sittemmin löytynyt sukulainen. LostHorizon kertoi omistavansa samanlaisen maailmankatsomuksen, joten hän voi olla luotettava kaverini - kenties HIMYM-tyyliin uskollinen wingman. Virvelipoika, joka viettää parhaillaan jotain lyhyttä lomaa palstasta, saa kunnian olla räkänokkainen pikkuveljeni (kun kuitenkin nuorempi on). @Virveliä kainaloon ja minä hiekkalaatikolla leikkiessämme olemme palstan äitihahmon, nimimerkin @Leelian Lepotuoli valvovan katseen alla. Sinistä ämpäriä ei naapurin lapsille lainata. Isä on kadonnut johonkin, sillä jos meillä olisi palsta-isukki, niin tällöin koko touhu olisi jotenkin kontrolloitua, kun olisi möreämpi auktoriteetti kasvattamassa lapsistaan maskuliinisia mallikansalaisia. Luulen, että @Captain Slow on liian nuori isäksi, joten hän toimittakoon naapurin mekaanikon virkaa - hänellä kun tietääkseni on bensaa suonissaan. @SeQuins on se, jonka roolin tässä tapauksessa kaikki saavat kuvitella itse mielessään. :)

Epistolani johtopäätös on tämä: "Kaikuva pönttö on myöskin luurien välissä." - Matti Kyllönen.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Loistava skenaario Jawsilta. Ja melko todenmukainen. Mainittakoon vielä, että olemme LH:n kanssa yksityisviestien kautta ilmeisesti toistemme parisuhdeterapeutit. Tosin:
a) kumpikaan meistä ei ole parisuhteessa
b) kumpikaan meistä ei ole antanut toiselleen oikeastaan mitään suoraa neuvoa - ollaan vaan valitettu omaista tilanteistamme (tosin itse olen suht sujut toistaiseksi oman tilanteeni kanssa koska itselleen valehtelu :D)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
"Kylätuomioistuimissa rikoslaji on aina sama: kyläkuvasta poikkeaminen". Eikä nyt linkitellä Peteliuksen kasvoja, koska eihän tuo sieltä ollut. Petri Lius olisi Pete Lius. Ismo Lius teki monta maalia. Voitti neljästi pääsarjamme maalikuninkuuden. Nyt! Nuoriso! Ja vanhempi väki, sekä keskiväki. Nouskaamme ylös ja nostakaamme kättä lippaan Ismo Liuksen kunniaksi. Ismo oli kova jätkä pellaamaan.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Ismo Lehkonen ja Ismo Lius ovat molemmat entisiä pelaajia, nykyisiä edit: kaljupäävalmentajia, joidenka lahjat eivät aivan riitä pääsarjatasolle ja lisäksi molemmat ovat syntyneet 60-luvulla.

Ismonati confirmed

ok, hieman yliyrittämistä
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ismo Liusta ei pilkata! Sen sijaan Ismo Lehkosta saa pilkata, sillä Ismo Lehkonen kertoi viime maaliskuussa Joonas Komulaisen siirryttyä Kärpistä Lukkoon: "Erikoinen ratkaisu maksaa armottoman hinnan SM-liigan mestaruustaistossa - sensaatiomaisen tyhmä siirto". No olipa vissiin, mitenpä kävi. Niinpä.

Ismo Laitelaa en tähän nyt sotke. Ja tein sen kieltämällä asian.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Nojoo, Urheilulehteen kirjoittaessa (tai no nykyään ne ei jaksa edes kirjoittaa, vaan on ne sikalaimeat "UL-studiot") harvemmin sanotaan
a) mitään viisasta
b) mitään, mistä ei saisi sopivan provosoivaa klikkihuoraotsikkoa

Ismo Laitelan sijaan Ismo Leikola kannattaa mainita. Siinä on leppoisa mies.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä muuten olen Urheilulehden miehiä, ovat analyyttisiä, mutta Ismo Lehkonen on vauhko ja sanoo mitä sylki suuhun tuo. Ja onpa näemmä niin, ettei Ismo Lehkosen sylki ole terävimmästä päästä vaan Ismo Lehkosen syljen sekoitussuhde on kuulemani perusteella tätä luokkaa: 20 % pöljyyttä, 70 % järkeä ja 20 % vauhkoontumista. Kyllä minä matematikkaa osaan, tämä oli taiteellinen ratkaisu, jonka symmetria vaati. Pitäisi olla 98 % järkeä ja 2 % innostusta, jotta olisi hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös