Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 155
  • 5 189

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tämä on ihan vitun kummallinen yö. Ensin @Taccutucca linkittää kuvan tutusta ihmisestä yöketjuun ja siitä hetken kuluttua arvuutellaan keskenämme yksityisviesteitse, että ei kai tässä vain olla sukua toisillemme.

Ja @Mr.Fox, koskikohan asia Piispanristin Prismaa? Tuo Taccutucan linkittämä henkilö oli siellä ennen töissä, muttei taida enää olla. Liekö kyseinen nainen se, jonka sait hämmennyksiin? Tässähän pyöritään varsin pienissä piireissä.

Sano nyt Kettuherra, että sinäkin tunnet minut jostain. Olen niin hämmennyksissä täällä, että mikä tahansa taitaa olla nyt mahdollista.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
^ Miksi sinä sensuroit kiroiluasi, jos saan kysyä?

Okei, juntti ja erityisen paha tapahan tää on (etenkin itse syyllistyn aika reippaasti) mutta joskus on niin saatanan paska fiilinki että ei se ainakaan parane sillä että kätkee sen pahan olon itseensä.

..ttu, mitä paskaa taas tulee kirjoiteltua. Niinkuin yleensäkin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
^ Miksi sinä sensuroit kiroiluasi, jos saan kysyä?

Sehän oli hillitty kuiskaus. Eikä kiltit pojat kiroile. :)

Päädyttiin nimimerkin @Taccutucca kanssa johtopäätökseen, joka on:

A) Taccutucan sukulainen on puhunut läpiä päähänsä
B) Minä ja Taccutucca ollaan keskenämme sukua
C) Minä olen tietämättäni sukua eräälle Liiga-pelaajalle

Tämähän on jännää. Harmikseni pelkään A)-kohdan olevan lähimpänä totuutta.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Eksyin Youtubessa pitkästä aikaa katsomaan Amaranthen livevideoita. Bändin laulajatar Elize Rydissä on kyllä sitä jotain, mutta iso miinus siitä, että seurustelee jonkun helvetin NHL-varatun veskarin kanssa. Ei siinä, Allsvenskanista on pitkä matka huipulle tuossa iässä, buhaha.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Onko sille olotilalle sanaa, kun ei varsinaisesti vituta, mutta oikeastaan vituttaa? Anteeksi kiroiluni. Mitään syytä ei ole, mutta silti ottaa joku juttu kupoliin. Jo aamulla oli herätessä olo, että nyt ärsyttää joku juttu, en vain tiedä mikä. Ja nyt ihan sama ajatus.
Jo vain, löytyihän tämä, johon mun piti Haipojalle @Jaws vastata jo pari yötä sitten.

Olotilalle on harvinaisen yksinkertainen ja suomenkielinen sana: tylsistyminen!

Jos mä nyt oikein olen käsittänyt, niin pääsykokeet oli sun numero uno tänä keväänä/alkukesästä? Et ole töissä, joten vietät tavallaan vapaaherran elämää? Se on tavallaan myös vaarallista aikaa. Ensin olet tiiviisti tai vähemmän tiiviisti lukenut ja valmistautunut - odottanut pääsykokeita. Sitten sä käyt pääsykokeissa ja jäät odottamaan niiden tuloksia. Tavallaan ymmärrettävää: takki on tyhjä tässä vaiheessa. Olet antanut kaikkesi siihen yhteen tiettyyn päämäärään - nyt on aika rentoutua ja odottaa rauhassa tuloksia.

Tavallaan tätä nyt elämääsi aikaa voidaan verrata siihen, kun jääkiekkoilija/huippu-urheilija päättää uransa tai "normi-ihminen" jää työttömäksi/eläkkeelle. Elämästä katoaa se tavallinen, arkipäiväinen rutiini. Aamulla kun herää, ei ole kiire minnekään, ketään ei odota mihinkään suuntaan. Jonkin aikaa se on juuri sitä, mitä on kaivannut, mutta jonkin ajan päästä siitä myös katoaa se hohto. Päivät muistuttavat toisiaan, arkipäivät muuttuvat sunnuntaiksi ja päinvastoin. Pikkuhiljaa se nautinto riippumattomuudesta alkaa muuttua juuri tähän olotilaan: vituttaa, mutta ei oikeastaan vituta. Sanalla sanoen: tylsistyttää! Ei mikään ihme, että näillä hetkillä niin monet suomalaiset (ja miksei ulkomaalaisetkin?) - entisiä huippu-urheilijoita tai ei - tarttuvat pulloon. Pullon henki on juuri se kaveri, jonka kanssa riittää tekemistä oli sitten tiistai, perjantai tai vaikka sunnuntai!

Mä uskon hyvin pitkälle, että tässä "perusvitutuksessa" on kyse hyvin pitkälti juuri tylsistymisestä!
Sano nyt Kettuherra, että sinäkin tunnet minut jostain. Olen niin hämmennyksissä täällä, että mikä tahansa taitaa olla nyt mahdollista.
Ei, en usko, että varsinaisesti "tunnetaan"! Pieniä piirejä täällä Turussa kuitenkin on...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Eksyin Youtubessa pitkästä aikaa katsomaan Amaranthen livevideoita. Bändin laulajatar Elize Rydissä on kyllä sitä jotain, mutta iso miinus siitä, että seurustelee jonkun helvetin NHL-varatun veskarin kanssa. Ei siinä, Allsvenskanista on pitkä matka huipulle tuossa iässä, buhaha.

No niin! Äänestin Elizeä palstan kesätyttöäänestyksessä. Nyt on asiaa. Amaranthe on muutenkin hyvä bändi. Tekevät Ruotsissa hyvää musiikkia; Arch Enemy, Amaranthe, Sabaton ja muutamine biiseineen myös Mustasch sekä Sparzanza tulevat heti mieleen. Hyvä, täällä on ihmisillä mainio musiikkimaku!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Olotilalle on harvinaisen yksinkertainen ja suomenkielinen sana: tylsistyminen!

Kuudes kuudetta en ollut tylsistynyt, mutta jotain muuta siinä olotilassa oli. Ehkä se oli turhautumista omaan saamattomuuteen, mutta ei se ihan tylsistymistä ollut. Yllättävän vähän olen nyt ollut viime aikoina tylsistynyt. Tunnistan kuitenkin tuon, että välillä on ollut vähän tylsää, kun ei ole mitään varsinaista pakottavaa rutiinia, sellaista arkea. Kiva sitten aikanaan taas totutella takaisin mukaan rytmiin.

Hyvin olet kuitenkin perillä elämäni tapahtumista, siitä jaan kiitokseni. Selvästi viestit on luettu ajatuksella läpi!

Palatakseni esiin nostamaani aiheeseen, minulla ei ole ollut noita aamufiiliksiä, että olisi ärsyttänyt se, millaiseksi olen tullut. Olen ihan tyytyväinen. Joskus sitä ajattelee, että eilen olisi voinut jättää sen ja tuon tekemättä tai sanomatta, mutta päällisin puolin ihan hyvä olo. Tuli vain mieleen, kun jossain biisissä laulettiin tuommoisesta. Mietin sitten, että tunnistaisiko joku itsensä. Tarkoitus ei missään nimessä ollut viitata tietokonekeskusteluun, vaikka siltä se saattoi humoristisessa mielessä vaikuttaakin!

Jotenkin inspiroisi nyt kirjoittaa jääkiekosta tuonne palstan kiekkopuolelle. Kummasti heti, kun kausi on melkeinpä kokonaan ohi ja siirrytään kesälaitumille.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
No niin! Äänestin Elizeä palstan kesätyttöäänestyksessä. Nyt on asiaa. Amaranthe on muutenkin hyvä bändi. Tekevät Ruotsissa hyvää musiikkia; Arch Enemy, Amaranthe, Sabaton ja muutamine biiseineen myös Mustasch sekä Sparzanza tulevat heti mieleen. Hyvä, täällä on ihmisillä mainio musiikkimaku!
Joo, no Elize pisti silmään jo heti ensimmäisellä kerralla kun neidin näin livenä Tuskassa Kamelotin taustalaulajana muutamaa vuotta aiemmin kuin olin edes koko Amaranthesta kuullut. Ruotsista tulee paljon muitakin hyviä bändejä aina Opethista. Evergreystä ja Pain of Salvataniosta alkaen... En viitsi edes sen kummemmin listata, kun sen maan pooli on aika syvä. Eikä sen tarvitse olla pelkästään raskaamman musiikin saralta.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kuudes kuudetta en ollut tylsistynyt, mutta jotain muuta siinä olotilassa oli. Ehkä se oli turhautumista omaan saamattomuuteen, mutta ei se ihan tylsistymistä ollut.
Itse asiassa se oli siis viides kuudetta aamulla (viime perjantai)!
Avauduit olotilastasi Yöketjuun vain lauantain puolella eli kuudes kuudetta... *tarkkuutta-tarkkuutta*
Tylsistyminen = turhautuminen omaan saamattomuuteen = sama asia kuitenkin!?

Yllättävän vähän olen nyt ollut viime aikoina tylsistynyt. Tunnistan kuitenkin tuon, että välillä on ollut vähän tylsää, kun ei ole mitään varsinaista pakottavaa rutiinia, sellaista arkea. Kiva sitten aikanaan taas totutella takaisin mukaan rytmiin.
Tylsistyminen ei ole asia, jonka sanot ääneen: "Onpa tylsää!". Se on itse asiassa hyvinkin alitajuntainen homma. Toinen käytettävä sana on "odottaminen". Sä varmasti armeijassa opit tämän sanan tarkoituksen: helvetinmoisella kiireellä piti mennä joka paikkaan odottamaan (tylsistymään?)!

Mulla on todella tuore omakohtainen kokemus asiasta. Tiesin jo kevättalvella yhdestä tulevasta, todella erikoisesta työtehtävästä. Valmistauduin siihen parhaani mukaan - vähintään alitajuisesti! Koko ajan joka jutussa oli mukana ajatus siitä "toukokuun kahdestakymmenennestäviidennestä" - siitä huolimatta, että tiesin erityisesti kokemukseni ja *köh-köh* varsinkin taitojeni riittävän kyseiseen tapahtumaan: "No problem!". Tilanne/tapahtuma oli kieltämättä erikoinen, mutta ei mitään sellaista, jonka kaltaista en olisi nähnyt/kokenut ennenkin. Kielitaitoa tarvittiin (kolmella vieraalla - EDIT: kahdella vieraalla ja toisella kotimaisella), (todella pikaista) ongelmanratkaisukykyä vaadittiin, mutta hei... vastaavia ominaisuuksia mä vaadin itseltäni joka päivä työtehtävissäni!

Kaikesta ennakkohypestä huolimatta se "toukokuun kaks'vitonen" meni aivan loistavasti. Kotimatkalla iski se olo, että loput on "out of my hands" - nyt vaan pitää odottaa mitä tuleman pitää. Välittömät reaktiot ja välitön palaute tuli tietysti vastaanotettua jo paikan päällä. Palautetta tuli myös puhelimitse seuraavana päivänä. Sen jälkeen alkoi se tylsä tuloksien odottaminen. Ei kai siinä nyt varsinaisesti tylsisty, mutta koko ajan odottaa tietoa jostain, johon on juuri antanut kaikkensa. Ihan vastaavasti kuin sä nyt odotat (vähintään alitajuisesti) tietoa pääsykokeittesi tuloksista.

(Minäkin olen muuten joskus ollut pääsykokeissa...)
Hyvin olet kuitenkin perillä elämäni tapahtumista, siitä jaan kiitokseni. Selvästi viestit on luettu ajatuksella läpi!
Noh, muutaman rivin joskus lukenut sieltä sun täältä!
 
Viimeksi muokattu:

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Huomenta iltaketjulaisille. Mites muille näin maanantai-iltaan?

Itse tulin juuri rullaluistelemesta ja nyt vois käydä suihkussa. Sen jälkeen vois ainakin katsoa American Sniperin ja sitten vaikka painua pehkuihin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Oli ensimmäinen lomapäivä, enkä tehnyt mitään muuta kuin otin puolentoista tunnin päiväunet, joten nyt ei oikein uni nappaa. Huomenna olisi paljon kaikenlaista, joten fiksumpaa tässä olisi kohta kuukahtaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Mä olen vähän kahden vaiheilla, valvoakko tuohon yön änäriin huonolla omatunnolla vai alkaa nukkumaan ja herätä aamulla hyvän omatunnon kanssa. Tänään tuli oltua iltavuorossa, ja yskä sekä kurkkukipu pahenivat entisestään, ja meinasi äänikin hävitä jo kokonaan. Pomokin käski huomenna mennä lekuriin, kun sen verran kamalalta kuulostin.

Jos mä valvon enkä nuku kunnolla, niin ei tämä tauti siitä ainakaan paremmaksi muutu. Toisaalta tiedän tässä kunnossa saavani sairaslomaa joka tapauksessa jos sinne lekuriin menen, nukuin sitten yön kunnolla tai en. Täytyy nyt miettiä.

Tosiaan tästä päästään aiheeseen, joka vituttaa helvetisti. Sairaana töihin saapuvat (ts. minä tänään) jotka tulevat tartuttamaan kaikki muut. Olin autokolarista johtuen juuri tässä taannoin saikulla, ja meillä on YT-neuvottelut päällä. Ei viitsisi jokaisen pienen yskäisyn takia hakea saikkua, mutta tämän hetkisen olotilan perusteella taitaa olla pakko. Olenhan mä tuolla jo kolme vuotta ollut, eikä sairaslomia ole juurikaan kertynyt, mutta vituttaa tuo silti...
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@Kari Runk

Jos johdolla on yhtään järkeä päässä, siellä katsotaan vähän isompaa kuvaa kuin viime kuun saikkulistaa, eli lepäämään vaan jos et ole terve. Työt jatkuvat tai eivät jatku siitä riippumatta.
 

Nick Neim

Jäsen
Työt jatkuvat tai eivät jatku siitä riippumatta.


Näinhän se taitaa olla. Eivät tietenkään mitään nimilistoja ole julkaisseet, mutta onhan siellä varmaan alustavaa listaa kasailtu jo ensimmäisistä päivistä lähtien.

Sinänsä kyllä vituttaa kun kokee itsensä "terveeksi", että voisi työt hoitaa. Tällä alalla jossa olen, ollaan aika tarkkoja flunssien ja muittenkin pärskimisten suhteen, eikä haluta ottaa riskejä. Ja ihan syystäkin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Itse asiassa se oli siis viides kuudetta aamulla (viime perjantai)!
Avauduit olotilastasi Yöketjuun vain lauantain puolella eli kuudes kuudetta... *tarkkuutta-tarkkuutta*
Tylsistyminen = turhautuminen omaan saamattomuuteen = sama asia kuitenkin!?

Turhautuminen omaan saamattomuuteen voi olla myös sitä, että on turhautunut, kun yrittää saada tekstiä yöketjuun siinä kuitenkaan onnistumatta. Produktiivisuuden kanssa sakkasi tuolloin, joten tylsyydellä ei ollut tekemistä sen asian suhteen. Pieniä vivahde-eroja, jotka luovat näille sanoille omat merkityksensä! Kieli on mielenkiintoinen juttu, niin vivahteikasta ja ilmaisu voi olla parhaimmillaan hyvinkin runsasta. Onhan kielellä kikkailu kivaa.

Tylsistyminen ei ole asia, jonka sanot ääneen: "Onpa tylsää!". Se on itse asiassa hyvinkin alitajuntainen homma. Toinen käytettävä sana on "odottaminen". Sä varmasti armeijassa opit tämän sanan tarkoituksen: helvetinmoisella kiireellä piti mennä joka paikkaan odottamaan (tylsistymään?)!

Kyllä minä sen ääneen sanon, jos on tylsää. Mutta sen sanon usein pikkuveljelleni, ikään kuin viestiäkseni, että hei velipoika, tehdäänkö jotain. Pitää nyt vielä yrittää nauttia siitä pienestä määrästä (jos näin voi sanoa) lapsuutta, mitä jäljellä on. Pikkuveljen kanssa olen koko elämäni touhunnut kaikenlaista. Olisi ihan valehtelua, jos sanoisin, ettei hän ole paras kaverini. Itsetunto ei ole koskaan kestänyt sitä, jos pikkuveli on jossain pärjännyt minua vastaan, mutta ikävä tulee jahka jonain päivänä pois muutan. Jotenkin kummallista, että isovelikin asuu nykyään eri kaupungissa. Siihen on tosin tottunut, mulla on hänen kanssaan yhdeksän vuoden ikäero.

Menipä nyt "ohi aiheen", mutta menköön. Armeijassa sai kyllä odotella ihan tarpeekseen. Ajatella, että intin päättymisestä on jo yli puoli vuotta. Aika juoksee.

Ihan vastaavasti kuin sä nyt odotat (vähintään alitajuisesti) tietoa pääsykokeittesi tuloksista.

(Minäkin olen muuten joskus ollut pääsykokeissa...)

Ja heinäkuun alkuun asti täytynee jaksaa odottaa. Hah, sinäkin pääsykokeissa - haikailetko noiden aikojen perään, vai onko nyt paremmin?

Noh, muutaman rivin joskus lukenut sieltä sun täältä!

Samat sanat sinulle. Ehkä olen sinulta jonkun viestin lukenut... Sä olet joku uusi nimimerkki? Tervetuloa palstalle ja yöketjuun, mä olen Jaws, mukava tutustua. :)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kannattaa istua yksin pimeässä yöllä. Viime vuoden elokuun murtovarkaus kummittelee vieläkin. Pienikin ääni tai kolina niin paranoia on valloillaan, valot päälle ja sydän kurkussa hetken aikaa tuijottelua ulos ja ympärille. Jugurtit hain jääkaapilta ja reitti oli onneksi ihan selvä. Väärä hälytys taasen.

Varmaan tämä on nyt tätä loppuelämän. Musiikit korvilla pienikin yllättävä ääni saa aistit valppaiksi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jatkan monologia. Suomen pelin katsoin, olipahan surkea matsi. Ja lauantaina katsomaan Helsinkiin Unkari-peliä, voi voi. Viestin positiivinen osuus: Turussa oli aurinkoinen sää ja muutenkin ihan kiva päivä oli.

Mutta nyt vain suoraan sanottuna vituttaa. Ei ole edes suurta syytä, mutta mahtaisiko edes söpöily auttaa? Ei ole edes söpöä kohta enää tämä minun kiukuttelunikaan. Mur.

Sanokaa nyt joku jotain, älkää kaikki istuko tuppisuina. Tällä palstalla on niin monta nimimerkkiä, niin kai nyt joku on paikalla ja kirjoittaa yöketjuun sanan tai pari? Häh?!

Huomenta kuitenkin kaikille.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Täällä taas. Tosiaan eilen tuli katsottua tuo American Sniper. Ihan hyvä leffa ja taistelukohtaukset olivat ihan tyylikkäitä, mutta olisi voinut olla vielä parempikin. Mitäs sitä tänään katsoisi? Ideoita?
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Huomenia vaan hait ja hainmieliset.

Eilen tuli katsottua tuota Tampa - Hawks peliä ja onhan se kyllä viihdyttävää kiakkoa.

Pakko muuten suositella lukemaan tämä artikkeli Olli Jokisesta. Aivan jäätävän hyvin tehty ja mukavaa tietää, että asuu samassa osavaltiossa, missä itse tulevaisuudessa tulen asumaan.

Tänään tuli vietettyä aikaa hyvässä seurassa ja tuli nähtyä lähes katsomisen arvoinen "Let's be cops", mikä on rakenteeltaan stereotypinen pissakakka-americanpie -tyylinen komedia, mutta juoni yllättävän mielenkiintoinen, tosin kykeni aina kohtauksen nähdessään oikeastaan jo kertomaan, että mitä siinä tapahtuu - erittäin ennalta-arvattava juoni. Mutta ehkä jopa 3/5 jos katsoo muutamia asioita läpi sormien.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
"Erittäin hyvää iltaa rakkaat kuulijat! Viihdytämme, ilahdutamme ja informoimme teitä jälleen näin yöllisissä merkeissä. Tämä on kolmas osa ohjelmaamme "Ihmiset ympärillämme". Tänään meillä on ilo tarjota teille arvoisa vieras, LostHorizon! Antakaa raikuvat aplodit siellä kotisohvillanne!"

"Kiitos, kiitos! Mukava tulla keskustelemaan tähän aikaan yöstä. Tai illasta. Tai, mukava se on aina keskustella."

"Olet ilmeisesti taas pohdiskellut ihmissuhteitasi ja suhteita ihmisiin ympärilläsi? Haluaisitko jakaa filosofointejasi kuuljoillemme?"

"No mikäpä ettei, siksihän minut kai pakot... aneltiin tänne. Viime aikoina minuun on kohdistettu aivan uusia tunteita. Siitä pitäisi kai olla iloinen, mutta tilanne on erittäin haastava, kiusallinen ja ikäväkin. En nimittäin tunne samoja tunteita toiseen. Miksi näin käy? Ne eivät kiinnosta, jotka ovat kiinnostuneita minusta, ja ne eivät kiinnostu minusta, joista olen kiinnostunut. Ikävä särkeä sitten toisten sydämiä, kun itse tietää tunteen niin hyvin. On tämä elämä vaikeaa, mutta ehkä juuri siksi elämisen arvoista."

"No tämäpä ikävää. Kuinka aiot ratkaista ongelmasi?"

"Itseaiheutettujahan monet ongelmat ovat, kun mietin asioita liikaa, enkä tee asioita. Pitäisi vain tehdä. Miten juuri nämä kyseiset ongelmat ratkaisen? Yritän varmaan unohtaa, kun on kesäkin. Kesällä on niin helppo erakoitua. Vaikken haluaisi. Toisista haluaisin ja toisista en."

"Noniin noniin. Ei meitä nyt noin paljoa kiinnosta, kunhan harrastin vähän small-talkia. Kiitos vierailusta ja parempaa onnea tulevaisuuden tunteissa!"

"Joo kiitos kii..."

"Älä nyt kiittele vaan lähde helvettiin jo!"
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Hyvin kuvasit näiden haastattelijoiden pinnallisuutta, tosin kun haastattelee urallaan tuhansia ihmisiä, niin kyllähän siinä kiinnostus jossain vaiheessa hieman laskee.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Hmh, onpa täällä hiljaista.

Niin mitä täällä tapahtui pari yötä sitten? Meni hiukan ohi. @Taccutucca laittanut jonkun kuvan? Minne? En ole nähnyt. Haluaisiko joku selittää tarkemmin?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Eilen näkyi taivaalla kaksi sateenkaarta vieretysten. Otin teille ihanille kivoja kuvia. Toinen sateenkaari näköjään ujosteli kameraa.

Mitäs haipoika siellä riehuu... Mur.

Mitä, sinäkin näit? Muistaakseni kerroin sinulle, että kun tulin Jyväskylästä, niin kaksi oli ihan vieretysten. Aika söpöjä ovat! :3

Ja kyllä nyt riehua pitää. Alkoi saman tien mennä kaikki muukin päin mäntyä! Ensin tuo kone jäätyi, sitten käynnistin uudelleen. Kävin keittiössä ja löin nilkan johonkin tuoliin. Palasin koneelle eikä netti ottanut toimiakseen! Kokeilin eri konetta, eikä siinäkään toiminut netti. Nyt sitten kiukuspäissäni ähkin tämän puhelimen kanssa viestiä tulemaan.

Mutta nyt olen kyllä ihan kiltisti, kun tuli sellainen henkilö murahtamaan, ettei parane yhtään enempää kiukutella. Hei, minähän olen ollut ihan enkeli täällä. Se oli tuo toinen joka täällä riehui, en minä mitään ole tehnyt, voin vaikka vannoa.

Viime yönä ei tullut uni kuin vasta auringon noustua. On se kumma kun ei mene nyt putkeen nämä hommat! Ei mitkään hommat.

Mur mur!
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Niin mitä täällä tapahtui pari yötä sitten? Meni hiukan ohi. @Taccutucca laittanut jonkun kuvan? Minne? En ole nähnyt. Haluaisiko joku selittää tarkemmin?

Olin tosiaan itse turhautunut naisten kuvanottotyyleihin ja laitoin tänne yhden esimerkkikuvan omasta FB-feedistäni, missä ainakin omaan silmään osui kuvassa esiintyneen henkilön muhkea rintavarustus ja koko kuva oikeastaan oli todella "rintasentrinen". Eipä siinä mitään, todella suuri ja mahtava Neu.... rintavarustus, mutta mielestäni itseään voisi internetissä kaupata hieman persoonallisemmillakin kuvilla. Voisi ottaa kuvaan mukaan mm. omaan persoonaan liittyviä asioita, kuten harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita. Mainittakoon, että esim. itselläni on jokaisessa profiilikuvassani kuvan pääpointtina jokin muu, kuin minä itse tai minun rinnat, öhö öhö.

Tämä sitten aiheutti keskustelua minun ja Jawsin kanssa, koska kyseessä oli hänen entinen koulutoveri ja läheisen kaupan entinen kassa. Hetken ehdittiin yv:llä keskustella mm. yksityisyydestä ja meitä yhdistävistä asioista, kunnes huomattiin, että yksi seuraavsita vaihtoehdoista on totta:

a) Ollaan Jawsin kanssa samaa sukua
b) Joko Jaws tai minä on tietämättään sukua eräälle Liiga-kiekkoilijalle
c) Kummisetäni on kertonut minulle palturia/ei itse tiedä totuutta

Aika erikoinen eskalaatio, kun kaikki tosiaan alkoi tisseistä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Poistitko viestin sitten? Kun ei ainakaan omaan silmään sattunut enää tuollaista.

Eskaloituminen on aina hauskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös