Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 943
  • 5 190

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hesburgerista käytiin pikkuveljen kanssa hakemassa iltapalat. Tarjoilijatyttö (vai miksi niitä Hesessä kutsutaan) katseli vähän turhan paljon minua kohti ja vielä hymyillen. Melkein vaivaannuin, sillä tämä samainen ihminen kysyi kaksi kysymystä, joihin olin jo vastannut. Ei kuunnellut tarpeeksi hyvin, keskittyi johonkin ihan muuhun. Laittoi muuten ihan järkyttävän paljon ranskalaisia.

Pari päivää sitten hain lähi-Prismasta jotain, sielläkin kassaneiti katsoi vähän jännästi. Se vaihtorahan antaminenkin oli sellainen pikku kohellus. Nyt parin päivän sisään nämä.

Laita housut jalkaan kun menet seuraavan kerran Prismaan tai Heseen!

Viime vuonna näihin aikoihin, joskus kesällä, aikaisin aamuyöstä lähdin heittämään kaveria kotiin saunaillan jälkeen. Saunan jälkeen en viitsinyt enää laittaa likaisia vaatteita päälle, joten lähdin matkaan munasillaan. Poliisi pysäytti, puhallutti, kysyi ajokorttia ja toivotti hyvää matkaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
"Legendaarinen suomi-rock yhtye smägmäsi, jatkoajan nimimerkki ei. Katso kuvat"

Vähän ehkä yliyrittämistä havaittavissa :/
Teosto julkaisi porilaisen yhtyeen kuvat, mutta Jatkoaika pitää huolen omistaan eikä anna tuppikullinsa kuvia julkisuuteen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tulipahan tänään tuhlattua rahaa. Ostin 1750 eurolla uuden koneen ja siihen mekaanisen näppäimistön sekä hiiren.

En tiedä onko yöketjun väelle tietokoneet ja niiden osat tuttuja, mutta sanottakoon, että tää kone on kyllä unelma.

Koneet ja tekniset vempeleet eivät ole lainkaan tuttuja. Kädentaitoja jaettaessa en ollut paikalla, humanistiksi on synnytty. Aika kalliilta kuulostaa, mutta hyvä jos tuli vastinetta. Minä en videopelejä pelaa, mutta molemmat veljeni ovat viettäneet nuoruutensa niiden parissa. Minua ei ole koskaan kiinnostanut, enkä kyllä niiden päälle mitään ymmärräkään.

Se on näiden hymiöiden ansiota.

Muokkaamassasi lainauksessa oli mielenkiintoista tulkintaa. En tosin tiedä, että miten ne hymiöt sitten vaikuttavat Hesburgerin tiskillä. Kiva jos minuun ihastuu hymiöiden takia, mutta voiko hymiöillä viestiä myös kasvokkain? Merkillistä, olen tehnyt sitä tietämättäni.

Laita housut jalkaan kun menet seuraavan kerran Prismaan tai Heseen!

Nyt sinä olet ymmärtänyt ihan väärin! Onko joku kokeillut joskus mennä housuitta esimerkiksi Hesburgeriin? Minä en. Saisikohan tällöinkin enemmän ranskalaisia ja parempaa asiakaspalvelua?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Juupajuu. Väsyttää aikalailla.

Aikoinaan muuan ATB:tä sanottiin artistiksi jonka veisut on "yhtä ja samaa biittiä" vähän muunneltuna. Onko siis brittituottaja / dj Calvin Harris 2010-luvun ATB? Nimittäin aika samalla lailla menee hänenkin kappaleet ja sävellykset.

Siinäpä teille mietittävää, taidan painua pehkuihin ja pistää humpan soimaan.
(välillä on tullut mietittyä että minkähänlaista ois olla dj:n dekkipöydän ääressä)
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Teosto julkaisi porilaisen yhtyeen kuvat, mutta Jatkoaika pitää huolen omistaan eikä anna tuppikullinsa kuvia julkisuuteen.

"Teostofars.... äääh, menee liian imeläksi.

Onko joku kokeillut joskus mennä housuitta esimerkiksi Hesburgeriin?

Aivan varmasti on. Itse tosin en, olen julkisella paikalla ainoastaan kerran mennyt ilman housuja ja se oli viime uutena vuotena. Kävelin silloin tyytyväisenä kohti keskustaa, kunnes huomasin, että housut olivat unohtuneet kotiin. Eipä siinä mitään, onneksi mitään hassumpaa ei sattunut. Toinen noteerattava housuihin liittyvä tapaus oli, kun noin 9-10 vuoden ikäisenä olin joulupukkina sukulaisten joulujuhlassa. Vedin muuten aivan nappiin, mutta poistuessani housut tippuivat kokonaan maahan ja en enää kertaakaan suostunut olemaan joulupukki.

Housut ovat kyllä niin mielenkiintoinen aihe, että pitäisi kyllä perustaa sille oma ketju. Voisin itse oikeastaan tehdä sen... Hold my beer!
 

Nick Neim

Jäsen
Housut ovat kyllä niin mielenkiintoinen aihe, että pitäisi kyllä perustaa sille oma ketju. Voisin itse oikeastaan tehdä sen... Hold my beer!

Tämä vladin avaama ketju on ehdoton suosikkini housuihin liittyvistä ketjuista.

E: Ja siis suosittelen lukemaan ketjua läpi. Siellä on tehty ihan empiiristä tutkimusta...
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onko tuosta Spotify Premiumista muuten mitään muuta hyötyä kuin se, että mainoksia ei tarvitse kuunnella? Vai tuleeko kuuntelusta vapaampaa ja paraneeko äänenlaatu mukamas oikeasti?

"Counting all the assholes in the room, when I'm definitely not alone." Sitä mieltä on Volbeat, jota tässä paraikaa kuuntelen. Muutenkin piti tänään nimetä sisääntulobiisejä tuohon toiseen ketjuun, mutta en saanut aikaiseksi. Keksisin kyllä monta mielestäni varsin osuvaa kombinaatiota.

Vähän alkaa jo väsyttää. Jospa vielä hetken, ihan pikku hetken olisin valveilla. Jugurtteja ei ole, joten hashtagit #kriisi ja #farssi ovat nyt käytössä.

Monenlaisia ketjunavauksiakin on tullut mietittyä, mutta raakileiksi ovat toistaiseksi jääneet. Kesäpoikaäänestystä en ole avaamassa, vaikka sitäkin tuli eilen mietittyä. Joku muu voi halutessaan käydä tuumasta toimeen.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Tämä vladin avaama ketju on ehdoton suosikkini housuihin liittyvistä ketjuista.

Nimimerkki vladin legacy on kyllä aivan loistava. Niin asiallinen jätkä, mutta avasi silti tuollaisia pissa/rectum tyylisiä ketjuja. Hieno mies kaikinpuolin, itse en tosin tuntenut kovin hyvin, koska olen niin tuore nimimerkki. Oli myös samalla alalla, kuin allekirjoittanut.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole tietokone/konsolipelejä kovin paljoa viime aikoina pelannut. Doomit, Quaket ym on joskus toki vedetty, mutta uusimmat pelit eivät kolahda. Poikkeuksena FIFA ja koko Civilization-saaga. Vaikka olenkin nin sanottuja lätkäihmisiä, ei änäri meikäläiselle uppoa sitten yhtään. Nyt puhutaan siis videopeleistä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
"Counting all the assholes in the room, when I'm definitely not alone." Sitä mieltä on Volbeat, jota tässä paraikaa kuuntelen.
Uujeea. Biisi joka sai mut aikoinaan tykästymään Volbeattiin.

Eip mulla muuta.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
"well, i'm definately not alone"
Eipä mulla muuta.

Niinhän se meni. Hyvin vedetty jälkeenpäin muisteltuna.

Mutta tuo Spotify Premium. Jos sillä saa vain mainokset pois, niin ihmettelen kyllä sen ostajia. Kai siitä nyt muitakin hyötyjä on, mutten ole niitä saanut tietooni. Ehkä Google auttaa minua.

Edit: Jaa, näköjään voi vapaasti valita biisinsä. No, minulle turha hyöty. Ei minulla ole kuin hyviä biisejä soittolistassani. Nytkin Five Finger Death Punchin Wrecking Ball, joka aiheuttaa melkein tuolilta putoamisen joka kerta sen kuunnellessani. Mahtava bändi.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Housuketju on nyt virallisesti avattu.

Mutta tuo Spotify Premium. Jos sillä saa vain mainokset pois, niin ihmettelen kyllä sen ostajia. Kai siitä nyt muitakin hyötyjä on, mutten ole niitä saanut tietooni.

Itse oikeastaan en ole koskaan käyttänyt perusversiota Spotifystä, vaan olen ollut alusta alkaen maksava asiakas. Tai no latasin Spotifyn vasta alkuvuodesta, kun sain hankittua nettiliittymän ja sitä tukevan puhelimen. Mutta en siis oikein osaa vertailla näitä eroja.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Jaa, pakko kai se on tänne kirjailla. Tosin kännykällä nopeasti.

Tietokoneen spotifyssa voit käyttää sekoitus-ominaisuutta premiumissa.
Mobiililla voit kuunnella myös yksittäisiä kappaleita soittolistojen sijaan sekä vaihtaa kappaletta enemmän kuin 5 kertaa.

En vanno, muistaakseni näin. Mainoksia voisinkin kuunnella, mutta onhan biisien vaihtaminen aika tärkeää.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onko tuosta Spotify Premiumista muuten mitään muuta hyötyä kuin se, että mainoksia ei tarvitse kuunnella? Vai tuleeko kuuntelusta vapaampaa ja paraneeko äänenlaatu mukamas oikeasti?
Mulla on Spotify Unlimited ja maksan siitä 4.99€/kk ja se riittää mulle. Premium on on ehkäpä enemmän puhelimen kautta kuuntelijoille.En omista älypuhelinta, enkä aio edes sellaista hankkia. Seuraava puhelin minkä hankin on senioripuhelin. .
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kyllä se niin on, että nukkumaan pitää mennä. Huomenna sitten Kapteeni Hitaan kotikaupunkiin yökyläilemään, mutta palailen sitä seuraavana yönä. Amaranthen Exhale-biisin tahdeissa unille. Kiitokset myös Spotify-vastauksista. Hyvää yötä!

Tulipa säikähdettyä pyykkihuoneessa päällä olleita valoja, ovenraosta katsottuna vaatteet näyttivät ihmisiltä. Takaumat siitä viime kesänä meille tehdystä murtovarkaudesta, hyi että.

Mutta niin, öitä kaikille.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Päivällä harvemmin tulee töllöstä mitään mikä meikäläistä kiinnostaa. Nyt kun on tullut näitä yövuoroja tehtyä oikeastaan pelkästään, niin tää yöhän on pelkkää tykitystä! Tulee Cops, alaskan poliisit ja suomen vartijat klo 0:00 - 4:20 välillä, just niinä tappohetkinä siis.

Täytyy muutenkin hakea jotain henkistä tukea vaikka mistä ja vakuutella, että huominen enää niin alkaa pitkät vapaat. Työputken pituus tällä hetkellä 57,15h. vielä olis 14,45h jäljellä. Aika heikoilla jäillä ollaan, kun tämmösiäkin pitää jo laskea :)
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Kaipa se on itsellänikin aika painua pehkuihin.

Hyvää yövuoron jatkoa kaikille yövuorolaisille!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pari päivää sitten hain lähi-Prismasta jotain, sielläkin kassaneiti katsoi vähän jännästi. Se vaihtorahan antaminenkin oli sellainen pikku kohellus.
Pistäpä joskus Prisman kassaneiti vielä enemmän sekaisin kuin meikäläinen!

Olen siitä muistaakseni jo joskus aiemminkin Jatkoaikaan avautunut - tapahtui joskus ehkä viitisen vuotta sitten. Tapahtumainkulku meni suurinpiirtein näin. Jotain ihan pikkuostosta tehdessäni Piispanristin Prisman kassalla oli monenmoista silmäpeliä ennen omaa vuoroani.
Minä olin kiinnostunut, hän oli kiinnostunut:

Kassaneiti: "Onko sulla S-etukorttia?"
Minä: "Oli kyllä, mutta se jäi entisen emännän matkaan."
K: "No voi, voi! Oletko ajatellut uutta hankkia?"
M: "Hmm... kumpaakohan sä nyt mahdat tarkoittaa?"
K: "Äh, köh... hm...siis ihan sitä etukorttia." *PUNASTUU*
M: "Mmm... nähdään myöhemmin!"

Valitettavasti mä en ole koskaan nähnyt kyseistä kassatyttöä myöhemmin. Todennäköisesti tunnistaisin edelleen ne silmät ja sen hymyn vaikka Donnan edustalla DBTL-lauantaina. Tämä on takuuvarmasti "vaikein" tilanne, johon mä olen saanut yhtäkään asiakaspalvelijaa ikinä. Siinä oli kohellusta kerrakseen - molemmilta osapuolilta.

EDIT: löytyihän kyseinen avautuminen - tosin siitä oli näemmä jo seitsemän vuotta aikaa...

2008-07-03 - Mr.Fox - pelimies Piispanristin Prismassa

Menihän tuo nyt suurinpiirtein nykyisten mielikuvien mukaisesti?

EDIT2: hah-hah-hah... tuossahan on aivan mahtavaa sanailua vielä linkittämäni viestin jälkeenkin:
"Naisen naama on kuin Nazarethin vaakuna!"
"RAIKULIpoika ääntyy naisten korvissa kuin TAIKURIpoika!"
"Mitään en huomannut!"

Kylläpä tuolloin oltiin nuoria ja vapaita...

EDIT3: ei vittu!!! Sanailu juuri ennen tuota linkittämääni viestiä vasta räjäyttikin pankin - nyt on Karhua näytöllä, näppäimistöllä, pöydällä, reisissä, munissa ja kaikkialla. "Minulle sanottiin muutama viikko takaperin..."

Minulle sanottiin muutama viikko takaperin kauneimmat sanat, mitä olen koskaan saanut osakseni.

"Käynks mä täällä usein? Haluaisinko mä tanssia? Mitä sun näköinen nainen tekee näin kauniissa baarissa?"
Kai se on hellyyttävää, jos ne sanoo takaperin "Baarissa kauniissa näin tekee nainen näköinen sun? Mitä? Tanssia mä haluaisinko? Usein täällä mä käynks?"

"Baarissa kauniissa näin tekee nainen näköinen sun? Mitä? Tanssia mä haluaisinko? Usein täällä mä käynks?"
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Näinkin päin voi käyttää Yöketjua! Ihan vittuillakseen menin jo ennen kahdeksaa nukkumaan, ja taisin jopa vähän ennen yhdeksää olla unessa. Silti, kahdeksan tunnin unet 21-5 väsyttävät jälkeenpäin enemmän kuin 3-11. Tämä oli siinä mielessä hyvä kokeilu, että osoitin itselleni pystyväni kääntämään unirytmiä nopeastikin, jos vain haluan.

T. Toissapäivänä kello kuusi am nukkumaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jaaha, hyvää yötä. Ei huvita, joten lisätään möksyhymiö >:( Ei oo ees paituli päällä eikä puppelimuppeli syömässä kiposta pöpelöitä. Olinks söpö :3?

No, oikeesti, hyvää yötä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nyt ei jaksa söpöillä. Ei. Ei sitten kirveelläkään. Pitää vaan sepporätymaisesti huutaa että PERKELE!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös