Taccutucca
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Noniin, nyt voitte ihailla.
Ärsyttää tosin toi epäsymmetrisyys.
Karhusen lisäksi ei ollut varaa yhteen " - merkkiin? :DNoniin, nyt voitte ihailla.
Ärsyttää tosin toi epäsymmetrisyys.
Itse ainakin toivon että en aikuistu koskaan. Viisastua voi kyllä ja imeä itseensä tietoa ja kaikkea muuta samantapaista, mutta se huumorin poikamaisuus yms.. Sitä ei voi vaan korvata sillä vaikka kuinka ois vuosisadan tietokirjat imenyt sisäänsä.Niin mikä aikuisuus. Kyllä me sellaisiakin ollaan, mutta aina ei jaksa. Tietysti jotkut tätiintyy ja setiintyy jo varhaisessa vaiheessa. Varotaan niitä, ne on ihan perseestä. Ne tykkää paheksua meitä, koska niitä vituttaa se, että muilla on hauskaa ja he itse lähinnä suorittavat "hauskuutensa".
Karhusen lisäksi ei ollut varaa yhteen " - merkkiin? :D
Jaa jaa, puolet vuorosta ohi ja väsyttää sikana. Ei jaksa. Huomenna kattelee autoa kaupoilta, saa nähdä tarttuuko messiin, kyllästyny nykyseen.
Jaksamisia sinne, rankkaa tuollainen yökykkiminen. Täällä onneksi on kaksi yötä max. mitä tehdään putkeen.Jaahas, kohtalon toveri. Täällä olis enää 4h jäljellä... plus vielä kolme 12h yötä edessä. Huomenna olis kanssa edessä autojen kyttäilyä, kun vanhasta kannata enää kalua tehdä.
Yleensä yövuoroissa se toinen ja siitä eteenpäin loput vuorot on jo aika helppoja. Eilen oli helppoa, tänään ei sitten ollenkaan. Aamulla saa sentään ylennyksen (toivottavasti se soppari olis odottamassa pyödällä, kun illalla duuniin tuun). Eipä tuo silti tätä valvomista yhtään helpota.
Great White Snaps Cage in Half | World's Scariest Animal Attacks - YouTube
Siinä ollaan jännän äärellä!
Kaikki ovat ihastuneet Jawsiin yms.
Mulla menee yleensä toisinpäin.Pari päivää sitten hain lähi-Prismasta jotain, sielläkin kassaneiti katsoi vähän jännästi.
Hesburgerista käytiin pikkuveljen kanssa hakemassa iltapalat. Tarjoilijatyttö (vai miksi niitä Hesessä kutsutaan) katseli vähän turhan paljon minua kohti ja vielä hymyillen. Melkein vaivaannuin, sillä tämä samainen ihminen kysyi kaksi kysymystä, joihin olin jo vastannut. Ei kuunnellut tarpeeksi hyvin, keskittyi johonkin ihan muuhun. Laittoi muuten ihan järkyttävän paljon ranskalaisia.
Pari päivää sitten hain lähi-Prismasta jotain, sielläkin kassaneiti katsoi vähän jännästi. Se vaihtorahan antaminenkin oli sellainen pikku kohellus. Nyt parin päivän sisään nämä.
Yö tuli, minä en.
Teosto julkaisi porilaisen yhtyeen kuvat, mutta Jatkoaika pitää huolen omistaan eikä anna tuppikullinsa kuvia julkisuuteen."Legendaarinen suomi-rock yhtye smägmäsi, jatkoajan nimimerkki ei. Katso kuvat"
Vähän ehkä yliyrittämistä havaittavissa :/
Tulipahan tänään tuhlattua rahaa. Ostin 1750 eurolla uuden koneen ja siihen mekaanisen näppäimistön sekä hiiren.
En tiedä onko yöketjun väelle tietokoneet ja niiden osat tuttuja, mutta sanottakoon, että tää kone on kyllä unelma.
Se on näiden hymiöiden ansiota.
Laita housut jalkaan kun menet seuraavan kerran Prismaan tai Heseen!
Teosto julkaisi porilaisen yhtyeen kuvat, mutta Jatkoaika pitää huolen omistaan eikä anna tuppikullinsa kuvia julkisuuteen.
Onko joku kokeillut joskus mennä housuitta esimerkiksi Hesburgeriin?
Housut ovat kyllä niin mielenkiintoinen aihe, että pitäisi kyllä perustaa sille oma ketju. Voisin itse oikeastaan tehdä sen... Hold my beer!